SLO | ENG

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 24
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
MODALNI GLAGOLI CAN, COULD IN MUST V UČBENIKIH ZA OSNOVNO ŠOLO
Tea Žvegla, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem opredelila modalne glagole, njihove funkcije ter tipe modalnosti. V prvem delu sem se osredotočila na vse modalne glagole, in sicer can, could, may, might, will, would, shall, should, must in ought to ali have to. Opisala sem naslednje tipe modalnosti: epistemično, deontično in dinamično modalnost. V nadaljevanju sem opredelila funkcije treh modalnih glagolov: can, could in must. Osredinila sem se na tri rabe modalnih glagolov can in could: izražanje sposobnosti, dovoljenja in možnosti, ter dve rabi modalnega glagola must: izražanje obveznosti in nujnosti. Na koncu teoretičnega dela sem navedla nekaj dejavnosti, ki so lahko učencem v pomoč pri razumevanju in utrjevanju treh modalnih glagolov. Prav tako sem proučila še značilnosti učnega načrta in učbenikov. V empiričnem delu sem analizirala modalne glagole can, could in must, ki se pojavljajo v trinajstih učbenikih in trinajstih delovnih zvezkih za sedmi, osmi in deveti razred osnovne šole v Sloveniji.
Ključne besede: modalni glagoli, tipi modalnosti, funkcije, osnovna šola, učbeniki, delovni zvezki.
Objavljeno: 19.10.2009; Ogledov: 3557; Prenosov: 189
.pdf Polno besedilo (3,75 MB)

2.
Drama v razredu - Dramatizacija besedil v njižjih razredih OŠ
Petra Hribernik, 2009, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je s pomočjo literature predstaviti prednosti drame v razrednih aktivnostih pri pouku tujega jezika in podati primer učne priprave, v katero so vključene različne igre, aktivnosti in tehnike, ki temeljijo na drami. Pri dramatizaciji besedil se učenci tujega jezika učijo znotraj konteksta in ne le v obliki pravil in seznamov besed (jezik je lahko včasih postavljen na stranski tir; učenci se ga naučijo »mimogrede«, ob igri). Ob drami razvijajo tudi socialne spretnosti, saj dialogi temeljijo na verbalni, kot tudi neverbalni komunikaciji. Še ena od prednosti dramatizacije besedil je v razvijanju več inteligenc (timsko delo razvija interpersonalno inteligenco, verbalna komunikacija razvija lingvistično inteligenco, koordinacija gibov spodbuja gibalno inteligenco, glasbena inteligenca se razvija skozi petje, itn.). Poleg tega spodbuja kreativnost in fleksibilnost učencev, kot tudi učiteljev. V sodobnih učbenikih je dramatizacija do neke mere že zajeta, vendar ni razloga, da učitelji ne bi v svoje ure vključevali še več drame, če opazijo, da imajo učenci te vaje radi.
Ključne besede: dramatizacija, učna priprava, mlajši učenci, dramske vaje in aktivnosti, teorija o več inteligencah
Objavljeno: 10.03.2010; Ogledov: 2353; Prenosov: 195
.pdf Polno besedilo (399,40 KB)

3.
VKLJUČITEV MORALNIH VREDNOT V VSEBINAH ANGLEŠKIH UČBENIKOV V OSNOVNIH ŠOLAH
Ines Gorenšček, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s teorijo, da bi moral izobraževalni sistem javnih šol bolj poudarjati moralne vrednote. Le-te lahko učitelj vključi v vsak šolski predmet in s tem zadovolji navodila vzgojnega načrta. Učitelji angleščine do neke mere lahko sami določajo vsebine, ki bodo obravnavane pri urah anglečine, zato je njihova naloga lažja in a hkrati tudi toliko bolj pomembna. Učitelji angleščine lahko spodbudijo moralni razvoj otrok tako z učnimi vsebinami kot tudi z učnimi metodami in svojo osebnostjo. Znano je, da večina učiteljev najpogosteje sledi vsebinam učbenika, ki ga uporablja. Zanimalo me je, kako učbeniki s svojimi vsebinami spodbujajo otrokov moralni razvoj. V teoretičnem delu diplome sem razložila pomen moralnih vrednot in kasneje zbrala in primerjala nekaj teorij moralnega razvoja. Osredotočila sem se tudi na prihodnost poučevanja na osnovnih šolah in pomebnosti vsestranskega učenja. Ugotovitve sem zapisala v zaključku teoretičnega dela. V empiričnem delu pa sem se posvetila analizi dveh najbolj uporabljenih učbenikov, Messages and Project. Ugotovitve sem predstavila tudi v razpredelnicah in grafihv poglavju 5.3. Nazadnje pa sem s pomočjo vprašalnika zbrala še mnenja učiteljev angleščine in jih medsebojno primerjala. Ugotovitve sem strnila v zaključku diplomskega dela.
Ključne besede: angleški učbeniki, osnovna šola, poučevanje angleškega jezika, moralne vrednote, vseživljenjsko učenje, moralni razvoj otrok
Objavljeno: 12.01.2011; Ogledov: 1605; Prenosov: 130
.pdf Polno besedilo (780,23 KB)

4.
DEVELOPMENT OF INTERCULTURAL COMPETENCE IN CONTEMPORARY FOREIGN LANGUAGE CLASSROOM BY INCORPORATING INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGY
Mirjam Danilović, 2011, diplomsko delo

Opis: The idea for the diploma thesis arouse from the fact that technology and the Internet are still not widely used in the English classroom. When thinking about how to integrate technology in the classroom I was inspired by different web sites which offer a vast variety of authentic as well as ELT-specific materials that can be used in the English classroom. I decided to focus on developing intercultural competence with information and communication technology by extending the intercultural topics covered in the coursebooks for students at secondary level. In the theoretical part of my thesis I present the notion of intercultural competence as defined by different authors. A special emphasis is given to developing of intercultural competence in the English classroom, including planning lessons to develop intercultural competence. In the third chapter the information and communication technology (ICT) and the English classroom is covered. Some possibilities of using ICT in the English classroom in terms of Web 2.0 are presented, which is the basis for the empirical part. In the empirical part of my thesis the activities to extend the intercultural topics covered in coursebooks are planned and presented. Since all activities are planned to be done online, they are available also on the Internet.  
Ključne besede: Keywords: Information and communication technology, intercultural competence, secondary students, task-based learning.
Objavljeno: 28.06.2011; Ogledov: 1708; Prenosov: 71
.pdf Polno besedilo (7,73 MB)

5.
Uporaba interaktivne table pri poučevanju angleških sedanjih časov
Maša Šabeder, 2011, diplomsko delo

Opis: Nove tehnologije so prinesle izboljšave sodobnih učnih pripomočkov in tako uporabo navadnih šolskih tabel nadomeščajo interaktivne table. Le-te so sodoben učni pripomoček in njihova integracija prinaša v poučevanje angleškega jezika mnoge novosti in spremembe tako za učence kot za učitelje. Preden učitelji začno uporabljati interaktivno tablo, se morajo sami poprej seznaniti z opremo, računalniškimi programi ter njihovo uporabo. Glavni cilj diplomske naloge je bil raziskati, kakšne so izkušnje in spoznanja učiteljev, ki interaktivno tablo pri poučevanju angleškega jezika uporabljajo redno. Diplomsko delo se deli na teoretični in empirični del. Teoretični del sestoji iz dveh segmentov, ki vključujeta študijo na osnovi obstoječe literature, ki govorita o didaktični uporabnosti interaktivnih tabel in poučevanju sedanjih časov v angleščini. Teoretični del je podprt z empirično raziskavo. Izpeljana je bila na osnovi intervjujev osnovnošolskih in srednješolskih učiteljev, ki imajo z uporabo interaktivne table daljše izkušnje. Raziskava je pokazala, da je priprava in izvedba učne ure preko interaktivne table za večje število učencev možna ter uporaba multimedijski virov večja kot prej. Prav tako se je izkazalo, da je interaktivna tabla uporaben pripomoček pri poučevanju angleških sedanjih časov.
Ključne besede: angleška slovnica, sedanji časi, interaktivna tabla, didaktična uporaba
Objavljeno: 08.09.2011; Ogledov: 2060; Prenosov: 143
.pdf Polno besedilo (783,31 KB)

6.
The Analysis of the Berlitz Approach to English Language Teaching
Admira Halvadžić, 2013, diplomsko delo

Opis: This paper investigates the role of the Berlitz method of teaching English in today's language education. The Berlitz method has been present in the English language area for a long time and the principal objective of this diploma thesis was to prove that even today, it is a very successful and effective method of teaching English, whose characteristics should be implemented in language classrooms around the world. The first part of my thesis introduces the history of English language teaching and the history of the Berlitz method. Characteristics of the Berlitz method, its development and the role in today's education are presented. The second part, which is also the principal part of the thesis, draws upon lesson observations of three children’s and two adult classes which I did at the Berlitz language centre in Maribor. The data collected here focused on three aspects of the didactical triangle: the teacher, the learner and the content. Important information about each segment is introduced, with the emphasis on the content, the use of teaching aids, the role of fluency and accuracy, the rapport between teachers and learners and about motivation in Berlitz classes. The last part of my thesis involves information about Berlitz kids’ camps and a survey which reveals some significant information about the teachers’ and learners’ experiences and views on the Berlitz method.
Ključne besede: English language teaching, the Berlitz method, lesson observations, the content, teaching aids, fluency and accuracy, rapport, motivation, Berlitz kids' camps.
Objavljeno: 08.07.2013; Ogledov: 869; Prenosov: 63
.pdf Polno besedilo (653,75 KB)

7.
VPLIV INTERAKTIVNE TABLE NA UČNO USPEŠNOST IN MOTIVACIJO UČENCEV V SKLOPU POUČEVANJA TUJEGA JEZIKA NA OSNOVNI ŠOLI
Gabriela Maja Grivec, 2016, diplomsko delo

Opis: Splošno znano je, da IKT igra vse bolj in bolj pomembno vlogo v kulturnih, znanstvenih in socialnih področjih našega življenja. Poučevanje z interaktivno tablo naj bi pripomoglo k večji pozornosti in motivaciji vseh učencev v razredu, ti pa naj bi bili očarani nad videnim ter slišanim. V diplomskem delu je predstavljena uporaba interaktivne table pri poučevanju tujega jezika ter kako uporaba interaktivne table vpliva na učno uspešnost in motivacijo učencev v osnovnih šolah.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), interaktivna tabla, motivacija, učna uspešnost, modernizacija, učna ura, metodika poučevanja
Objavljeno: 09.09.2016; Ogledov: 304; Prenosov: 26
.pdf Polno besedilo (2,41 MB)

8.
UPORABA INTERAKTIVNE TABLE PRI POUČEVANJU ANGLEŠKEGA BESEDIŠČA OD TRETJEGA DO DEVETEGA RAZREDA OSNOVNE ŠOLE
Vesna Cacio, 2015, diplomsko delo

Opis: Zamisel za to diplomsko delo je nastala po tem, ko sem se udeležila delavnice na srednji šoli, kjer sem poučevala takrat, ki je potekala pod vodstvom strokovnjakov za IKT (interaktivna tabla). Nato sem morala samo ugotoviti povezavo med IKT in poučevanjem angleščine. To ni bila lahka naloga, saj IKT predstavlja nove tehnologije, ki jih mnogi učitelji v preteklosti še niso uporabljali, ampak na srečo obstajajo tudi takšni, ki imajo dovolj izkušenj pri delu z njo. Zahvaljujoč mojima mentoricama mi je uspelo najti temo diplomske naloge, poučevanje angleškega besedišča s pomočjo IKT na osnovnih šolah v Sloveniji. Ob podpori osnovnošolskih učiteljev, s katerimi sem sodelovala in strokovnjakov z vsega sveta, z branjem člankov, učbenikov in drugih strokovnih objav, se je moja diplomska naloga pričela razvijati in moje delo je postalo lažje. To diplomsko delo bo predstavilo interaktivno tablo kot zelo koristno moderno orodje za poučevanje angleškega besedišča in raziskalo, kako z njeno pomočjo poučujemo in razvijamo jezikovne spretnosti v primerjavi s tradicionalnimi metodami, in kako ustvarjalni so lahko učitelji angleščine pri učnih urah, kadar uporabljajo IKT kot orodje, kakšne tehnološke prednosti in slabosti ima lahko IKT v pedagoškem procesu in kako enostavna ali zahtevna je za uporabo, kako vpliva na učenčevo znanje, kakšen učinek ima na motivacijo, kaj so merila za kakovost, kakršna je razpoložljivost teh gradiv in kaj dejansko je tako zanimivo pri tem. Namen mojega diplomskega dela ni le predstaviti učiteljem angleščine IKT kot izjemno koristno orodje za poučevanje angleškega besedišča, ampak ustvariti nekaj internetnih dostopov do dodatnih interaktivnih gradiv za poučevanje angleščine kot tujega jezika v osnovnih šolah. V prvem delu praktičnega dela diplome bom raziskala v katerih korakih učne ure se IKT večinoma uporablja v praksi, v drugem delu bom primerjala tradicionalne metode poučevanja angleškega besedišča z IKT izvedbo enakih enot. Tretji del govori o IKT gradivih, ki se uporabljajo v praksi in procesu iskanja primernih IKT virov ter o potrebnem strokovnem znanju učiteljev. Zadnji del mojega diplomskega dela bo sestavljen iz prikaza različnih interaktivnih učnih ur, predstavitvijo njihovih ciljev ter analize doseganja teh ciljev, kjer bom potrdila hipotezo,da učitelji uporabljajo IKT predvsem za ponavljanje in utrjevanje besedišča in manj pri govornem in pisnem sporočanju. Vse praktične presoje teh učnih ur bodo temeljile na učbenikih, ki se uporabljajo pri pouku angleškega jezika v slovenskih osnovnih šolah in bodo podprte z vizualnimi materiali zabeleženimi v času raziskave. Če povzamem, učitelji so tisti, ki morajo slediti novim tehnologijam in biti sposobni znanjem obogatiti svoje učence.
Ključne besede: IKT (interaktivna tabla), nove tehnologije, angleško besedišče, osnovne šole v Sloveniji, IKT kot orodje, tehnološke prednosti.
Objavljeno: 07.10.2015; Ogledov: 665; Prenosov: 74
.pdf Polno besedilo (2,00 MB)

9.
LEARNING AND USING FOREIGN LANGUAGES AT A DIDACTIC FARM
Simona Eder, 2015, diplomsko delo

Opis: Learning and using foreign languages in a natural environment, in real-life situations at the didactic farm (at the Eder farm) is the theme of this diploma thesis. Nowadays primary schools are more and more aware of teaching different real-life skills outside the school’s own four walls. They do not expect their pupils to learn just for good grades, they want them to learn and prepare for possible situations in their future life. The first part of the thesis presents the history of teaching and learning outside the classroom, defines the meaning of the term "didactic farm" and presents the Eder didactic farm, its history, ethnological collection, offers, target groups, possible types of visits and topics. On the basis of four possible foreign language courses during the visits to the didactic farm the results, advantages and disadvantages of teaching foreign language at the didactic farm, responses of children, teachers’ opinions and possibilities of further developments are presented. The hypotheses have all been confirmed, with the remark, that the children have fewer difficulties coping with new ways of FL learning and using then teachers. The primary aim of the thesis was to find possible improvements for the integration of didactic farms and schools in the local or wider school district. Another goal was to invite them to learn and use foreign languages at a didactic farm that provides appropriate offers, attractive and diverse themes and contributes to the greater prevalence of such foreign language learning in natural environment.
Ključne besede: Learning and using foreign languages, real life skills, didactic farm, kindergarten and school children, natural environment
Objavljeno: 07.10.2015; Ogledov: 337; Prenosov: 36
.pdf Polno besedilo (3,01 MB)

10.
ZAZNAVE UČENCEV 8. RAZREDA O VPLIVU IKT NA UČENJE ANGLEŠČINE
Katja Veber, 2015, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo z naslovom Zaznave učencev 8. razreda o vplivu IKT na učenje angleščine v teoretičnem delu ponuja pregled razvoja poučevanja angleščine kot tujega jezika in predstavlja dosedanja spoznanja o uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) pri pouku angleščine. Opredelili smo pojme, kot sta npr. IKT in računalniško podprto učenje jezika, ter opisali uporabo pripomočkov, kot so urejevalniki besedil, blogi in programska oprema za pošiljanje sporočil kot primere uporabe IKT za učenje angleščine. V empiričnem delu smo s pomočjo rezultatov analize anketnega vprašalnika predstavili zaznave učencev o uporabi IKT za učenje angleščine v šolskem okolju in zunaj njega ter pričakovanja o količini priložnosti za aktivno uporabo IKT pri pouku angleščine. Ugotovili smo, da v šolah, ki so bile vključene v raziskavo, IKT uporabljajo zgolj kot nadomestilo za tradicionalno tablo in grafoskop. Učenci imajo pozitiven odnos do IKT in smatrajo, da imajo visoko razvito računalniško pismenost, prav tako pa si pri učenju angleščine želijo uporabljati več IKT. Največjo prednost takšnega učenja učenci vidijo v popestritvi učnih ur in preprostem dostopanju do izvirnih besedil. Čas, ki ga učitelji porabijo za pripravo na uporabo, je po mnenju učencev velika pomanjkljivost pri vključevanju IKT v pouk angleščine. Raziskava je pokazala, da imajo učenci, ki več prostega časa namenijo izvajanjem dejavnosti v angleščini z uporabo IKT, tudi višje ocene.
Ključne besede: informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), računalniško podprto učenje angleščine, motivacija, IKT in angleščina izven pouka
Objavljeno: 06.05.2015; Ogledov: 706; Prenosov: 77
.pdf Polno besedilo (734,92 KB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici