| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VSTOP V VRTEC NI NIKOLI LAHEK
Metka Jezovšek, 2010, diplomsko delo

Opis: Ko se otrok prvič sreča z vrtcem, se zanj in za starše marsikaj spremeni. Reakcije otrok se razlikujejo, nekateri jočejo,drugi se oklepajo staršev, ki si ne upajo proč. Seveda so tudi otroci, ki jih novo okolje pritegne in ga z zanimanjem opazujejo in raziskujejo. Tudi starši, ki otroka prvič vključujejo v vrtec, doživljajo stiske. Ker nimajo izkušenj z življenjem v vrtcu, so nezaupljivi, pojavlja se veliko vprašanj in strahov. Ali bo njihov otrok deležen dovolj pozornosti, ga bodo imeli radi, se bo navadil na novo okolje? V diplomskem delu z naslovom Vstop v vrtec ni nikoli lahek smo želeli predstaviti pomembnost uvajalnega obdobja za otroke, ki prvič vstopajo v vrtec. Zanimalo nas je, ali se starši zavedajo, da postopno uvajanje otroka pripomore k lažji vključitvi otroka v življenje in delo vrtca. Diplomsko delo je vsebinsko razdeljeno na dva dela. V prvem, teoretičnem delu, smo predstavili družino, socializacijo, vzgojo, pomen navezanosti, sodelovanje vrtca z starši, pomen in proces uvajanja v vrtec. Drugi del diplomske naloge je empirični del. Analizirali smo anketni vprašalnik, ki smo ga razdelili staršem otrok, ki obiskujejo vrtec Tončke Čečeve Celje. Ugotovili smo, da se staršem zdi uvajalno obdobje zelo pomembno, saj menijo, da pripomore k lažji vključitvi njihovega otroka v vrtec.
Ključne besede: otrok, družina, vzgoja, socializacija, navezanost, vrtec, uvajanje.
Objavljeno: 10.03.2010; Ogledov: 2552; Prenosov: 646
.pdf Celotno besedilo (4,85 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici