| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Numerična simulacija varjenja
Matevž Štumberger, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo predstavlja numerično simulacijo varjenja. Varjenje je spajanje kovinskih ali nekovinskih delov s postopki dodajanja materiala. Proces varjenja je v programskem paketu Abaqus/CAE obravnavan kot nevezana toplotno – mehanska analiza z ločenim izračunom temperaturnega in napetostnega polja. Gibajoči toplotni varilni vir je modeliran na način definiranja začetne temperaturne porazdelitve v zvarni kopeli. Zaradi kompleksnosti fizikalnega dogajanja v zvarni kopeli je potrebno določene fizikalne procese zanemariti. Temeljno oviro pri numeričnem modeliranju varjenja predstavlja pridobitev ustreznih toplotnih in mehanskih lastnosti materiala v odvisnosti od temperature. Iz tega razloga so enaki podatki uporabljeni za osnovni in dodajni material. Analiza prenosa toplote je obravnava kot časovno odvisen problem in je uporabljena za izračun zaostalih varilnih napetosti pri napetostno – deformacijski analizi.
Ključne besede: varjenje, termične obremenitve, zaostale napetosti, numerične simulacije, nevezana toplotno – mehanska analiza, Abaqus/CAE
Objavljeno v DKUM: 11.04.2016; Ogledov: 3066; Prenosov: 415
.pdf Celotno besedilo (3,50 MB)

2.
Numerična simulacija procesa zgorevanja v dizelskem motorju ob uporabi različnih goriv
Matevž Štumberger, 2012, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je ugotoviti vpliv uporabe biogoriv na karakteristike dizelskega motorja s pomočjo numeričnih simulacij. V ta namen je bil v programskem paketu AVL BOOST izdelan računalniški model motorja. Delovanje motorja temelji na vnaprej določenih fizikalnih modelih in modelnih konstantah. Numerične simulacije so bile izvedene v vseh obratovalnih točkah, ki jih določa ESC test. Študija je pokazala, da uporaba biodizelskega goriva negativno vpliva na zmogljivostne karakteristike dizelskega motorja.
Ključne besede: Računalniška dinamika tekočin, dizelski motorji, programski paket BOOST, modeli zgorevanja, karakteristike motorja
Objavljeno v DKUM: 10.12.2012; Ogledov: 2298; Prenosov: 231
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

Iskanje izvedeno v 3.42 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici