| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Skupna zunanjetrgovinska politika Evropske unije v sektorju ladjedelništvo : diplomsko delo
Matjaž Petek, 2004, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 882; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (514,16 KB)

2.
ELEKTRONSKI PLAČILNI SISTEMI NA PRIMERU BANK NKBM IN REIFFEISEN BANK
Matjaž Petek, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju smo želeli raziskati elektronsko bančništvo, katere so njegove prednosti in slabosti le-tega, se seznaniti s ponudbo in storitvami elektronskega bančništva, opisati in raziskati trende in varnost elektronskega bančništva ter elektronske plačilne sisteme. Vse skupaj pa smo podkrepili na primerih elektronskih bančništev v NKBM in Reiffeisen Banki. Hiter napredek informacijske tehnologije je tako vodil v množično uporabo interneta, kar pa je odprlo novo vejo - elektronsko bančništvo. Elektronsko bančništvo torej ponuja veliko prednosti, predvsem omogoča uporabnikom, kot tudi bankam prihranek na času. Banke pa tako lahko ponujajo del svojih storitev praktično 24 ur na dan, vse dni v letu. Z uporabo elektronskega bančništva se tudi pocenijo bančne storitve ter banke niso več omejene na lokacijo bančnih poslovalnic. Pri uporabi elektronskega bančništva pa tudi ne smemo pozabiti na varnost. Banka je dolžna postaviti varne sisteme poslovanja, ki komitentom omogača varno in enostavno uporabljanje bančnih storitev, komitenti pa morajo zagotoviti skrbno in odgovorno ravnanje. Seveda pa ne smemo pozabiti na same stranke, saj so prav stranke tiste, zaradi katerih banke vodijo nenehen boj s konkurenco, saj se zavedajo, da bodo na trgu ostale le, če bodo korak pred njo.
Ključne besede: Elektronsko bančništvo, prednosti in slabosti elektronskega bančništva, varnost elektronskega bančništva, elektronski plačilni sistemi, NKBM, Raiffeisen Banka.
Objavljeno: 11.01.2011; Ogledov: 1494; Prenosov: 122
.pdf Celotno besedilo (814,07 KB)

3.
ELEKTRONSKE TRŽNICE ZA POTROŠNIKE
Matjaž Petek, 2014, magistrsko delo

Opis: V času gospodarske krize in vse večje konkurence so se tudi podjetja začela boriti za svoje kupce, zato se jih čedalje več odloča ponujati svoje proizvode in storitve prek elektronske trgovine. Elektronsko trgovanje je del elektronskega poslovanja, ki nam prinaša veliko prednosti v primerjavi s fizičnim nakupovanjem. Elektronske trgovine so odprte 24 ur na dan, pred nakupom se lahko prek spleta pozanimamo o samem izdelku in ceni pri konkurentih, nakup lahko opravimo z nekaj kliki iz domačega naslonjača itd. Seveda pa lahko skupaj z vsemi ugodnostmi prihaja tudi do nekaterih nevšečnosti oz. se lahko srečujemo s tveganji, kot so na primer kraja oziroma zloraba plačilnih kartic, zloraba osebnih podatkov, hkrati pa nikoli ne vemo, kaj bomo dobili na naš naslov. Za slovenske elektronske tržnice bi lahko rekli, da še niso tako razvite kot tuje. To bi lahko pripisali predvsem zadržanosti Slovencev do spletnega nakupovanja. Najbolj skeptični smo glede varnosti. Tudi podjetja imajo zadržke do tega načina poslovanja, predvsem zaradi nepoznavanja načina dela in prednosti, ki jih le-to prinaša. Seveda pa obstaja kar nekaj izjem, ki so zelo uspešne v slovenskem elektronskem prostoru. Tri izmed njih (Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com) smo tudi sami podrobno preučili v naši magistrski nalogi in opravili spletni nakup prek njih ter tako spoznali postopek nakupa. Kar se tiče tujih elektronskih tržnic, lahko rečemo, da so nekoliko naprednejše. Od slovenskih se razlikujejo predvsem po količini ponujenih izdelkov, številu prodajalcev, veliko večjem trgu, varnosti na visokem nivoju itd. Skoraj vse elektronske tržnice namreč zahtevajo povratne informacije glede zadovoljstva nakupa in tako bolj zaščitijo kupce pred raznimi goljufijami. Tudi za analizo tujih elektronskih tržnic smo izbrali tri, ki so v samem vrhu, in sicer: Ebay.com, Alibaba.com ter Amazon.com.
Ključne besede: Elektronsko poslovanje, elektronske tržnice, prednosti in težave pri poslovanju na elektronskih tržnicah, uvajanje elektronske tržnice v podjetje, Bolha.com, Slovenia-online.si, EnaA.com, Ebay.com, Alibaba.com, Amazon.com.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 1218; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

4.
Razvoj mikrofluidnega rotacijskega motorja
Matjaž Petek, 2018, diplomsko delo

Opis: Namen tega zaključnega dela je predstavitev novih spoznanj na aktualnih področjih izdelovanja in minimizacije naprav za milimetrski oz. mikrometrski svet. Konkretno, delo opisuje eksperimentalno delo in rezultate, pridobljene pri razvijanju naprave, imenovane mikrofluidni rotacijski motor. Raziskovalno delo je usmerjeno v razvoj in minimizacijo rotacijskega motorja, ki bi relativno na svojo velikost dosegel uporabno vrednost števila vrtljajev in pogonske moči. Končni rezultati so privedli do ustrezne metode rotacijskega motorja, ki deluje, vendar ima slabo ponovljivost. Rezultati predhodnih eksperimentov so pomagali pri razvoju končne oblike in podali veliko razumevanja na področju mikro sveta, površinske napetosti in delovanja vzbujenih krožnih tokov.
Ključne besede: Rotacijski motor, mikrometrsko področje, površinska napetost
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 100; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

Iskanje izvedeno v 0.12 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici