| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Metodologija za določitev najšibkejše vlečne naprave v postopku homologacije
Miha Fras, 2013, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisana metodologija homologacije vlečnih naprav v podjetju RTI, d. o. o. Izvedli smo validacijo metode, ki se uporablja za izbor najšibkejše vlečne naprave v izbrani seriji. Izbor se izvaja za potrebe homologacijskega preizkusa vlečnih naprav. V seriji desetih do petnajstih vlečnih naprav smo s pomočjo numeričnega trdnostnega preračuna izbrali najšibkejšo vlečno napravo in jo nato preizkusili v laboratoriju z dinamičnim preizkusom. Ugotovili smo, da se lahko z uporabo računskih analiz izognemo dinamičnemu preizkusu vsake izvedenke posebej.
Ključne besede: osebna vozila, vlečna naprava, mehanski preizkus, modeliranje, CAD, metoda končnih elementov
Objavljeno: 12.07.2013; Ogledov: 1010; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici