| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJAVA ZNANJA PLAVANJA RAZLIČNIH STAROSTNIH SKUPIN MLAJŠIH OTROK
Melita Uštar, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu Primerjava znanja plavanja različnih skupin mlajših otrok je v teoretičnem delu na podlagi literature predstavljen razvoj otroka v predšolskem obdobju, s poudarkom na celostnem razvoju otroka, kamor spadajo telesni, čustveni, osebnostni, socialni in gibalni razvoj. S teoretičnega vidika je predstavljeno plavanje kot ena od najpomembnejših gibalnih aktivnosti. Opisan je njegov pomen za otrokov normalen in zdrav razvoj ter izpostavljeno učenje plavanja v predšolskem obdobju, pri čemer je poudarek na fazi prilagajanja na vodo kot prvi in ključni fazi učenja plavanja. Glavni namen diplomske naloge je bil ugotoviti, ali v predšolskem obdobju obstajajo razlike v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ter med otroki, rojenimi v prvi (januar–junij) in drugi polovici koledarskega leta (julij–december). Glede na obe spremenljivki so bile opazovane tri različne generacije otrok (rojene v letih 2006, 2007 in 2008) v treh vrtčevskih letih (2011/2012, 2012/2013 in 2013/2014). V raziskovalnem vzorcu je sodelovalo več kot 130 otrok, ki so se udeležili deseturnega tečaja plavanja. V empiričnem delu naloge so tako predstavljeni rezultati podatkov, pridobljeni z opazovanjem in ocenjevanjem znanja plavanja predšolskih otrok treh generacij, ter interpretacije rezultatov in ugotovitve opazovanja. Z razliko ocen med začetnim in končnim stanjem je bil izračunan napredek v plavalnem znanju. Raziskava je pokazala, da v predšolskem obdobju razlik v prilagajanju na vodo med dečki in deklicami ni ter da obstajajo zanemarljivo majhne razlike med otroki, ki so rojeni v prvi oziroma drugi polovici koledarskega leta. Izstopalo je zgolj nekaj posameznih otrok v vsaki od opazovanih generacij.
Ključne besede: razvoj otroka, gibanje, gibalni razvoj, plavanje, učenje plavanja, prilagajanje na vodo
Objavljeno: 23.07.2014; Ogledov: 1212; Prenosov: 187
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici