| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv epidemije SARS-CoV-2 (Covid 19) na nakupovalne navade potrošnikov : magistrsko delo
Miha Kamplet, 2022, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga obravnava vpliv epidemije COVID-19 na nakupovalne navade potrošnikov v Sloveniji. Zaradi ukrepov, ki so bili prisotni za zajezitev epidemije, so se posledično spremenili obratovalni časi trgovin. V obdobju najhujših ukrepov zoper epidemijo so nekatere trgovine z nenujnimi izdelki bile primorane zapreti svoja vrata. Zaradi tega so morali potrošniki zadovoljiti potrebe po določenih izdelkih na drugačen način kot prej. Na drugi strani pa so trgovci ob upoštevanju ukrepov morali najti pot, kako ljudem izdelke prodati na drugačen način. Velika večina trgovcev je svojo prodajo preusmerila na splet. S tem se je začela doba spletnega nakupovanja. V magistrski nalogi smo s pomočjo anketnega vprašalnika želeli ugotoviti, ali so se po koncu epidemije nakupovalne navade potrošnikov spremenile ali so ponovno postale enake kot prej. Rezultati anketnega vprašalnika so nam potrdili dejstvo, da so ljudje zaradi epidemije začeli določene izdelke nakupovati preko spleta in ne več v fizični trgovini. S pridobljenimi podatki smo ugotovili, da je epidemija COVID-19 vplivala na nakupovalne navade potrošnikov.
Ključne besede: SARS-CoV-2, epidemija, COVID-19, nakupovalne navade, potrošniki
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 706; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

2.
Optimizacija paketne dostave v Mariboru
Miha Kamplet, 2019, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava optimizacijo paketne dostave v mestni občini Maribor. V današnjih časih se vedno več ljudi odloča za nakupe izdelkov preko spleta, saj s tem prihranijo čas, ki bi ga porabili za odhod v trgovino. Izdelki na spletu so v tem času že cenovno tako ugodni ter dostava v večini primerov brezplačna, da se ljudem odhod v trgovino stroškovno ne izide. Podjetja, ki se ukvarjajo z dostavo paketov, iz leta v leto beležijo naraščanje števila paketov. Podjetja zaradi optimizacije veliko privarčujejo pri porabi goriva ter času, katerega paketni dostavljavec na dostavnem okraju nima veliko, saj so časovna okna zelo ozka. Veliko podjetij se odloča za optimizacijo s pomočjo različnih platform in programov, ki so plačljivi ali pa prosto dostopni. Mi smo se osredotočili na dostavo paketov v Mariboru ter si izbrali podjetje Pošta Slovenije, s katerim smo optimizirali dostavne poti s pomočjo programa Map&Guide. Skozi optimizacijo smo ugotovili kritične točke ter probleme, ki se pojavljajo na terenu. V nalogi smo optimizirali obhodne rede paketnih dostavljavcev ter tako skrajšali obhodni red.
Ključne besede: paketi, distribucija paketov, dostava paketov, optimizacija dostave, Pošta Slovenije
Objavljeno v DKUM: 03.11.2022; Ogledov: 494; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (6,66 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici