| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DEVIZNI TEČAJ IN MEDNARODNA TRGOVINA ŠVICE
Matjaž Brumen, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V primeru Švice gre za malo, tehnološko razvito, izvozno usmerjeno, ter gospodarsko zelo konkurenčno državo. Gre za državo, ki ima mešano nacionalno, jezikovno in religiozno geografsko območje, kajti v tej državi zasledimo šest nacionalnosti, tri religije in kar štiri uradne jezike prebivalstva na tako majhnem geografskem območju. Na svojem ozemlju nima surovin in energentov, zato mora te uvažat. Njen gospodarski razvoj pa temelji predvsem na sekundarnem (industrija in energetika) in terciarnem (bančništvo, turizem, zavarovalništvo) sektorju. Tržni ali nominalni devizni tečaj se je v primerjavi z evrom in ameriškim dolarjem gibal stabilno, prav tako tudi realni devizni tečaj, ki smo ga izračunali s pomočjo inflacije, oziroma koeficientov cen obravnavanih držav. Efektivni nominalni in efektivni realni devizni tečaj, ki smo ga izračunali s pomočjo ponderjev cen najpomembnejših zunanjetrgovinskih partneric Švice, se je prav tako gibal stabilno. Švicarski frank je močna in stabilna valuta. Najpomembnejši trg Švice je Evropska unija, sledijo ZDA in Kitajska. Pri samih vplivih švicarskih ekonomskih agregatov (kot so npr. nominalni in realni BDP, inflacija, javnofinančni primanjkljaj, javni dolg, brezposelnost,… itd) na vrste švicarskega deviznega tečaja, ne moremo dati končne odločitve, ker iz teh podatkov z gotovostjo ne moremo sklepati oziroma trditi, da navedeni ekonomski agregati vplivajo na njih. Lahko rečemo le, da je gibanje med njimi močno povezano.
Ključne besede: Devizni tečaj, bilateralni devizni tečaj, efektivni devizni tečaj, inflacija, Švica
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 1140; Prenosov: 91
.pdf Celotno besedilo (983,39 KB)

2.
VREDNOTENJE PODJETIJ NA PRIMERU TRGOVSKEGA PODJETJA
Matjaž Brumen, 2014, magistrsko delo

Opis: Vrednotenje podjetij zajema ocenjevanje vrednosti podjetij, analizo uspešnosti preteklega finančnega poslovanja, oceno prostih denarnih tokov, primerjavo podjetja s konkurenti, vrednotenje delnice, oceno stroškov dolga in kapitala ter oceno tehtanega povprečja stroškov kapitala. Da bi podjetje čim bolj korektno, pravično, pošteno in realno ovrednotili, imamo na razpolago številne metode za vrednotenje podjetij. Vendar se ocenjevalci vrednosti podjetij srečujejo z različnimi težavami. Najpogostejši sta vsekakor zagotavljanje ustreznih informacij in podatkov, ki so potrebni za vrednotenje nekega podjetja, in izbira ustrezne vrednotenjske metode. Pri tem se pojavlja vprašanje, katero metodo je za vrednotenje podjetij najbolje uporabiti oziroma katera metoda daje najbolj verodostojen in realen rezultat. Pri ocenjevanju vrednosti podjetij smo uporabili različne metode za določanje vrednosti podjetij, in sicer smo uporabili metode, ki temeljijo na preteklih podatkih, prihodnjih podatkih in tržnih primerjavah. Na primeru trgovskega podjetja in njegovih konkurentov smo potrdili, da je vrednotenje podjetij zelo nepredvidljiva naloga, pri kateri smo se srečevali z razširjeno problematiko vrednotenja podjetij na primeru izbire ustrezne metode za ocenjevanje vrednosti podjetij in ustreznih vhodnih podatkov. Ugotovili smo, da je ocenjena vrednost podjetja močno odvisna od vhodnih podatkov in tudi od metode, ki jo uporabimo za vrednotenje podjetij.
Ključne besede: ocenjevanje vrednosti podjetij, vrednotenje podjetij, metodologija vrednotenja podjetij, problematika vrednotenja podjetij, teorija vrednotenja podjetij.
Objavljeno: 22.07.2014; Ogledov: 1176; Prenosov: 316
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici