| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 163
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Odlike vodenja v podjetju Autoclass d.o.o.
Irena Zmrzlikar, 2023, diplomsko delo

Opis: Direktor podjetja je kot »vrh piramide« in s svojo prezenco, osebnostjo in usmeritvami vpliva na vse zaposlene. Namenili smo se ugotoviti, kako direktor podjetja Autoclass, d. o. o., g. Siniša Jović, vidi sebe kot vodjo in kako ga v tej vlogi vidita njegova najožja sodelavca, vodji g. Janez Mahne in g. Rok Pevec. V teoretičnem delu smo uporabili metodo deskripcije in metodo kompilacije. Raziskali smo pojme vodenja, preverili, katere so odlike dobrega vodje in katere stile vodenja poznamo. Dotaknili smo se tudi teme karizme in narcisizma ter potencialnega prepletanja teh lastnosti pri vodjih. Nekaj besed smo namenili tudi teoriji vodenja manjših podjetij. V raziskovalnem delu smo sprva predstavili okolje in postavili raziskovalna vprašanja. Odgovore, potrebne za kvalitativno analizo, smo pridobili z intervjuji. Predstavili smo vprašalnik in pridobljene odgovore/rezultate ter odgovore na intervjuje. Skozi lastno raziskavo smo ugotovili, da je podjetje Autoclass, d. o. o., lahko zgled dobrega vodenja in odnosa med zaposlenimi ter da so bili rezultati naše raziskave zelo koristni. Iz zgodbe podjetja Autoclass, d. o. o., se lahko veliko naučimo in poskusimo to uporabiti v svojem okolju. V diskusiji smo se opredelili do ugotovitev raziskave in podali predloge za naprej.
Ključne besede: vodenje, odlike, stili vodenja, karizma, narcisizem, manjša družba
Objavljeno v DKUM: 15.01.2024; Ogledov: 78; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

2.
Vpliv pandemije covid-19 na proces poslovnega načrtovanja
Tanja Fic, 2023, diplomsko delo

Opis: Pandemija covida-19 je imela globok vpliv na globalno gospodarstvo in poslovanje podjetij. Diplomsko delo z naslovom "Vpliv pandemije covida-19 na proces poslovnega načrtovanja" se osredotoča na analizo, kako je ta nepričakovani dogodek vplival na proces poslovnega načrtovanja. Namen naloge je raziskati, kako so se organizacije prilagodile novim izzivom, ki jih je prinesla pandemija, ter kako so prilagodile svoje poslovne načrte za zagotovitev stabilnosti in trajnosti. Uporabljene so različne raziskovalne metode, vključno z deskriptivno analizo in strokovnimi intervjuji s področja poslovnega načrtovanja. Poglavitni rezultati raziskave vključujejo ugotovitve o spremembah, ki so se pojavile v procesih poslovnega načrtovanja med pandemijo, in oceno učinkovitosti ukrepov za zagotavljanje neprekinjenega poslovanja. Poleg tega naloga prinaša tudi ugotovitve o pomembnosti prilagodljivosti in inovativnosti v poslovnem načrtovanju v obdobjih nepredvidljivih kriz. Na podlagi analize in raziskave naloge so izpeljani zaključki, ki poudarjajo pomen prilagajanja procesa poslovnega načrtovanja na spremenljive razmere in potrebo po vključevanju scenarijev izrednih dogodkov v načrte neprekinjenega poslovanja. V zaključku bomo prav tako podajali priporočila za organizacije, kako izboljšati svoje procese poslovnega načrtovanja in povečati odpornost proti prihodnjim nepredvidljivim dogodkom, vključno s pandemijami, kot je pandemija covida-19. Zaključno delo služi kot prispevek k razumevanju vpliva pandemije na proces poslovnega načrtovanja in kot vodilo za prihodnje ukrepe v podjetjih in organizacijah.
Ključne besede: poslovno načrtovanje, načrtovanje neprekinjenega poslovanja, pandemija, SARS-CoV-2, covid-19
Objavljeno v DKUM: 14.12.2023; Ogledov: 245; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (879,67 KB)

3.
Pričakovanja profesionalnih nogometašev v obdobju transferjev
Laura Šalja, 2023, diplomsko delo

Opis: Nogomet je priljubljen in konkurenčen ekipni šport. Je med najbolj priljubljenimi in najbolj razširjenimi športi na svetu. Le redki profesionalni športniki ostanejo celo življenje v istem klubu. Nekateri igralci so morda imeli odlično sezono in je po njih veliko povpraševanje, zato so pogosti transferji v druge klube. Transferji v svetu nogometa igrajo ključno vlogo pri oblikovanju kariernih poti igralcev in so pogosto povezani z visokimi pričakovanji glede novega klubskega okolja, uspeha in priložnosti za razvoj. Namen naloge je raziskati in analizirati pričakovanja profesionalnih nogometašev v obdobju transferja.. Osredotočili smo se na zbiranje podatkov o izkušnjah štirih nogometašev, ki so opravili prenose med različnimi klubi. Cilj je bil razumeti, kako so bili igralci zadovoljni s svojimi prestopi, ali so se njihova začetna pričakovanja uresničila ter ali so se pričakovanja spreminjala skozi čas. Raziskava je potekala med profesionalnimi nogometaši iz različnih klubov in lig. Intervjuvji so bili izvedeni preko Whatss App aplikacije in v prostorih kluba, kjer so igralci trenirali in se pripravljali na tekme. Naša raziskava je uporabila kvalitativno metodologijo, da bi se bolj poglobili v posamezne iskušnje igralcev ter pridobili globlji vpogled v njihova čustva, razmišljanja in občutke glede prestopa. Naša raziskava je prinesla dragocene ugotovitve glede pričakovanj profesionalnih nogometašev v obdobju transferja. Igralci so pogosto imeli visoka pričakovanja v zvezi z novim klubom, igralnim časom in osebnim napredkom. Ugotovili smo, da so se pričakovanja igralcev včasih izpolnila, včasih pa tudi ne. Nekateri igralci so poročaali o večji prilagodljivosti svojih pričakovanj glede situacije, medtem ko so drugi ostali trdno zavezani prvotnim ciljem. Vpliv uspešnosti prestopa na njihove prihodnje prestopne odločitve je bil tudi pomemben dejavnik. Raziskava je prispevala k boljšemuu razumevanju psihološkega vidika transferjev v nogometu ter lahko služi kot osnova za nadaljne raziskave v tej smeri. Ugotovili smo, da je večina pričakovanj bila realistična, saj so temeljila na informacijah o novem klubu. Pomembna je bila dobra komunikacija med igralci, klubi in trenerji za obladovanje pričakovanj in preprečevanje nesporazumov. Zadovoljstvo igralcev se odraža v njihovem odnosu do dela. Bolj kot so igralci zadovoljni v klubu, bolj so produktivni in posledično predstavljajo pozitivne rezultate.
Ključne besede: pričakovanja, profesionalni nogometaši, transferji
Objavljeno v DKUM: 08.12.2023; Ogledov: 159; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (4,04 MB)

4.
Vpliv gospodarskih kriz na podjetje elgo-nova d. o. o.
Lara Grobovšek, 2023, diplomsko delo

Opis: Obravnavali smo gospodarske krize in njihov vpliv na podjetje Elgo-Nova, d. o. o., ki je s svojim poslovanjem začelo leta 2001 in je v zadnjih 22 letih »preživelo« dve globalni krizi. Podjetje Elgo-Nova, d. o. o., je majhno podjetje, ki ponuja razne gradbene in elektro storitve ter temelji na zaupanju in dobrem odnosu z zaposlenimi in strankami. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kako so gospodarske krize v zadnjih 22 letih vplivale na podjetje Elgo-Nova, d. o. o. S tem razlogom smo proučili gospodarske krize, vse od značilnosti do posledic. Proučili smo dve krizi, ki sta se zgodili v tem času, in sicer krizo leta 2008 oziroma veliko recesijo in krizo zaradi covida-19. Podali smo statistiko posledic na globalni ravni, s pomočjo podatkov Statističnega urada Republike Slovenije pa smo preverili stanje Slovenije med in po gospodarski krizi. Ker letošnje leto 2023 kaže na prihod nove gospodarske krize, pa smo proučili še pripravo na prihajajoče krize. Postavili smo tri raziskovalna vprašanja, na katera odgovorimo s pomočjo intervjuja obeh lastnikov podjetja Elgo-Nova, d. o. o. S pomočjo intervjuja smo izvedeli, da so glavna težava gospodarskih kriz dolgovi in neplačniki. Predvsem kriza leta 2008 se je izkazala kot eno od težkih obdobij v času delovanja podjetja Elgo-Nova, d. o. o., covid-19 pa ni imel skoraj nikakršnega vpliva. Kot sta v intervjuju omenila solastnika podjetja, je za vzdrževanje in obstoj podjetja ključno varčevanje.
Ključne besede: Gospodarske krize, Elgo-Nova, d. o. o., vpliv
Objavljeno v DKUM: 08.12.2023; Ogledov: 112; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (627,72 KB)

5.
Varnost in zasebnost pri spletnem nakupovanju z vidika potrošnikov
Eva Borec, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bilo preučiti varnost in zasebnost potrošnikov pri spletnem nakupovanju. Ker je spletno nakupovanje močno naraslo zadnja leta, so se na spletu pojavile množične prevare, te smo podrobneje opisali v diplomskem delu. Namen je opozoriti kupce glede varnosti in zasebnosti pri spletnem nakupovanju, da bi se zavarovali pred morebitnimi spletnimi prevarami. Tekom diplomskega dela smo uporabili naslednji metodi: metoda deskripcije (s katero smo opredelili osnovne pojme ključne za razumevanje obravnavane tematike) ter metodo analize. Opravili smo kvantitativno raziskavo – anketo. V zaključnem delu smo odgovarjali na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili pred izvedeno raziskavo. Na podlagi tega smo prišli do zaključka, da obstajajo nekatere razlike glede zasebnosti in varnosti pri spletnem nakupovanju med starejšimi in mlajšimi potrošniki. Priporočili bi, da bi se podobne raziskave izvajale redno vsaj 1x letno, saj bi s tem dobili pogled kako se mnenja različnih starostnih skupin razlikuje skozi leta.
Ključne besede: spletno nakupovanje, potrošnik, spletne prevare, varnost, zasebnost
Objavljeno v DKUM: 01.12.2023; Ogledov: 200; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

6.
Management konfliktov v organizacijah
Nina Minov, 2023, magistrsko delo

Opis: Konflikti so del našega vsakdanjika, pojavljajo pa se tako v privatnem kot tudi v službenem delu življenja. V vsaki organizaciji se soočamo s konflikti, da omogočimo boljše delovanje organizacije, pa je pomembno, da konflikte pravilno managiramo. Namen raziskave je preveriti kakšne tipe managementa konfliktov uporabljajo zaposleni v organizaciji ter ali in kako vodje konflikte managirajo. Na podlagi rezultata vidimo, da.v tej organizaciji prevladuje kultura izogibanja, zato predlagamo, da bi se tako zaposlene kot vodje poučili o pravilnem managiranju konfliktov, ki bi na dolgi rok prineslo boljšo kulturo v organizaciji.
Ključne besede: organizacija, vodenje, kadrovski viri, management konfliktov
Objavljeno v DKUM: 01.12.2023; Ogledov: 178; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1005,45 KB)

7.
Digitalni marketing video vsebin: primerjalna analiza YouTube kanala v začetni fazi in dobro ustaljenega kanala
Patrik Arh, 2023, magistrsko delo

Opis: Digitalni marketing igra ključno vlogo v vsakem podjetju, ki je prisotno na digitalnih kanalih, kot so spletna mesta, družbeni mediji, iskalniki, e-pošta in drugo. Dvosmerna komunikacija, ki jo digitalni kanali omogočajo, pomeni, da podjetja bolj kot kadar koli do zdaj skrbijo za svoj ugled, saj se informacije, dobre ali slabe, hitro širijo. Optimizacija za spletne iskalnike (SEO) je podmnožica digitalnega marketinga, ki se osredotoča na optimizacijo vsebine za izboljšanje njene vidnosti med rezultati iskanja v iskalnikih. Cilj SEO je izboljšati uvrstitev spletnega mesta v zadetkih iskanja. YouTube je izredno priljubljena platforma za izmenjavo videoposnetkov. Je eno izmed najpogosteje obiskanih spletnih mest na internetu in drugi najbolj priljubljen iskalnik, takoj za Googlom. Uporabljali smo metodo sekundarnega kritičnega pregleda virov literature in na podlagi metode sintez izoblikovali pregled obravnavanih področij. V raziskavi smo uporabljali primerjalno analizo, s katero smo izvedli primerjavo dveh YouTubovih kanalov v različnih fazah razvoja. Identificirali smo dejavnike, ki vplivajo na optimiziranost in uspeh videov ter jih opisali: ključne besede, oznake, dolžina videa, konkurenca, razmerje med prikazi in kliki, ohranjanje občinstva, všečki, komentarji in delitve, opis videa, podnapisi in ohranjanje gledalcev na YouTubu. Raziskava je pokazala, da videi ustvarjalca Mossy Earth (33,4 %) v povprečju dlje časa zadržijo gledalca kot kanal Patrik in Nature (23,9 %). Podatki kažejo, da ima kanal Patrik in Nature (8,0 %) višji povprečni odstotek razmerja med prikazi in kliki kot Mossy Earth (4,3 %). Primerjava kanalov po razmerju všečkov in nevšečkov, številu komentarjev in delitev kaže, da imata kanala praktično enake rezultate pri všečkih in nevšečkih. Kanal Patrik in Nature glede na število naročnikov prejme skoraj dvakrat več komentarjev kot Mossy Earth. Vendar kanal Mossy Earth prejme dve tretjini več delitev video, ob upoštevanju števila naročnikov. Ugotavljamo, da je poznavanje področja digitalnega marketinga, optimizacije za iskalnike ter platforme YouTube ključno za konkuriranje in uspeh YouTube kanala.
Ključne besede: digitalni marketing, SEO, YouTube, YouTube Studio, video
Objavljeno v DKUM: 09.11.2023; Ogledov: 257; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (6,73 MB)

8.
Zadovoljstvo z delom v podjetju C&A MODA D. O. O., poslovna enota Kranj
Aleksandra Kovačević, 2023, diplomsko delo

Opis: Zadovoljstvo zaposlenih je ključnega pomena za uspešnost organizacij iz več razlogov. Zadovoljni zaposleni so bolj motivirani, produktivni in angažirani pri delu. Prispevajo k nižji fluktuaciji kadra, boljšemu timskemu delu, večji inovativnosti ter izboljšanemu odnosu do strank. Visoko zadovoljstvo zaposlenih krepi ugled organizacije, vpliva na zdravje in počutje zaposlenih ter zagotavlja dolgoročno uspešnost podjetja. Raziskovali smo zadovoljstvo zaposlenih v podjetju C&A MODA D. O. O., s poudarkom na poslovalnici v Kranju. Zadovoljstvo zaposlenih je ključni dejavnik uspešnosti organizacij, ki vpliva na produktivnost, angažiranost in delovno okolje. Cilj raziskave je pridobiti globlji vpogled v zadovoljstvo zaposlenih v tem podjetju in identificirati ključne dejavnike, ki vplivajo nanj. Preučuje se tudi povezava med zadovoljstvom zaposlenih ter uspešnostjo podjetja. Raziskava se osredotoča na analizo zadovoljstva zaposlenih v C&A MODA D. O. O., poslovna enota Kranj. Skozi analizo teorije in dejavnikov vpliva na zadovoljstvo zaposlenih raziskava ponuja smernice za izboljšanje upravljanja zadovoljstva in doseganje trajnostne konkurenčne prednosti. Na podlagi narejene raziskave ugotavljamo, da je zadovoljstvo zaposlenih ključno za uspešno delovanje podjetja. C&A MODA D. O. O. prepoznava pomen zadovoljstva zaposlenih in izvaja strategije za izboljšanje delovnih pogojev, komunikacije ter omogočanje osebnega in poklicnega razvoja. Rezultati naše raziskave kažejo na pozitiven trend zadovoljstva zaposlenih v podjetju.
Ključne besede: zadovoljstvo, delo, delovno mesto, kadrovski management, organizacija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2023; Ogledov: 182; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

9.
Digitalni marketing v podjetju Talon d.o.o.
Maj Tavčar, 2023, diplomsko delo

Opis: Digitalni marketing je zaradi hitro razvijajočih se tehnologij v zadnjem času doživel veliko porast. Prodrl je v skoraj vsako nišo podjetništva. Namen diplomske naloge je bil analizirati ter izboljšati digitalno prezenco podjetja Talon d.o.o, ki operira v sferi odkupa in prodaje vozil. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pomen digitalnega marketinga ter njegovo uporabo. Raziskali ter predstavili smo tako zgodovino kot najnovejše pristope k digitalnemu marketingu. V raziskavi smo opravili intervju z direktorjem ter analizirali začetno pozicijo podjetja v digitalnem svetu. Rezultate smo s pomočjo raziskovalnih vprašanj ovrednotili ter začeli z implementacijo digitalnih marketinških strategij. Ugotovili smo, da digitalni marketing podjetju prinaša rast na vseh področjih, zato smo svetovali, da podjetje Talon d.o.o. nadaljuje s testiranjem, implementiranjem in prilagajanjem digitalnih marketinških strategij.
Ključne besede: digitalni marketing, odkup in prodaja vozil, družbena omrežja, digitalna strategija
Objavljeno v DKUM: 17.10.2023; Ogledov: 205; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

10.
Preverjanje obstoja meje med poklicnim in zasebnim življenjem pri delu od doma
Jona Senčur, 2023, magistrsko delo

Opis: Poklicno in zasebno življenje predstavljata večinski del posameznikovega življenja. Njuno usklajevanje, ter postavljanje meje med enim in drugim delom, lahko vsakemu posamezniku predstavlja izziv. V času ko se je delo od doma začelo v Sloveniji uveljavljati, sta se poklicno in zasebno življenje pričela prepletati med seboj in tako je delo od doma v nekaterih primerih poleg olajšanja, prineslo tudi otežitve, saj posamezniki niso vedeli kako v istem okolju usklajevati delovne naloge, ter zasebno življenje, ki vključuje tako prosti čas, kot družino, osebne obveznosti ipd. Namen naloge je bil predstaviti teoretične osnove dveh glavnih (že omenjenih) področij – poklicno in zasebno življenje, ter njuno usklajevanje. Na začetku smo s kritičnim pregledom sekundarnih virov literature opisali omenjeno teorijo, kasneje pa z anketnim vprašalnikom zbrali podatke za analizo in kasnejšo raziskavo. S statističnimi analizami smo preverjali šest vnaprej postavljenih hipotez, ter tri raziskovalna vprašanja. Rezultati raziskave so pokazali, da ljudje menijo, da meja med poklicnim in zasebnim življenjem obstaja. Na postavljanje meje vpliva več različnih dejavnikov, eden izmed njih je tudi delo od doma. Ko ljudje delajo od doma, opravijo manj ur kot v pisarni, vseeno pa menijo, da imajo doma več miru in manj distrakcij, kot pri delu v pisarni. Samo mejo z definicijo težko določimo, saj izhaja iz subjektivnega razumevanja vsakega posameznika. Osebnost posameznika tako igra pomembno vlogo, skupaj s kulturo organizacije in njeno prilagodljivostjo.
Ključne besede: poklicno življenje, zasebno življenje, delo od doma, usklajevanje, kadrovski management
Objavljeno v DKUM: 16.10.2023; Ogledov: 260; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

Iskanje izvedeno v 2.29 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici