| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MANAGER IN VODENJE PODJETJA
Melita Lazar, 2011, diplomsko delo

Opis: Novejši in uspešnejši managment je neuresničljiv brez razvijanja in vzdrževanja spretnosti in skrivnosti uspešnega managementa. Brez človeka in njegove popolne uporabnosti si ne moremo zamisliti sodobnega iznajdljivega in uspešnega managementa. Z možgani moramo razmišljati, sanjariti in ljubiti, ni dovolj da samo racionalno razmišljamo. V podjetju mora prevladovati ustvarjalna in brezpogojna ljubezen do sodelavcev, konkurence in zunanjih partnerjev. Konkurenca je zdrava. Sodelavce je potrebno voditi in pritegniti do skupnega cilja, ne pa uresničevanja idej managerjev. Samo komunikacijsko izobraženi in izurjeni managerji so lahko uspešni. Timsko vodenje in uspeh podjetja ni brez uspešnega tima, saj so podjetja tako kompleksna, da je čas individulanih managerjev minil. Sodelvce moramo znati zadržati in zadržimo jih lahko samo, če znamo in smo zmožni pozitivno aktivirati njihove možgane z ustvarjalno ljubeznijo.
Ključne besede: Manager, vodenje, organizacija, podjetje
Objavljeno: 06.12.2012; Ogledov: 1262; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (531,91 KB)

2.
KOMPARACIJA LIKOVNIH IZRAZOV OTROK VKLJUČENIH V RAZLIČNE PROGRAME OSNOVNOŠOLSKEGA IZOBRAŽEVANJA
Melita Lazar, 2013, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Komparacija likovnih izrazov otrok vključenih v različne programe osnovnošolskega izobraževanje je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V prvem delu, ki predstavlja teoretično izhodišče, smo predstavili dejavnike likovne ustvarjalnosti in načelo ustvarjalnosti, likovno umetnost, njena področja, likovne tehnike in motive v likovnem delu otroka. Dotaknili smo se načrtovanja ure pouka likovne umetnosti, otrok s posebnimi potrebami, primerjali likovno umetnost v običajni osnovni šoli in v osnovni šoli s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom ter pregledali razvoj otrokovega likovnega izražanja glede na otrokovo dojemanje človeške figure in prostora pri likovnem izražanju. V empiričnem delu smo predstavili rezultate raziskave, ki smo jo izvedli z 72 učencih 6. razreda treh običajnih osnovnih šol in treh osnovnih šol s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom v štajerski in pomurski regiji. V raziskavi smo spremljali likovno-intelektualni razvoj, nivo likovno-ustvarjalnega razvoja in likovno-oblikovni razvoj. Rezultati raziskave kažejo na obstoj razlik pri nivoju likovno-ustvarjalnega razvoja, nivoju oblikovnega razvoja in pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja z vidika ugotavljanja razlik med skupino otrok z običajnim razvojem in skupino otrok s posebnimi potrebami. Z vidika spola omenjenih skupin nismo zaznali razlik pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja in nivoju ustvarjalnega razvoja. Se pa razlike kažejo pri nivoju oblikovnega razvoja in sicer v prid deklicam.
Ključne besede: ustvarjalnost, likovna umetnost, učenci z običajnim razvojem, učenci s posebnimi potrebami.
Objavljeno: 06.11.2013; Ogledov: 1050; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (3,12 MB)

3.
Likovno-intelektualni razvoj učencev v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja
Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar, 2014, izvirni znanstveni članek

Opis: V prispevku predstavljamo rezultate raziskave, v kateri nas je zanimal nivo likovno-intelektualnega razvoja med učenci v različnih programih osnovnošolskega izobraževanja. Razlike smo spremljali med učenci šestih razredov (12-13 let) običajnih osnovnih šol in učenci osnovnih šol s prilagojenim programom in nižjim izobrazbenim standardom v štajerski in pomurski regiji. V raziskavi smo proučevali tudi morebitne razlike med spoloma. Rezultati raziskave kažejo na obstoj razlik pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja med skupino otrok z običajnim razvojem in skupino otrok s posebnimi potrebami, ki se kažejo v prid skupini otrok z običajnim razvojem. Pri nivoju likovno-intelektualnega razvoja nismo zaznali statistično značilnih razlik med spoloma.
Ključne besede: likovna vzgoja, likovna umetnost, učenci s posebnimi potrebami, šole s prilagojenim programom, osnovne šole, primerjalne analize
Objavljeno: 21.12.2015; Ogledov: 771; Prenosov: 70
.pdf Celotno besedilo (159,99 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

4.
Manager in vodenje podjetja: primer družinskega podjetja Jagros d.o.o.
Melita Lazar, 2017, magistrsko delo

Opis: Naloga vsebuje opis dela managerja in njegovege vloge pri vodenju podjetja. Predstavljeno je trgovsko družinsko podjetje Jagros, d.o.o. in njihov način vodenja podjetja.
Ključne besede: manager, vodenje podjetja, družinsko podjetje Jagros, d.o.o.
Objavljeno: 20.07.2017; Ogledov: 424; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici