| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Kakovost javnega potniškega prometa v Novem mestu
Matic Antončič, 2013, diplomsko delo

Opis: Javnemu potniškemu prometu se v zadnjih letih pripisuje vse večjo vlogo. Prav zaradi tega je sistem JPP vzpostavljen v vseh večjih Slovenskih mestih. Samo vzpostavitev omenjenega sistema pa sama po sebi še ne zagotavlja pozitivnih eksternih učinkov. Kakovost je ključnega pomena za učinkovit in celovit sistem potniškega prometa, ki prebivalcem omogoča migracije v mestnem ter ostalem potniškem prometu. V diplomskem delu smo najprej preučili teoretični del javnega potniškega prometa, definirali pojem kakovosti ter predstavili nekaj standardov kakovosti. V poglavju posnetka stanja smo s pomočjo informacij pridobljenih s strani mestne občine Novo mesto, koncesionarja ter Slovenski železnic preučili dejansko stanje cestnega linijskega, železniškega potniškega prometa ter se dotaknili tudi taksi prevozov. S pomočjo anketnega vprašalnika, ki so ga izpolnjevali prebivalci Novega mesta in ocenjevali stopnjo zadovoljstva o določenih elementnih kakovosti povzetih po Evropskem standardu kakovosti EN:13816:2002 v javnem potniškem prometu, smo dobili mnenje uporabnikov, kateri definirajo dejansko stanje javnega potniškega prometa v dolenjski prestolnici. V poglavju kritične analize smo izpostavili glavne probleme s katerimi se srečujemo v Novem mestu na omenjenem področju ter opravili SWOT analizo. V nadaljevanju pa smo ponudili nekaj predlogov za reševanje problematike JPP v Novem mestu, s katerimi bi lahko dosegli kakovostnejši in celovitejši potniški promet.
Ključne besede: javni potniški promet, kakovost, evropski standard EN:13816:2002, anketni vprašalnik, SWOT analiza.
Objavljeno: 21.10.2013; Ogledov: 1028; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

2.
Optimizacija nabavnih procesov v izbranem podjetju
Matic Antončič, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Za nabavo oz. nabavno funkcijo je nekoč veljalo, da je njena primarna naloga zgolj naročilo, prevzem ter plačilo materialov. Dojemanje te funkcije se je v sodobnejših časih precej spremenilo. Močna konkurenca na vseh področjih, spremembe ter prilagajanje tržišču so vodstva podjetij prisilila, da nabavni funkciji v podjetjih namenjajo vse več pozornosti in pomembnosti. Ob dejstvu, da v svetovnem povprečju nabavni stroški predstavljajo 60 odstotkov lastne cene končnega produkta, je bil razvoj nabavne funkcije povsem normalen korak. Glede na proučeno strokovno in znanstveno literaturo pa levji delež dodane vrednosti predstavljajo tudi optimalno zastavljeni poslovni procesi in aktivnosti, ki potekajo v njih. V okviru magistrske naloge smo analizirali in proučili nabavna procesa v izbranem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo produktov za prosti čas. Prvi proces je namenjen nabavi materialov za redno proizvodnjo, drugi pa je povezan predvsem z iskanjem novih materialov na trgu. Naš namen je bil predvsem analiza omenjenih dveh procesov ter ugotavljanje, kako bi bilo pretočnost aktivnosti možno optimizirati in na ta način povečati učinkovitost posameznega procesa.
Ključne besede: nabava, nabavna funkcija, procesi, aktivnosti, optimizacija.
Objavljeno: 08.05.2019; Ogledov: 246; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (2,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici