| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POSLOVNA POGAJANJA V NEMČIJI IN SLOVENIJI
Metod Škerget, 2012, diplomsko delo

Opis: S pogajanji se srečujemo vsak dan, saj so potrebna, če želimo uskladiti svoja mnenja med seboj. Pogajanja niso enkraten proces, ampak so daljši proces aktivnosti. V diplomskem seminarju smo predstavili poslovna pogajanja v Nemčiji in Sloveniji. Diplomski seminar smo razdelili na štiri dele, saj je naslov preobsežen za eno samo poglavje. V prvem delu diplomskega seminarja smo najprej opredelili, kaj sploh pogajanja so. Nato smo podrobno predstavili pogajalski proces, katerega je zelo dobro poznati. V tem poglavju smo predstavili še etičnost pogajanj, ki nam nakazujejo, kaj je v pogajanjih sprejemljivo in kaj ne. V drugem delu smo predstavili mednarodna pogajanja. Predstavili smo, kakšen vpliv ima kultura in njeni dejavniki na pogajanja, metode pogajanj med pogajalci različnih kultur in model mednarodnih pogajanj, saj se le-ta razlikuje od navadnega modela pogajanj. Nato smo predstavili še strategije in taktike, brez katerih v pogajanjih ne gre, saj so ključnega pomena. V zadnjem delu diplomskega seminarja pa smo opredelili pogajanja v Nemčiji in Sloveniji in ugotovili, da sta si pogajalska sloga obeh držav precej podobna, ampak se vseeno razlikujeta. Med samim preučevanjem poslovnih pogajanj, smo ugotovili, da je faza, ki je najpomembnejša v procesu, faza priprave na pogajanja. Prav tako smo ugotovili, da je pri mednarodnih pogajanjih zelo dobro poznati kulturo nasprotne strani. Ugotovili smo še, da so Nemci zelo dobri pogajalci, saj so pri svojem delu zelo temeljiti in previdni za razliko od slovenskih.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: Poslovna pogajanja, Mednarodna pogajanja, Strategije in taktike pogajanja, Pogajalski proces, Pogajanja v Nemčiji, Pogajanja v Sloveniji.
Objavljeno: 18.12.2012; Ogledov: 1344; Prenosov: 237
.pdf Celotno besedilo (498,83 KB)

2.
Kultura in motivacija na delovnem mestu na primeru dveh držav
Metod Škerget, 2017, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo predstavili dva zelo pomembna pojma, ki sta ključna za dobro delovanje podjetja in njegovih zaposlenih. V prvem delu, ki je bil teoretičen, smo predstavili pojma kultura in motivacija ter državi, v katerih je potekala raziskava – Slovenijo in Španijo. V sklopu kulture smo opredelili kulturo, njeno vlogo, ravni kulture, razvrščanje nacionalnih kultur, kulturni šok, dimenzijo in sestavo kulture. V sklopu motivacije pa smo opredelili motivacijo samo, vrste motivov, motivacijsko strukturo in modele, lestvico delovnih motivov, motivacijske dejavnike in kako uničiti motivacijo. V sklopu predstavitve držav pa smo se osredotočili predvsem na njune poslovne običaje, gospodarstvo, prebivalstvo in državno ureditev. V drugem, empiričnem delu, pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika naredili raziskavo in skušali ugotoviti, kateri so najučinkovitejši motivacijski dejavniki na delovnem mestu v Španiji in Sloveniji. Izpostavili smo najučinkovitejše dejavnike, ki vplivajo na motivacijo zaposlenih. Na podlagi pridobljenih anketnih vprašalnikov smo naredili analizo podatkov s pomočjo programa IBM SPSS Statistics. Analizirali smo vsak dejavnik posamezno in naredili primerjavo med državama. Rezultate, ki smo jih pridobili, smo nato povzeli in zapisali naše ugotovitve. Rezultate smo prikazali tudi grafično, in sicer s prej omenjenim programom. Z rezultati lahko podjetje izboljša motiviranje svojih zaposlenih. Dandanes se vedno več organizacij zaveda, kako pomembna sta kultura, v kateri podjetje posluje, in motivacija na delovnem mestu. Če v podjetju ne poznajo kulture, v kateri poslujejo, lahko nehote pride do veliko napačnih odločitev pri poslovanju. Prav tako morajo v podjetju poznati tujo kulturo, če želijo uspešno motivirati svoje zaposlene, saj lahko napačni načini motiviranja povzročijo demotivacijo pri zaposlenih. Zelo pomembno je, da imamo na delovnem mestu zadovoljnega in motiviranega zaposlenega. To bi moral biti eden izmed glavnih ciljev vsakega podjetja. Zadovoljen in motiviran delavec bo bolj predan podjetju in bo bolje opravljal svoje delo, kar se bo kazalo v uspešnosti podjetja.
Ključne besede: Kultura, ravni kulture, dimenzije kulture, sestavine kulture, kulturni šok, motivacija, vrste motivov, motivacijska struktura, motivacijski modeli, motivacijski dejavniki, anketni vprašalnik, Slovenija, Španija.
Objavljeno: 07.07.2017; Ogledov: 246; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici