| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza poslovnih kultur Južne Koreje, Južne Afrike in Katarja s perspektive slovenskih mednarodnih tržnikov
Melani Stojnšek, 2024, magistrsko delo

Opis: V današnjem času je vpliv globalizacije na vsakdanje življenje posameznika in na potek mednarodnega poslovanja skoraj nemogoče prezreti. Kljub lažjemu vstopu na tuja tržišča se mednarodni tržniki še vedno soočajo z nekaterimi izzivi in ovirami. Ena izmed največjih preprek v mednarodnem poslovanju je premagovanje medkulturnih in jezikovnih ovir. Ne glede na pripravljenost in temeljito raziskavo trga je za mednarodne tržnike še vedno bistvenega pomena poznavanje tujih poslovnih kultur in njihovih običajev. Predvsem pa kulturna občutljivost predstavlja ključne kompetence za uspešna dolgoročna partnerstva in dobre rezultate na mednarodnih trgih. Pričujoče magistrsko delo je nadaljevanje diplomskega projekta z istim naslovom in nadgradnja že obstoječih rezultatov. V njem raziskujemo ter opisujemo elemente, pomen in vpliv kulture na potek mednarodnega poslovanja. Osredotočamo se predvsem na poslovne kulture Južne Koreje, Južne Afrike in Katarja, pri čemer najprej podrobno opišemo osnovne značilnosti izbranih držav, nato pa se poglobimo v analizo in opis posameznih elementov ter načinov poslovanja južnokorejske, južnoafriške in katarske poslovne kulture. Izbrane poslovne kulture med seboj tudi primerjamo in podrobno analiziramo morebitne podobnosti ter medkulturne razlike. V zadnjem poglavju predstavimo pomen izbranih poslovnih kultur za slovenske mednarodne tržnike in opišemo morebitna potencialna sodelovanja izbranih držav s Slovenijo. Kljub nekaterim podobnostim med izbranimi poslovnimi kulturami gre za dokaj različne države, kjer največjo oviro predstavlja nepoznavanje medkulturnih razlik. Za slovenske mednarodne tržnike je zelo pomembno, da se pred samim vstopom na izbrana tržišča dodobra poučijo o kulturnih raznolikostih in jih obravnavajo z določeno mero previdnosti, saj nobena izmed izbranih kultur medsebojno ni identična ali podobna slovenski poslovni kulturi. Da bi dolgoročno uspešno poslovali, je pomembno, da se te medkulturne razlike prepoznajo, preden mednarodni tržniki vstopijo na svetovne trge. Ključ do dolgoročnega uspeha na južnokorejskem, južnoafriškem in katarskem tržišču je predvsem gradnja zaupanja in ustrezna mera medosebnega spoštovanja.
Ključne besede: poslovna kultura, Južna Koreja, Južna Afrika, Katar, mednarodno poslovanje
Objavljeno v DKUM: 08.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,89 MB)

2.
Analiza poslovnih kultur Južne Koreje in Južne Afrike s perspektive slovenskih mednarodnih tržnikov
Melani Stojnšek, 2021, diplomsko delo

Opis: V času globalizacije vedno več podjetij postaja globalnih. Vedno več je novih distribucijskih poti in trgov, na katerih lahko poslujemo. Če želijo podjetja poslovati na tujih trgih in svoje prodajne ali nabavne trge razširiti, je neizogibno poznavanje poslovnih kultur teh trgov. Vsaka kultura se razlikuje od druge, kar privede do kulturnih razlik. V mednarodnem poslovanju morajo biti poslovneži občutljivi na prepoznavanje teh kulturnih razlik. Kakršnakoli napaka, narejena zaradi pomanjkljivega poznavanja tuje kulture oziroma načina poslovanja na tujem trgu, je lahko odločilna. Dobra pripravljenost in poučenost o kulturi tuje države predstavlja konkurenčno prednost podjetja. V diplomskem projektu raziskujemo elemente in pomen poznavanja kulture tuje države za mednarodno poslovanje. Osredotočamo se na poslovni kulturi Južne Koreje in Južne Afrike. Proučujemo posebnosti teh dveh poslovnih kultur s perspektive slovenskih mednarodnih tržnikov. Najprej izbrani državi na kratko predstavimo, nato pa se osredotočamo na njuni poslovni kulturi, vključno z načini sklepanja poslov in posebnostmi v poslovanju ter medsebojnem komuniciranju. V zadnjem poglavju opisujemo obstoječe sodelovanje in možnosti nadaljnjega povezovanja obeh izbranih držav s Slovenijo. Izbrani državi in njuni kulturi se medsebojno znatno razlikujeta, nobena izmed obravnavanih kultur tako ni podobna slovenski, zato je še toliko pomembnejše, da se s ciljem uspešnega sodelovanja z eno ali drugo državo slovenski mednarodni tržniki seznanijo s posebnostmi južnokorejske in južnoafriške poslovne kulture, njihovega načina poslovanja, vedenja, poslovnega bontona, komuniciranja ter se pripravijo na ustrezno odzivanje in morebitno potrebno prilagajanje.
Ključne besede: poslovna kultura, mednarodno poslovanje, Južna Koreja, Južna Afrika, poslovanje s Slovenijo
Objavljeno v DKUM: 03.09.2021; Ogledov: 761; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici