| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 83
Na začetekNa prejšnjo stran123456789Na naslednjo stranNa konec
1.
Dostopnost digitalnih produktov za vse
Matjaž Debevc, 2021

Opis: Dostopnost produktov v okviru informacijske in komunikacijske tehnologije postaja s širjenjem kroga uporabnikov tudi na osebe z različnimi oblikami oviranosti pomemben dejavnik pri analizi, izdelavi in ocenjevanju računalniških aplikacij, spletnih strani in mobilnih aplikacij. Monografija predstavlja pomemben korak v osveščanju, izobraževanju in usposabljanju vseh oseb, ki se srečajo z vprašanjem, zakaj in kako pripraviti ustrezno prilagojene aplikacije in produkte, da bodo dostopni vsem. V delu so zajete osnove, ki so potrebne za to, da lahko vsak analitik, razvojnik in ocenjevalec najde oporne točke za svoje delo, kjer mora upoštevati zahteve in potrebe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Poleg značilnosti in zahtev so navedene tudi mogoče rešitve oziroma potrebe, ki jih lahko uporabimo za prilagojene aplikacije in produkte. Zajeta so osnovna pravila in načela dostopnosti ter priporočila, kot so WCAG in standard ETSI EN 301 549. Podani so primeri dobre in slabe prakse, da bralec lažje ugotovi in preveri ustreznost svojega predloga glede na tipe oseb z različnimi oblikami oviranosti. Monografija se zaključi z metodami ocenjevanja in preverjanja dostopnosti digitalnih produktov, skupaj s pripomočki za hiter in enostaven pregled po posameznih kriterijih uspešnosti.
Ključne besede: dostopnost, spletne strani, mobilne aplikacije, analiza, oblikovanje spletnih strani, ocenjevanje, WCAG
Objavljeno: 26.03.2021; Ogledov: 95; Prenosov: 11
URL Povezava na datoteko

2.
3.
Mards Workshop Proceedings
2020, zbornik strokovnih ali nerecenziranih znanstvenih prispevkov na konferenci

Opis: The collection contains contributions by authors who were presented at a workshop within the Erasmus + project MARDS in Maribor, at the University of Maribor.
Ključne besede: doctoral study, higher education, e-learning, distance learning, study evaluation
Objavljeno: 25.11.2020; Ogledov: 132; Prenosov: 15
URL Povezava na datoteko

4.
Združevanje igrifikacije in mešane resničnosti v sodobnem oglaševanju
Monika Zorko, 2020, magistrsko delo

Opis: Učinkovito oglaševanje je zaradi velike količine konkurenčnih oglasov postalo težka naloga. Pri tej nalogi nam lahko pomaga sodobna tehnologija. V magistrski nalogi raziskujemo neizkoriščen potencial, ki ga prinaša oglaševanje s pomočjo kombinacije igrifikacije in mešane resničnosti. S tem namenom smo izdelali prototip aplikacije ter iz njega ustvarili predstavitvene videoposnetke. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika o vplivu aplikacije ter dveh standardiziranih vprašalnikov o uporabnosti in uporabniški izkušnji. Ugotovimo da oglas, ki vsebuje mešano resničnost in igrifikacijo nekoliko izstopa od ostalega načina oglaševanja. Prav tako lahko takšen oglas dvigne stopnjo namena nakupa izdelka. Ugotovili smo tudi, da povezava med starostjo uporabnika in razumevanjem aplikacije ne obstaja. Za nadaljnje raziskovalce predlagamo raziskave, v katerih se primerja tradicionalno oglaševanje s predstavljenim načinom oglaševanja.
Ključne besede: igrifikacija, mešana resničnost, oglaševanje
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 117; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (3,04 MB)

5.
Vizualno komuniciranje z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih
Teja Kovačič, 2020, diplomsko delo

Opis: Glavni cilj diplomske naloge je bil izdelati filter AR (angl. Augmented Reality – obogatena resničnost) v programu Spark AR Studio za namen vizualnega komuniciranja z obogateno resničnostjo na družbenih omrežjih. Z uporabo deskriptivne metode smo raziskali področja vizualne komunikacije, obogatene resničnosti in družbenih omrežij. S pomočjo primerjalne analize smo primerjali podatke, pridobljene iz različnih virov. Na osnovi teoretičnega dela smo oblikovali lasten filter AR, ki smo ga objavili na družbenem omrežju Instagram. Z uporabo standardiziranega UEQ vprašalnika smo s pomočjo anketirancev določili oceno uspešnosti našega produkta. Ugotovili smo, da se filtri AR uspešno uporabljajo na družbenih omrežjih, kakršen je Instagram.
Ključne besede: vizualna komunikacija, obogatena resničnost, družbena omrežja, Instagram, filter AR
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 99; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (972,02 KB)

6.
Poročilo o izvedenih testih uporabnosti aplikacije telestiki
Irena Lovrenčič Držanič, Matjaž Debevc, Ines Kožuh, 2019, elaborat, predštudija, študija

Ključne besede: uporabne aplikacije, telestiki, izvajanje testov
Objavljeno: 11.03.2019; Ogledov: 558; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (2,66 MB)

7.
Evalvacija predstavitve vsebin s pomočjo virtualnih očal
Saša Šimičić, 2018, magistrsko delo

Opis: Razvoj informacijskih tehnologij napreduje zelo hitro in težko mu sledimo. Virtualna resničnost ponuja možnost hitrejšega razumevanja kompleksnih konceptov in nov način interakcije med uporabnikom in vsebino. V magistrskem delu smo testirali količino podatkov, ki so si jo testiranci zapomnili v predstavljeni vsebini. Vsebino smo predstavili na tri različne načine: besedilo z dodatno ponazoritvijo (slika in fotografija), videoposnetek in virtualna resničnost. Cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali obstajajo razlike v uspešnosti predstavitve vsebine v izbranih medijih. Kot primarno metodo raziskovanja smo izbrali eksperiment, s katerim smo primerjali zapomnitev predstavljene vsebine na različnih medijih. Uporabljali smo kombinacijo kvantitativnih (eksperiment in test) in kvalitativnih metod (vprašalnik SUS). Pri analizi rezultatov smo uporabljali test ANOVA in opisno statistiko. Rezultati eksperimenta so pokazali, da so virtualna očala z vidika uporabnosti dosegla visoko naklonjenost testirancev. Zanimivo pa je dejstvo, da so kljub uporabnosti virtualna očala dosegla najslabše rezultate v prav vseh kategorijah. Čas reševanja testov je bil najdaljši pri virtualnih očalih, sledil je papir, testiranci pa so teste v najkrajšem času rešili pri osebnem računalniku. V kategoriji doseženih točk semantičnega in vidno-prostorskega spomina so virtualna očala v povprečju dosegla najmanj točk. Tokrat je na drugem mestu osebni računalnik, največ točk pa je dosegla predstavitev s papirjem.
Ključne besede: virtualna resničnost, spomin, virtualna očala, semantični, vidno-prostorski
Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 335; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (7,20 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Ocenjevanje uporabniške izkušnje vizualne komunikacije v marketingu na Facebooku
Nika Brence, 2018, diplomsko delo

Opis: Vizualni marketing na Facebooku postaja zelo pomembna tema, saj je treba v le nekaj sekundah nagovoriti izjemno raznoliko množico ljudi. Kljub temu da je oglaševanje na Facebooku učinkovito, je uspeh podjetja odvisen od samega oglasa. Raziskovali smo, kakšen bi moral biti oglas na Facebooku, da podjetje doseže zastavljene cilje. Podjetje se torej mora temu, kako doseči to učinkovitost, posebej posvetiti. Ker je vpliv oglasov odvisen od uporabnikov Facebooka, smo s pomočjo mnenj anketirancev oziroma uporabnikov Facebooka pridobili odgovore o podobi oglasov in odzivih nanje. Ugotovili smo, da ima pri oglaševanju na Facebooku vizualna komunikacija najpomembnejšo vlogo.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, Facebook, oglaševanje, slike
Objavljeno: 31.08.2018; Ogledov: 568; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,28 MB)

9.
Analiza uporabniške izkušnje spletne video storitve v Sloveniji
Nataša Junež, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava tematiko uporabniške izkušnje, ki je v tesni povezavi s pojmom uporabnost. Za lažje razumevanje sinergije med njima lahko povzamemo, da uporabniška izkušnja predstavlja emocije oz. dobro počutje uporabnika med interakcijo s storitvijo, ki mora biti za popolno zadovoljstvo tudi uporabna. Na podlagi pregleda teorije in že obstoječih študij smo zastavili koncept raziskave, katere glavni namen je bil vrednotenje uporabnosti in uporabniške izkušnje spletne video storitve Voyo pri novih uporabnikih. Za potrebe testiranja smo v raziskavo vključili kombinacijo kvantitativnih in kvalitativnih metod, pridobljeni rezultati pa interpretirajo kako testiranci ocenjujejo uporabnost spletne video storitve ter kakšna je njihova uporabniška izkušnja po enotedenski uporabi.
Ključne besede: tehnologija OTT, uporabniška izkušnja, uporabnost, metode vrednotenja
Objavljeno: 04.06.2018; Ogledov: 800; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

10.
Primerjava vizualne komunikacije javnih prostorov v Mariboru in Dubaju
Kaja Kuduzović, 2018, diplomsko delo

Opis: Ljudje smo vedno manj pozorni na videz prostorov, v katerih se nahajamo, saj se z vizualno komunikacijo srečujemo vsakodnevno. Predvsem so to mediji v javnih prostorih, ki z nami vizualno komunicirajo. V diplomskem delu smo raziskovali elemente vizualne komunikacije in želeli dokazati, da z njimi prostor skozi videz prenaša svoje sporočilo ljudem. S pomočjo tega smo poskušali ugotoviti, kaj prostor sporoča in primerjatI, kaj prostor z enako funkcijo sporoča v Mariboru in kaj v Dubaju. Pri raziskovanju smo uporabili opisno oz. deskriptivno metodo raziskovanja s študijem literature. Dokazali smo, da kljub izpostavljenosti velikemu številu medijev, sam videz prostora prav tako komunicira z javnostjo in ji s tem nekaj sporoča.
Ključne besede: Vizualna komunikacija, javnost, javne ustanove, Maribor, Dubaj.
Objavljeno: 04.05.2018; Ogledov: 880; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (2,07 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici