| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UPORABA OMREŽJA LINKEDIN V POSLOVNE NAMENE
Matija Rečnik, 2015, magistrsko delo

Opis: Družbeni mediji so se razvili v zadnjih desetletjih in so postali del vsakdanjika milijonov ljudi tako v zasebnem kot tudi poslovnem življenju. Družbeni mediji so spletne aplikacije, ki temeljijo na spletu 2.0 in uporabnikom omogočajo ustvarjanje ter izmenjavo vsebine. Obstaja več različnih vrst družbenih medijev, ki jih lahko razvrstimo v šest skupin (projekti sodelovanja, blogi, družbena omrežja za deljenje vsebine, družbena omrežja, virtualne spletne igre in virtualni družbeni svetovi). Tako kot vsi mediji imajo tudi družbeni mediji svoje prednosti in slabosti, ki se jih morajo zavedati njihovi upravljavci. Mnoga podjetja so že spoznala pomen uporabe družbenih medijev pri povezovanju, razvijanju in vzdrževanju odnosov s svojimi deležniki kot ključni vidik poslovanja. Pri tem jim lahko v veliki meri pomagajo trenutno najbolj priljubljeni družbeni mediji, kot so Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube, blogi, Google+, Pinterest in Instagram. V poslovne namene se največ uporablja LinkedIn, ki je največje profesionalno omrežje na svetu z več kot 364 milijoni uporabnikov v več kot 200 državah. Z njegovo pomočjo lahko posamezniki ustvarijo, upravljajo in delijo svojo profesionalno identiteto v spletu z namenom profesionalnega mreženja. LinkedIn prav tako uporabljajo podjetja za grajenje blagovnih znamk s profili podjetij, medtem ko jim LinkedInove poslovne rešitve zagotavljajo močan kanal za zaposlovanje, marketing in prodajo.
Ključne besede: internet, splet 2.0, družbeni mediji, družbena omrežja, LinkedIn
Objavljeno v DKUM: 27.08.2015; Ogledov: 2430; Prenosov: 338
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

2.
UGOTAVLJANJE DOBIČKONOSNOSTI STRANK V BANČNEM SISTEMU
Matija Rečnik, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Za podjetja je poznavanje dobičkonosnosti strank in njihovih stroškov ključno pri izbiri pravilnih odločitev v povezavi s strankami. Vse prihodke in stroške je potrebno povezati z strankami, da lahko izračunamo dobiček. V primerjavi s tradicionalnimi računovodskimi pristopi obračunavanje stroškov po aktivnostih najprej določi stroške v povezavi z aktivnostmi, potem pa te stroške dodeli izdelkom, storitvam, ali strankam, ki povzročajo te aktivnosti. Po tej metodi so aktivnosti tiste, ki povzročajo stroške. Vsaka banka bi morala bolje poznati svoje vire dobičkonosnosti. Ne glede na velikost banke so transferne cene tiste, ki lahko omogočajo upravljati dobičkonosnost banke z analiziranjem dobička celotne institucije ali pa različnih profitnih centrov. Metodologija transfernih obrestnih mer določa kako viri financiranja vplivajo na dobičkonosnost banke. Ker transferne obrestne mere pomagajo pri kalkulaciji obrestne marže za bančne posle je to eno najpomembnejših orodij za merjenje dobičkonosnosti bančnih virov. Mnoge raziskave so pokazale, da imajo podjetja pogosto več nedobičkonosnih kot dobičkonosnih strank, vendar se tega sploh ne zavedajo. Analiza dobičkonosnosti kupcev podjetjem pomaga identificirati in obdržati tiste stranke, ki prispevajo k največji dolgoročni dobičkonosnosti.
Ključne besede: dobičkonosnost strank, obračunavanje stroškov po aktivnostih, transferne cene, metode oblikovanja transfernih cen, transferne obrestne mere
Objavljeno v DKUM: 08.12.2011; Ogledov: 2236; Prenosov: 147
.pdf Celotno besedilo (416,79 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici