| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
MODEL UVAJANJA UPRAVLJANJA ODNOSOV S STRANKAMI V KULTURNI DEJAVNOSTI
Mensur Hodžić, 2011, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava problematiko upravljanja odnosov s strankami v kulturni dejavnosti. V magistrskem delu so pojasnjeni vsi bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami. Teoretični prispevek bo lahko vodilo vsem, ki se nameravajo ali se že ukvarjajo s področjem, ki ga v tem delu obravnavam. Na enem mestu so združeni bistveni elementi sistemov za upravljanje odnosov s strankami: • teorija sistemov za upravljanje s strankami, • uvajanje CRM, • poslovno obveščanje, • računalništvo v oblaku, • socialna omrežja, • kontaktni centri, • programske rešitve. V osrednjem delu sem izdelal model upravljanja odnosov s strankami v kulturni organizaciji, kjer sem opisal dejavnike, ki vplivajo na vzpostavitev celovitega sistema za upravljanje odnosov s strankami. Posebej sem se osredotočil na model analitičnega sistema upravljanja odnosov s strankami
Ključne besede: upravljanje odnosov s strankami, poslovno obveščanje, kontaktni center, računalništvo v oblaku, socialno omrežje.
Objavljeno: 01.08.2011; Ogledov: 1790; Prenosov: 207
.pdf Celotno besedilo (2,72 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici