| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
ODLOČITVENI MODEL ZA POMOČ PRI IZBIRI SODNEGA ZAPISNIKARJA
Matjaž Potočnik, 2011, diplomsko delo

Opis: V Republiki Sloveniji besedi sodstvo ali sodišče predstavljata sinonim za sodne zaostanke, neučinkovitost in politično obračunavanje. Ker sem tudi sam zaposlen na Okrožnem sodišču v Ljubljani, so me predvsem sodni zaostanki spodbudili k pisanju diplomskega dela, v katerem smo vam predstavili odločitveni model za izbor ustreznih kandidatov za delovno mesto sodnega zapisnikarja. Projekt Lukenda oziroma zmanjšanje sodnih zaostankov za svojo realizacijo potrebuje več sodnikov in dodatnega sodnega osebja, med katero spada tudi sodni zapisnikar. V jedru diplomskega dela smo predstavili model za izbiro najboljšega kandidata za sodnega zapisnikarja. V besedilu je izraz napisan v moški slovnični obliki in je uporabljen kot nevtralni za ženske in moške. Pri izbiri smo si pomagali s programom za večparametrsko odločanje DEXi, natančnost dobljenih rezultatov in analizo »kaj-če« pa smo preverili s programom za vrednotenje VREDANA. Model v praksi še ni preizkušen, nam pa bo služil kot dodatna pomoč pri objektivni odločitvi za izbor določenega kandidata. V prvem delu smo najprej predstavili zgodovino sodne funkcije, delitev sodstva v Republiki Sloveniji in delovno okolje Okrožnega sodišča v Ljubljani, kjer deluje sodno osebje. Drugi del predstavlja analizo delovnega mesta z vidika kadrovske službe in sociološko-biološki vidik želje po zaposlitvi v tej organizaciji. V tretjem delu smo konstruirali drevo kriterijev Izbor sodnega zapisnikarja in opravili analizo variant. V zaključku so povzete temeljne ugotovitve diplomske naloge.
Ključne besede: Sodišče, Sodni zapisnikar, Načrtovanje kariere, DEXi, VREDANA, Delitev oblasti, Projekt Lukenda
Objavljeno: 16.08.2011; Ogledov: 2296; Prenosov: 330
.pdf Celotno besedilo (791,60 KB)

3.
UPRAVLJANJE STORITVE „PODPORA UPORABNIKOM IT“
Matjaž Potočnik, 2015, magistrsko delo/naloga

Opis: Služba za informatiko oz. pomoč uporabnikom želi uporabnikom v organizaciji zagotoviti čim bolj učinkovito podporo pri njihovem delu. Uporabniki napako (zahtevek) prijavijo preko telefona, elektronske pošte ali na kateri drug možni način in pričakujejo, da bo odpravljena v najkrajšem možnem času. Magistrska naloga obravnava problematiko upravljanja in zadovoljstva z rešitvijo zahtevkov (intervencijami) uporabnikov na sodiščih ljubljanskega okrožja pri njihovi uporabi informacijske tehnologije. Tega do sedaj nismo spremljali, zato v delu Službe za informatiko ni bilo transparentnosti, učinkovitosti in možnosti priprav raznih analiz in poročil o opravljenem delu ter povratnih informacij uporabnikov o zadovoljstvu z načinom rešitve njihovih zahtevkov. Najprej smo opredelili Službo za informatiko in njeno vlogo v okolju sodišč, nato smo s pomočjo raziskave beležili in analizirali rezultate zahtevkov, ki so jih v enem mesecu sporočili uporabniki (zaposleni). S tem smo dobili vpogled v nabor težav, ki jih imajo uporabniki, hkrati pa pridobili podatke o obremenjenosti posameznih informatikov. Na podlagi tega smo pripravili načrt sistemskih sprememb pri proženju in reševanju zahtevkov uporabnikov s pomočjo aplikacije HELPDESK – Centralna podpora uporabnikom, v kateri uporabniki sami prožijo zahtevke brez telefonskih klicev, sledijo rešitvam zahtevkov ter sami iščejo rešitve v bazi znanja. V zaključku rešitve zahtevka imajo možnost preko ankete izraziti zadovoljstvo z opravljeno storitvijo, kar postane vodilo za nadaljnje izboljšave aplikacije in dela informatikov.
Ključne besede: sodišče, pomoč uporabnikom, rešitev prvega klica, zadovoljstvo uporabnikov, ITIL v2, IBM PRM-IT 3.0, baza znanja
Objavljeno: 26.06.2015; Ogledov: 926; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

4.
Stroškovno ovrednotenje vlaganj v opremo orodjarne
Matjaž Potočnik, 2016, magistrsko delo

Opis: Globalizacija trga terja od podjetij stalen napredek, ki omogoča obstanek podjetja na trgu. Napredek ali inovativnost mora biti prisotna na vsakem koraku v podjetju. Orodjarna je pri svoji glavni operaciji, programskemu rezkanju, storila korak naprej in namesto klasičnih CNC obdelovalnih centrov kupila paletne obdelovalne centre. Za podporo avtonomnega dela strojev je bilo pa potrebno predhodno spremeniti mišljenje zaposlenih ter prilagoditi določene postopke. Kljub individualni proizvodnji je končni rezultat doprinesel presenetljive rezultate: dobičkonosnost operacije se je povečala za šestkrat; prav tako so se povečale tudi kapacitete stroja za polovico.
Ključne besede: LTH Castings d. o. o., Orodjarna, avtomatizacija, paletni sistemi, OEE
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 400; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,94 MB)

5.
ULTRAZVOČNA MERITEV HITROSTI IN SMERI VETRA
Matjaž Potočnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je izdelava anemometra – senzorja za meritev hitrosti in smeri vetra na podlagi merjenja ultrazvoka v zraku. Meritev hitrosti zraka poteka na podlagi hitrosti razširjanja ultrazvočnega valovanja med oddajnikom in sprejemnikom ultrazvoka. Ker na to hitrost vpliva tudi hitrost gibanja medija – zraka, po katerem se ultrazvok razširja, se na podlagi meritve hitrosti razširjanja valovanja lahko izračuna tudi hitrost gibanja zraka, kar je cilj meritve. Določitev smeri vetra se določi na podlagi meritve hitrosti vetra v vseh treh prostorskih smereh in seštevka posameznih komponent v sumo, ki predstavlja skupno smer vetra. Prednost ultrazvočne meritve vetra pred klasično mehansko meritvijo je v tem, da takšna meritev nima gibajočih delov, na katere lahko vpliva obraba materiala, manjši pa je tudi vpliv zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na meritev, kot npr. nabiranje žleda, snega.
Ključne besede: vgrajeni sistem, mikrokrmilnik, ultrazvok, meteorologija, senzorji
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 723; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.14 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici