2.
Študija primera "Kombinirano (blended) poučevanje in velike skupine"Lučka Lorber,
Matija Vidiček,
Metka Zorič-Venuti, 2008, objavljeni strokovni prispevek na konferenci
Opis: V okviru mednarodnega projekta Blend-xl smo na Fakulteti za logistiko Univerze v Mariboru pri predmetu Prometna geografija izvedli akcijsko raziskavo problematike poučevanja velikih skupin z uporabo kombiniranega (blended) poučevanja ob podpori e-okolja Moodle. V prispevku je prikazan rezultat 1. ciklusa (analiza-> planiranje-> izvedba-> ovrednotenje) akcijskega raziskovanja s poudarkom na motivaciji in učinkoviti izvedbi učnih aktivnosti znotraj velike skupine študentov. Rezultati študentske ankete sporočajo, da študentje dajejo prednost izvedbi kombiniranega (blended) poučevanja pred klasičnim načinom, da so zelo dobro sprejeli Moodle, kvaliteta komunikacije se je zaradi uporabe Moodle orodij dvignila, radi imajo skupinske učne aktivnosti in pričakujejo od visokošolskih učiteljev na tem področju še veliko več.
Ključne besede: e-izobraževanje, e-gradiva, Moodle, kombinirano učenje, velike skupine, učne aktivnosti
Objavljeno v DKUM: 07.06.2012; Ogledov: 2541; Prenosov: 142
Povezava na celotno besedilo