| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza privlačnosti tujega trga za storitve digitalnega oglaševanja
Miha Kukovičič, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega seminarja najprej teoretično opredeli digitalni marketing. Pri tem ga definira, zgodovinsko predstavi, oriše njegove prednosti z vidika mednarodnega poslovanja ter ga loči od spletnega marketinga. Cilj raziskave je oceniti privlačnost avstrijskega tržišča za storitve digitalne marketinške agencije Adverta. Podjetje je predstavljeno z vidika delovanja in ponudbe, ki je v okviru študije primera primerjana s konkurenčno. Sledita pregled avstrijskega trga in podrobnejša analiza trga storitev digitalnega oglaševanja na omenjenem trgu za ocenjevanje privlačnosti. Analiza podatkov pripelje do sklepov, ki omogočijo potrditev obeh postavljenih hipotez. Do izraza prideta pomembnost inoviranja digitalnih oglasnih formatov in ocena avstrijskega trga kot privlačnega za podjetje Adverta.
Ključne besede: digitalni marketing, analiza tujega trga, storitve digitalnega oglaševanja, oglasni formati
Objavljeno: 23.07.2019; Ogledov: 120; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (882,39 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici