| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Zadovoljstvo zaposlenih z delom od doma v podjetju lindstrom d.o.o.
Melita Volk, 2022, diplomsko delo

Opis: Podjetje si težko predstavljamo brez zaposlenih, saj prispevajo k celotni podjetniški zgodbi. Vsak zaposlen prispeva svoj delež k uspehu podjetja. Zavedati pa se moramo, da le zadovoljen zaposlen doprinese podjetju največ. Pri tem ima pomembno vlogo tudi vodja, ki svoj tim spodbuja in podpira. V času pandemije skrb za zadovoljstvo zaposlenih ni bila ravno na prvem mestu, saj so se podjetja spopadala z negotovimi razmerami. Eden izmed ukrepov za omejevanje covida-19 je bil delo od doma. V anketi smo anketirance spraševali o zadovoljstvu z delom od doma. Analiza rezultatov je pokazala, da so zaposleni z delom od doma zadovoljni. Zaposleni menijo, da jih podjetje podpira in jim zaupa pri delu. Kot najvišje ocenjena dejavnika, ki bi stopnjo zadovoljstva še dvignila, sta denarno nadomestilo (dodatek) in več komunikacije s sodelavci. Primerjava učinkovitosti dela od doma z delom na sedežu podjetja kaže, da je delo od doma za zaposlene učinkovito. Več prednosti pri delu od doma vidijo moški kot ženske. Dejavniki, ki najbolj učinkujejo na delo od doma, so ohranjanje ravnovesja med delom in zasebnim življenjem, motnje iz okolice, neustrezni delovni pogoji in delovna oprema ter menjava okolja. Upoštevati moramo tudi delež nezadovoljnih zaposlenih. Z letnimi razgovori bi pridobili informacije, mnenja in ideje zaposlenih, ki bi nam pomagale pri vzpostavitvi in doseganju ciljev, izboljšanju medsebojnih odnosov, uspešnosti in doseganju rezultatov dela. Glede na to, da zaposlenim pri delu od doma primanjkuje komunikacija s sodelavci, bi to rešili z uvedbo digitalnega kanala internega komuniciranja. Zaposleni bi se povezali virtualno, izmenjevali informacije in podatke, vodje pa bi jih preko kanala tudi motivirale in spodbujale. Da bi bili zaposleni z delom od doma zadovoljni, predlagamo, da si delo organizirajo en dan prej, načrtujejo odmore in po končanem delu delovno opremo pospravijo. Menimo, da mora delodajalec za svoje zaposlene skrbeti in se truditi, da so zadovoljni, ne glede na kraj opravljanja dela.
Ključne besede: zadovoljstvo zaposlenih, delo, delo od doma, zaposleni
Objavljeno v DKUM: 30.01.2023; Ogledov: 954; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici