| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 97
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Tehnologije v kriznem komuniciranju amaterskega radijskega omrežja za nevarnost : magistrsko delo
Dimitrije Kujundžić, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo sega v področje kriznega komuniciranja, kjer lahko nastopajo v času krize tudi tehnološke težave. Namen magistrskega dela je tako poiskati in določiti rešitve za te tehnološke težave. V magistrskem delu so najprej opisane obstoječe težave v kriznem komuniciranju, ki so bile identificirane s pomočjo kvalitativne analize.Iz analize je jasno razvidna potreba po zagotavljanju dostopa do telekomunikacijskega sistema prizadetemu prebivalstvu v primeru nevarnosti. Prva predlagana rešitev je bila razvita s pomočjo fokusne skupine. Nato je bila na podlagi skupne analize razvita končna rešitev za tehnološke težave v kriznem komuniciranju. Rezultat magistrskega dela je tako idejna rešitev radioamaterskega internetnega omrežja, namenjenega komuniciranju med prebivalstvom v primerih, ko mobilna telefonija in internet odpovesta.
Ključne besede: kriza, komuniciranje, radioamatertvo, omrežje
Objavljeno v DKUM: 12.07.2023; Ogledov: 380; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
Pripovedovanje vizualnih zgodb, ki nagovarjajo potrošnike : diplomsko delo
Martina Kukec, 2023, diplomsko delo

Opis: Vizualno pripovedovanje zgodb podobno kot pripovedovanje zgodb nagovarja občinstvo, v njih vzbuja čustva in jim nudi bodisi novo znanje ali zabavo. Pri oblikovanju vizualnih zgodb ne uporabljamo le teksta, ampak si pri ustvarjanju sporočil pomagamo tudi z vizualnimi in zvočnimi vsebinami. Glavni cilj diplomskega dela je bil proučiti in podrobneje opisati vizualne zgodbe, elemente vizualnih zgodb in raziskati, kako ti elementi vplivajo na potrošnike. V teoretičnem delu naloge smo na kratko predstavili vizualno pripovedovanje in elemente, ki jih vsebuje vizualno pripovedovanje. V praktičnem delu smo najprej predstavili primer kvalitetne vizualne zgodbe in analizirali njene komunikacijske in vizualne elemente. Pri drugem praktičnem primeru smo s pomočjo anketnega vprašalnika pri potrošnikih poskušali poizvedeti, kateri elementi v vizualni zgodbi so jih najbolj nagovorili in kaj je tisto, kar jih je prepričalo o kvaliteti vizualne zgodbe.
Ključne besede: vizualne zgodbe, komunikacija, vizualni mediji
Objavljeno v DKUM: 10.02.2023; Ogledov: 741; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (762,32 KB)

4.
Nastopanje v medijih : učno gradivo
Ines Kožuh, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: mediji, nastopanje
Objavljeno v DKUM: 05.12.2022; Ogledov: 564; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)

5.
Uporaba umetne inteligence v filmskem procesu : diplomsko delo
Žan Zafošnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Umetna inteligenca postaja vedno bolj pomembna tehnologija, ki se uporablja v filmskem procesu. Tako se pojavlja vprašanje, ali lahko ta tehnologija avtomatizira človeško delo in ga tudi kasneje nadomesti. Prejšnje raziskave so se v večini ukvarjale le s predelavo obstoječih programov z umetno inteligenco in njihovo implementacijo. V tem diplomskem delu smo s pomočjo opazovalne in komparativne metodologije sledili delovanju raznih vtičnikov. S tem smo prišli do zaključka, da je umetna inteligenca že pomemben del filmskega procesa, ki omogoča avtomatizacijo, zaenkrat pa še ne more povsem nadomestiti umetniškega razumevanja filmskega ustvarjalca. Prvi koraki v to smer se vendarle že pojavljajo.
Ključne besede: umetna inteligenca, filmski proces, uporabnost
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 592; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (1,40 MB)

6.
Uporabniška izkušnja spletnega virtualnega ogleda 360-stopinjskih posnetkov : magistrsko delo
Daša Šeruga, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo testirali uporabniško izkušnjo spletnega virtualnega ogleda. Preučili smo sorodne študije, s pomočjo katerih smo opredelili priporočila za oblikovanje spletnih virtualnih ogledov. Oblikovali smo spletni virtualni ogled, katerega smo uporabili za testiranje uporabniške izkušnje. Za metodo raziskovanja smo uporabili fokusno skupino in vprašalnik UEQ. S pomočjo fokusne skupine smo ugotovili pomanjkljivosti pri oblikovanju. S pomočjo vprašalnika UEQ pa smo ugotovili, da je spletni virtualni ogled nadpovprečno oblikovan v atraktivnosti, učinkovitosti in originalnosti. Po drugi strani se je spletni virtualni ogled odrezal nekoliko slabše v ocenjevanju preglednosti in stimulativnosti ter najslabše v vodljivosti.
Ključne besede: spletni virtualni ogled, 360-stopinjski posnetki, uporabniška izkušnja, UEQ
Objavljeno v DKUM: 24.10.2022; Ogledov: 482; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

7.
Uporabniška izkušnja mobilne aplikacije kriptodenarnice : magistrsko delo
Mirjeta Zogaj, 2022, magistrsko delo

Opis: V zadnjih letih beležimo skokovito rast uporabe mobilnih tehnologij. Ključni del njihovega delovanja so mobilne aplikacije, ki so iz dneva v dan bolj prilagojene uporabnikovim željam. Zato se povečuje potreba po razvoju mobilnih aplikacij, ki temeljijo na izdelavi s pametnimi, prenosljivimi in personaliziranimi grafičnimi uporabniškimi vmesniki z upoštevanjem vidikov za kar najboljšo uporabniško izkušnjo. V magistrski nalogi obravnavamo fizično kriptodenarnico BC Vault, ki sovpada s problemom manka mobilne aplikacije. V procesu zbiranja podatkov, testiranja A/B in študija literature izdelamo končno zasnovo uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice, katere uporabniško izkušnjo preverimo z vprašalnikom UEQ. Cilj magistrskega dela je po več stopnjah oblikovanja in testiranja uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo kriptodenarnice izdelati uporabniško čim bolj intuitiven, vizualni in interaktivni sistem, ki zagotavlja enostavno komuniciranje med uporabnikom in aplikacijo.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, mobilna aplikacija, prototip, kriptodenarnica, BC Vault
Objavljeno v DKUM: 20.10.2022; Ogledov: 642; Prenosov: 88
.pdf Celotno besedilo (4,66 MB)

8.
Zbrano učno gradivo predavanj pri predmetu Komunikološke raziskovalne metode
Ines Kožuh, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: komunikologija, raziskovalne metode
Objavljeno v DKUM: 19.10.2022; Ogledov: 1250; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1012,24 KB)

9.
Zbrano učno gradivo seminarskih vaj pri predmetu Komunikološke raziskovalne metode
Ines Kožuh, 2022, drugo učno gradivo

Ključne besede: komunikologija, raziskovalne metode
Objavljeno v DKUM: 19.10.2022; Ogledov: 639; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (755,89 KB)

10.
Oblikovanje plakatov o veganstvu in njihova analiza : diplomsko delo
Saša Kramar, 2022, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomskega dela je bil analizirati plakate o veganstvu in pridobiti informacije ter napotke, ki nam bodo pomagali pri oblikovanju plakatov o veganstvu v prihodnosti. V teoretičnem delu smo raziskali področja vizualne komunikacije ter veganstva, v empiričnem delu pa smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili informacije o odnosu ljudi do naših avtorskih in tujih plakatov o veganstvu ter o njihovem pomenu za družbo in širjenje veganstva. Ugotovili smo, da je plakat še vedno ena najbolj priljubljenih oblik vizualne komunikacije in da je oblikovanje dobrega plakata o veganstvu zelo zahtevno delo, saj je zelo težko na samem plakatu predstaviti veganstvo kot celoto. Ugotovili smo tudi, da so ljudem bolj všeč nazorni, neagresivni, izvirni, informativni in preprosti plakati o veganstvu in da je tema veganstva za mnoge ljudi še vedno dokaj neznana in nezaželjena. Novo pridobljeno znanje in smernice nam bodo pomagali pri oblikovanju še boljših plakatov o veganstvu v prihodnosti.
Ključne besede: vizualna komunikacija, grafično oblikovanje, plakat, analiza, veganstvo
Objavljeno v DKUM: 17.06.2022; Ogledov: 968; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (5,44 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici