| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Povezanost vertikalnega komuniciranja in zadovoljstva pri delu v izbranem podjetju : magistrsko delo
Metka Jelen, 2010, magistrsko delo/naloga

Opis: V preteklosti je veljalo, da podjetja niso dajala kaj dosti na mnenje zaposlenih v zvezi z njihovim delom. Torej komunikacija med vodstvom in zaposlenimi ni predstavljala neke stalnice pri internih odnosih. Raziskave kaţejo, da se je v današnjem času to bistveno spremenilo. Podjetja, vsaj uspešna, se zavedajo pomembnosti komuniciranja s podrejenimi, kajti dobra komunikacija je tudi temelj za uspešno poslovanje podjetja. Naloga je proučevala organizacijsko komuniciranje, s poudarkom vpliva vertikalnega komuniciranja na zadovoljstvo zaposlenih pri delu. Empirični del naloge je bil izveden na vzorcu 87 zaposlenih, ki so izpolnjevali anketo o komuniciranju vodstva z zaposlenimi in obratno, torej komuniciranja zaposlenih z vodstvom. Na osnovi prejetih odgovorov je bila izvedena analiza podatkov, iz katerih se je ugotavljala povezanost vertikalnega komuniciranja z zadovoljstvom zaposlenih v izbranem podjetju. Prav tako so se po končani analizi izbranemu podjetju podali predlogi za ravnanje z zaposlenimi v prihodnje.
Ključne besede: organizacijsko komuniciranje, vertikalno komuniciranje, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1831; Prenosov: 166
.pdf Celotno besedilo (952,96 KB)

2.
SKOZI IGRO DO BOLJŠEGA ZNANJA O PREMOGOVNIŠTVU VELENJA
Metka Jelen, 2014, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo »Skozi igro do boljšega znanja o premogovništvu Velenja« je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega ter praktičnega dela. V teoretičnem delu smo podrobneje predstavili premogovništvo Velenja, didaktične igre ter izkustveno učenje. Večji poudarek je na izkustvenem učenju ter didaktični igri, kar je bistvo diplomske naloge. V muzeju Premogovništva Slovenije ljudem ponujajo edinstveno izkušnjo. Z možnostjo potovanja po rudarskem rovu, v katerem je prikazan njihov način dela in življenje rudarjev, doživijo in začutijo, kako je v resnici biti rudar. Učenci si lažje zapomnijo bistvene podatke preko poučne didaktične igre, ker so ob igri sproščeni in se zabavajo. V zadostni meri je igralna dejavnost potrebna tudi v šoli, saj se učencem s tem razvijata osebnost ter domišljija, in predstavlja sprostitev pri delu. V empiričnem delu diplomske naloge je bila v raziskavi uporabljena deskriptivna metoda pedagoškega raziskovanja. Zanimalo nas je, kakšno je znanje učencev o premogovništvu Velenja, glede na način pridobivanja znanja. Predstavljena je analiza dveh šol. Ena se je udeležila ekskurzije v Muzej premogovništva Slovenije ter snov utrjevala preko igre, druga pa ne. Ugotavljamo, da na tako malem vzorcu učencev ni razlike v znanju, saj je znanje med šolama skoraj enakovredno.
Ključne besede: Didaktična igra, muzej, znanje, izkustveno učenje, učenci.
Objavljeno: 23.10.2014; Ogledov: 673; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici