| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba projektnega managementa pri strateškem načrtovanju projekta PARTY LINIJA
Miha Šmigoc, 2024, magistrsko delo

Opis: Projekcija, strateška zasnova, načrtovanje in izvedba projekta PARTY LINIJA so zahtevna naloga. Gre namreč za inovaDvni projekt, ki ga še ni na trgu in predstavlja nekaj povsem novega in drugačnega, nekaj, česar ljudje še ne poznajo. Za osnovno razumevanje in usmeritev poslovnega načrta smo se osredotočili na teoretično opredelitev projektnega managementa, pri čemer smo definirali projekt kot uporabo določenih virov v interesu ustvarjanja novosti. Raziskali smo različne vrste projektov, njihove cilje, življenjski cikel, faze delovanja, značilnosti ter dokumentacijo. Skozi projektni management smo izpostavili, da gre za proces, ki ga opravljamo z namenom doseganja zastavljenih ciljev ob sočasni kontroli časa, kakovosti, ljudi in drugih dejavnikov. Funkcionalnosti projektnega managiranja vključujejo planiranje, motiviranje, nadziranje, usmerjanje in spremljanje oziroma kontrolo. Zastavljen avtobusni projekt smo pripravili na podlagi strateškega managementa, ki se osredotoča na analizo in izbiro ustreznih strategij za nadaljnje delovanje. Poleg tega smo natančno razčlenili projektne udeležence in tveganja projekta, kar nam je omogočilo ustvariti trdno podlago in temelje za pripravo projektnega oziroma poslovnega načrta. V magistrski nalogi smo ugotovili, da je projekt PARTY LINIJA zelo odvisen od zakonodaje. Ključni nalogi sta zagotovitev, da projekt deluje v skladu z zakoni in predpisi, ter vzpostavitev izjemne varnostne sheme. Varnost in zakonodaja sta temeljna elementa vseh vidikov in aktivnosti projekta. Avtobus ne bo običajen, temveč bo preurejen v skladu s predpisi in homologacijo. Avtobusna linija bo povezovala točke v središču Maribora, kjer poteka glavno večerno dogajanje, z bolj naseljenimi predeli mesta, od koder potrebujejo ljudje zaradi oddaljenosti prevoz. Projekt PARTY LINIJA je nov izdelek, ki združuje dva svetova in ima tako neposredne kot posredne učinke, koristne za družbo. Prav zato se bo pojavila potreba po zaščiti projekta s patentom in blagovno znamko. Strateški načrt avtobusa bo izveden v okviru podjetja X, da ga odobrijo za javni promet, kar odpira priložnosti za potencialna sofinanciranja in sponzorstva. Raziskava in analiza empiričnih podatkov kažeta na izjemen interes ljudi za projekt. Zlasti v večernih in nočnih urah primanjkuje možnosti za prevoz, poleg tega pa so rezultati raziskave pokazali na težave zaradi vožnje pod vplivom alkohola in pomanjkanja parkirnih mest. S pravilno izvedbo in ustrezno cenovno politiko lahko pozitivno vplivamo na družbo, zmanjšamo navedene težave in okrepimo izkoriščenost avtobusov podjetja X, ki v teh urah ne obratujejo in bi bili v standardni obliki nekonkurenčni.
Ključne besede: projekt, projektni management, proces, avtobus, PARTY LINIJA
Objavljeno v DKUM: 23.04.2024; Ogledov: 261; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (4,29 MB)

2.
Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala
Miha Šmigoc, 2020, diplomsko delo

Opis: Projekt organizacije elektronskega glasbenega festivala, za katerega je potrebno natančno in organizirano načrtovanje, je kompleksna združitev več svetov: tako managementa, marketinga kot tudi prava in ekonomije. Prvi del naloge se osredotoča na teorijo projekta, v okviru katere opredeljujemo ključne pojme, kot so življenjski cikel projekta in njegove faze, dokumentacija projekta, projektni udeleženci, projektna tveganja in projektni management. Nadalje raziskujemo področje organizacije prireditev in izpostavljamo pomen terminskega plana, planiranja stroškov in kontrole. Drugi del naloge razčleni vse nujno potrebne elemente za načrtovanje in izvedbo elektronskega glasbenega festivala ter predstavi pravne vidike javnih prireditev ter osnovno razlago stroškov in prihodkov. V raziskovalnem delu smo s pomočjo odgovorov na anketni vprašalnik, ki so ga izpolnjevali tako obiskovalci festivalov kot organizatorji, razrešili zastavljene hipoteze. Iz odgovorov obiskovalcev smo ugotovili, da socialna omrežja odločilno vplivajo na obiskanost glasbenih festivalov. Obiskovalci so izrazili tudi, da je časovni termin festivala eden izmed ključnih dejavnikov pri odločitvi za udeležbo. Pri organizaciji glasbenega festivala igrajo pomembno vlogo tudi sponzorji, s pomočjo katerih lahko organizatorji pripeljejo na svoje odre popularnejša in prepoznavnejša glasbena imena.
Ključne besede: elektronski glasbeni festival, projekt, projektni management, organizatorji, organizacija
Objavljeno v DKUM: 17.11.2020; Ogledov: 954; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,55 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici