| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 137
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova
Laura Erdelić, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je ugotoviti zadovoljstvo strank s kakovostjo servisnih storitev v poslovalnici Porsche Verovškova. V teoretičnem delu smo uporabili deskriptivno metodo dela, kjer smo bolj podrobno razložili pojma, kot sta zadovoljstvo potrošnikov in kakovost storitev. V raziskovalnem delu pa smo uporabili analizo rezultatov anketnih vprašalnikov, kjer smo na različnih kazalnikih ugotovili zadovoljstvo strank. Preizkus je obsegal poslovalnico Porsche Verovškovo in stranke, ki so obiskale servis v letu 2021. S pomočjo grafov so bili predstavljeni kazalniki, kot so: splošno zadovoljstvo, obravnava strank, organizacija, usposobljenost in zadovoljstvo z vozilom. Rezultati so pokazali, da so se stranke sprva zelo težko prilagodile izrednim razmeram po svetu zaradi epidemiološke situacije, saj je le-ta prinesla precej sprememb. Kljub temu so se na spremembe, ki jih je prinesla digitalizacija poslovanja, hitro privadile in so začele uporabljati spletno naročanje na servis, obveščanje preko elektronske pošte, digitalizirano obliko dokumentov in možnost plačila računa z nakazilom, kar je za stranke tudi enostavneje. Pokazala pa se je tudi slaba stran digitalizacije, in sicer zaradi daljših čakalnih dob za servisni termin, manka osebnega stika, ki je strankam zelo pomemben, in višjih stroškov servisa. Glavna ugotovitev diplomskega dela je, da so stranke kljub velikim izzivom za servis v letu 2021 zadovoljne, skupna ocena zadovoljstva po znamkah se giblje od 4,8 do 4,9. Da bi bile stranke zelo zadovoljne oziroma navdušene, smo priporočali še nekaj izboljšav glede dostopnosti lokacije, dostopnosti preko telefona in komunikacije med zaposlenimi.
Ključne besede: zadovoljstvo strank, kakovost, storitev
Objavljeno v DKUM: 14.10.2022; Ogledov: 43; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (815,63 KB)

2.
Sodobni pristopi inženiringa poslovnih sistemov
2022

Opis: Sodobni pristopi inženiringa poslovnih sistemov so pomemben dejavnik bodi si pri ohranjanju ali oblikovanju konkurenčne prednosti organizacije. Pri tem je pomembno, da tako vodstvo kot zaposleni v organizaciji, poznajo koncepte posameznih pristopov. V pričujoči monografiji predstavljamo sodobne pristope, ki delovanje organizacije obravnavajo iz različnih vidikov njene konkurenčnosti in smo jim do sedaj morebiti namenili premalo pozornosti. Digitalizacija projektnega okolja, novi pogledi na razvoj produktov, obvladovanje premoženja, učinkovitosti in uspešnosti poslovnih procesov, uporaba sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije in njen vpliv na oblikovanje in delovanje organizacije ter zagotavljanje ustreznih delovnih pogojev in delovnega okolja za varnost in zdravje zaposlenih, so pristopi, ki jih bodo organizacije v prihodnje morale osvojiti, v kolikor želijo ohraniti svojo konkurenčnost. Poleg teoretičnih predstavitev vzpostavitve in uporabe posameznih pristopov, so predstavljeni tudi posamezni primeri uporabe le-teh v praksi.
Ključne besede: management, poslovni sistemi, učinkovitost in uspešnost, pristopi inženiringa, digitalna transformacija, razvoj, delovno okolje
Objavljeno v DKUM: 19.09.2022; Ogledov: 98; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (15,93 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Uvajanje krožnega gospodarstva na področju ravnanja z embalažo – primerjava Slovenije in EU
Armin Odobašić, 2022, magistrsko delo

Opis: Embalaža je v današnjem času zelo pomembna pri pripravi končnega izdelka za prodajo. Z zmanjšanjem količine embalaže se posledično zmanjša tudi količina odpadne embalaže. Ponovno uporabo lahko dosežemo z uvajanjem vračljive embalaže, vendar je to povezano z določenimi ekonomskimi, logističnimi in tudi okolijskimi problemi. Čim višjo stopnjo recikliranja embalaže lahko dosežemo z uvajanjem krožnega gospodarstva, vendar pa so na tem področju precejšnje razlike glede na snovno sestavo embalaže. V magistrskem delu smo raziskali stanje na področju ravnanja z odpadno embalažo v Sloveniji in na območju EU ter reference in stopnjo ozaveščenosti uporabnikov. V splošnem delu smo opravili pregled domače in tuje znanstvene in strokovne literature z obravnavanega področja. Vključili smo pregled posameznih vrst embalaže glede na snovno sestavo, predpise, trende in okvirne cilje. V empiričnem delu smo s pomočjo anketnega vprašalnika opravili raziskavo med državljani Slovenije in Nemčije. Pri izdelavi zaključnega dela smo uporabili metode deskripcije, kompilacije in analize.
Ključne besede: odpadna embalaža, krožno gospodarstvo, Slovenija, Evropska unija, Nemčija
Objavljeno v DKUM: 15.07.2022; Ogledov: 230; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

4.
41st International Conference on Organizational Science Development: : Society’s Challenges for Organizational Opportunities: Conference Proceedings
2022, zbornik recenziranih znanstvenih prispevkov na mednarodni ali tuji konferenci

Opis: The four decades of the International Scientific Conference on the Development of Organizational Sciences are a period that brought together the academic and professional public, students, esteemed guests. The time and space are fundamental components of human life. The time of the epidemic introduces uncertainty among the people. That is why the individual of today together with the whole society, can set the building blocks for the social interweaving of society, as we are used to. We are an organization of people. Relationships between employees in organizations are the starting point for guidelines for the development of organizational sciences. This year’s conference is entitled “Values, Competencies and Changes in Organizations”. We’ll focus on the individual and the organization, which with common values co-create the integration and progress of the society. An individual who’ll cope with changes in the organizational view and the wider society with the proper competence frame. Precisely because of the many changes that have befallen us as a society, the international conference calls for the exchange of views, opinions and, above all, scientific views on the development of organizations in the future.
Ključne besede: organization, challenges, opportunities, society
Objavljeno v DKUM: 31.03.2022; Ogledov: 416; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (15,24 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Analiza sistema managementa kakovosti v malem podjetju
Sabina Filipović, 2021, diplomsko delo

Opis: Poslanstvo in smisel obstoja vsakega podjetja je zadovoljiti svoje kupce. Stranke v zameno za plačilo pričakujejo kakovostne proizvode. Podjetja, ki se zavedajo, kako je v današnjem času postala pomembna kakovost, postavljajo njeno nenehno izboljševanje pred dobiček podjetja. Pri tem igra pomembno vlogo vodstvo, ki se mora najprej zavezati k vzpostavitvi ustreznega sistema doseganja kakovosti, nato pa spodbujati svoje zaposlene v smeri njenega doseganja. V diplomskem delu smo želeli poudariti, kako pomembno vlogo ima danes kakovost in njeno vključevanje v storitve že v fazi samega planiranja. V teoretičnem delu bomo podrobneje opredelili kakovost skozi oči različnih strokovnjakov s tega področja in predstavili pomembno orodje za njeno doseganje, t. i. management celovite kakovosti. Nadaljevali bomo s poglavjem o standardizaciji in samih standardih, natančneje pa si bomo ogledali tudi najbolj znan standard za kakovost SIST EN ISO 9001 iz leta 2015 in postopek njegove certifikacije. Zanimali nas bodo pozitivni vidiki uvedbe standarda v podjetje in tiste slabosti, ki večinoma odvrnejo podjetja od odločitve za njegovo vpeljavo. Obvladovanje procesov določene organizacije tako poteka z vidika kakovosti, količine in stroškov, ker pa je poudarek tega diplomskega dela pretežno na analizi obvladovanja kakovosti, se bomo stroškov samo dotaknili. V empiričnem delu naloge bo predstavljeno storitveno podjetje, zato bomo kratko opisali tudi kakovost njihovih storitev in model vrzeli kot orodje za njihovo analizo. Raziskovalni del diplomskega dela bo temeljil na anketnem vprašalniku in bolj poglobljenem vidiku obvladovanja kakovosti znotraj izbranega podjetja. S pomočjo rezultatov ankete in izbrane strokovne literature smo oblikovali predloge in smernice za doseganje še višje kakovosti izvajanja storitev. Predlogi in smernice so opredeljeni skozi sedem dimenzij kakovosti, ki so jih ocenjevali anketiranci (kakovost storitev, zaposleni v podjetju, njihova dostopnost in komunikativnost, ugled podjetja, družbena odgovornost podjetja in splošna kakovost), ter na podlagi njihovega mnenja, ali vidijo uvedbo standarda kakovosti SIST EN ISO 9001: 2015 kot prednost, slabost oziroma v primeru njegove vpeljave ne vidijo dodane vrednosti. Pri analizi obstoječega stanja v podjetju smo primerjali zahteve, ki jih opisuje standard SIST EN ISO 9001:2015 z že ustaljeno prakso zagotavljanja kakovosti v podjetju Vesles, d. o. o., in na podlagi ugotovitev izdelali morebitne predloge za izboljšavo.
Ključne besede: kakovost, celovito obvladovanje kakovosti, standard kakovosti ISO 9001, kakovost storitev, model vrzeli.
Objavljeno v DKUM: 07.12.2021; Ogledov: 569; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

6.
Obvladovanje vidikov sistema ravnanja z okoljem v skladu s standardom sist en iso 14001
Danilo Jereb, 2021, diplomsko delo

Opis: Onesnaževanje okolja je vedno večji problem današnje družbe in pomembnosti varovanja okolja bi se morali bolj zavedati. Na pereče trenutno stanje obremenjevanja okolja so bile sprejete svetovne politike in različni ukrepi za zajezitev ter izboljšanje stanja. Velik del k doprinosu za izboljšanje okolja pa pade na podjetja, ki proizvajajo različne produkte in s potrebnimi tehnologijami za delovanje okolje obremenjujejo na različne načine. Vedno večje je zavedanje, da z uvedbo okoljevarstvenih standardov in z njihovim doslednim ravnanjem in upoštevanjem močno znižajo obremenitve okolja, obenem pa tudi izboljšajo poslovni izid, na katerega vplivajo z racionalnejšo porabo potrebnih energentov ter resursov. Skupina Kolektor se tega zaveda že vrsto let in z vpeljavo okoljevarstvenega standarda ISO 14001 je še okrepila konkurenčnost, sodelovanje ter zaupanje pri svojih kupcih. Prepoznali so dejavnike, ki vplivajo na okolje, in na podlagi teh so določili ter zastavili cilje, ki jih spremljajo, po potrebi spreminjajo ter nadgrajujejo. V diplomski nalogi so opisani postopki obvladovanja sistema SIST EN ISO 14001 v podjetju. Velik poudarek v nalogi pa smo namenili vlogi, namenu in ciljem notranjih presoj. Ti so lahko zelo učinkovito in uspešno sredstvo za izboljšanje sistema, če so pravilno zastavljeni, natančni, razumljivi in časovno točno zastavljeni.
Ključne besede: standard ISO 14001, varstvo okolja, notranja presoja
Objavljeno v DKUM: 24.11.2021; Ogledov: 324; Prenosov: 36
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

7.
Analiza povezanosti sindroma izgorelosti zdravstvenega osebja in kakovosti zdravstvene storitve v zdravstvenem domu x
Katarina Šuc, 2021, magistrsko delo

Opis: Sindrom izgorelosti zaradi hitrega tempa življenja vse bolj postaja del in stalnica vsakdanjega življenja. Prisoten je v vseh gospodarskih panogah, glede na predhodne študije pa je najbolj razširjen v zdravstvu, zato je bila izvedena raziskava sindroma izgorelosti med zdravstvenimi delavci. Sindrom izgorelosti smo primerjali s kakovostjo zdravstvenega doma x in ugotovili nekatere povezave. V teoretičnem delu je opredeljen pomen ključnih besed magistrskega dela, opredeljena je delovna izčrpanost in pojasnjeni so glavni dejavniki, ki ločijo posameznika od faze delovne izčrpanosti, deloholizma in sindroma izgorelosti; opisani so vzroki in posledice le tega ter povzete ugotovitve raziskav že razširjenih primerov tako iz Slovenije kot tudi iz tujine. Povzete so glavne značilnosti managementa in kakovosti v zdravstvu ter analizirana je povezanost med njimi. V empiričnem delu je bil na podlagi različnih anketnih vprašalnikov oblikovan enoten vprašalnik, ki je z rezultati odgovarjal na vsa raziskovalna vprašanja. V njem so bila povezana vprašanja o sindromu izgorelosti, adrenalni izgorelosti in kakovosti v zdravstvenem sistemu. Med zdravstvene delavce zdravstvenega doma x je bilo razdeljenih 60 anket, vrnjenih je bilo 50 izpolnjenih anket. Na podlagi rezultatov izgorelost ni bila dokazana kljub tezam, da se v zdravstvenem sistemu pojavlja v največji meri. Ugotovljeno pa je bilo, da se izgorelost v celoti povezuje s sistemom kakovosti zdravstvenega sistema in da komunikacija z zaposlenimi zelo vpliva na samopodobo posameznika ter na razvoj sindroma izgorelosti. Ugotovljeno je bilo, da je kakovost zdravstvene nege povezana s kakovostjo delovnih pogojev. Vedenjski vzorci posameznikov, ki privedejo do izgorelosti, se v veliki meri povezujejo s telesno govorico posameznikov; če so le-ti utrujeni in izgoreli, bo ogrožena kakovost zdravstvene storitve. Sicer pa je zdravstvena nega v zdravstvenem domu x ustrezna, zato je predlagano upoštevanje načel kakovosti, da bo kakovost zdravstvene nege ostala na ustrezni ravni.
Ključne besede: sindrom izgorelosti, kakovost v zdravstvu, zdravstveno osebje, adrenalna izgorelost, management v zdravstvu
Objavljeno v DKUM: 15.11.2021; Ogledov: 381; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

8.
Zasnova sistema sledljivosti z vidika obvladovanja kakovosti
Lea Šunko, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je preučiti povezavo sledljivosti in kakovosti predvsem z vidika ugotavljanja, v kolikšni meri lahko uvedba celovitega sistema sledljivosti vpliva na kakovost izdelkov in proizvodnih procesov. Sledljivost je zakonsko predpisana na določenih področjih, a se v zadnjem času njen pomen širi tudi na široko paleto drugih področij, na katerih ni zakonsko obvezna. Konkurenčna podjetja si z vpeljanim sistemom sledljivosti lajšajo poslovanje predvsem z vidika reševanja reklamacij in odpoklicev. V teoretičnem delu smo preučili pojma sledljivost in kakovost, nato pa predstavili povezavo med njima. V praktičnem delu smo za prikaz procesa vpeljave sistema sledljivosti uporabili laboratorij IPPS, ki deluje v sklopu Fakultete za organizacijske vede. Laboratorij še nima vpeljanega omenjenega sistema, zato smo morali sistem zasnovati od začetka, hkrati pa ugotoviti, ali je vpeljava sistema v laboratorij sploh smiselna. V programu ARIS Express smo popisali proces izdelave brošk z logotipom, izdelali smo plan uporabe različnih črtnih kod za namen označevanja na različnih točkah skozi proizvodni proces, skozi ekonomski vidik pa smo opredelili stroške vpeljave sledljivosti v laboratorij. Med izdelavo diplomskega dela vpeljava sistema ni bila realizirana, a smo lahko na podlagi dokazov, pridobljenih iz teoretičnega dela, potrdili vpliv sledljivosti na izboljšano kakovost izdelkov.
Ključne besede: sledljivost izdelkov, kakovost, identifikacijska koda, standardi ISO
Objavljeno v DKUM: 11.11.2021; Ogledov: 327; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (1,51 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Uporaba koncepta vitkosti in 6 sigme za stalno izboljševanje kakovosti poslovnega procesa dostave v podjetju PricePilot d.o.o.
Simon Čop, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjem času in na današnjem trgu se razmere zelo hitro spreminjajo. Število uporabnikov, ponudnikov, zahtev, konkurenčnosti in inovacij se na trgu iz dneva v dan povečuje, prostora za napake, zaostajanje in neodzivnost pa je vsak dan manj. Ti dejavniki se še zlasti kažejo na spletnem trgu oziroma na trgu spletnih rešitev in digitalizacije. Diplomsko delo obravnava vpeljavo stalnega izboljševanja v proces dostave v podjetju PricePilot, s čimer želimo podjetju omogočiti boljšo učinkovitost procesa, še nadaljnjo konkurenčnost na trgu in večje zadovoljstvo strank. Raziskava v delu je bila narejena iz strokovne literature, analize pa so zajemale tako interne, že zbrane podatke, kot tudi anketo zadovoljstva strank. V raziskavi smo uporabljali metodo stalnega izboljševanja Lean Six Sigma, s katero smo iskali težave, njihov izvor in možne rešitve v procesu dostave v podjetju PricePilot. Rezultati raziskave kažejo, da je ukrepanje v procesu dostave nujno in predvidene rešitve kažejo velik potencial pri izboljšanju tako učinkovitosti procesa kot tudi splošnega delovanja podjetja.
Ključne besede: kakovost, učinkovitost, dostava, stalno izboljševanje, Lean Six-Sigma
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 313; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,89 MB)

10.
Analiza možnosti vpeljave modela poslovne odličnosti v organizacijo
Nik Bizjak, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu sta predstavljena pojem in pomen kakovosti za organizacijo. V okviru diplomskega dela so prikazani načini in orodja za izboljševanje kakovosti in sistematično vpeljavo stalnih izboljšav. Posebej je predstavljen sodoben pristop za izvedbo samoocene kakovosti in odličnosti v organizaciji, to je model EFQM, ki je akronim za European Foundation for Quality Management (EFQM, 2019). Struktura modela je zasnovana tako, da omogoča celosten pogled na organizacijo, in sicer od vizije in strategije do rezultatov. V nadaljevanju je predstavljeno orodje RADAR, ki omogoča enostavno in učinkovito ocenjevanje celotne organizacije. Na osnovi teoretičnih spoznanj so podane smernice in izdelan priročnik za vpeljavo modela v podjetje. V zaključnem delu diplomsko delo sestoji iz interpretacije ugotovitev in sklepnih spoznanj.
Ključne besede: organizacija, poslovna odličnost, model EFQM, orodje RADAR, bolnišnica
Objavljeno v DKUM: 21.09.2021; Ogledov: 345; Prenosov: 46
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici