| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
4.
Ocena uspešnosti ponudbe storitev
Matjaž Korošec, 2014, diplomsko delo

Opis: Storitve postajajo prevladujoče tudi v proizvodnem procesu in imajo veliko vlogo pri učinkoviti proizvodnji in zmanjševanju stroškov podjetij. Procesi, kot so just in time, kanban in podobni, so bili zasnovani za zmanjšanje zalog v proizvodnem procesu. V diplomskem delu sta predstavljena teorija in praktični primer ocene uspešnosti ponudbe storitev dobave hidravličnih sklopov po sistemu kanban. Oceno ponudbe je možno definirati na računovodski in neračunovodski način. Prvi je skupek podatkov, ki jih je lahko ovrednotiti, drugi pa veliko bolj zapleten in prilagodljiv posamezni ponudbi storitev. V realnosti je največkrat pomembno samo, ali je posel pridobljen ali izgubljen. Diplomsko delo prikazuje oboje.
Ključne besede: storitev, kanban, pogajanja, uspešnost, ponudba, trženje
Objavljeno: 11.12.2014; Ogledov: 639; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

Iskanje izvedeno v 0.11 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici