| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
POMEN KOMUNIKACIJE V AMBULANTI SPLOŠNE MEDICINE
Mateja Topolič, 2011, diplomsko delo

Opis: Komunikacija s pacienti in sodelavci je sestavni del poklicnega delovanja medicinske sestre. Predstavljen je pomen profesionalne komunikacije v ambulanti Splošne medicine ter dejavniki, zaradi katerih pride do težav pri komunikaciji med medicinsko sestro in pacientom. Prav tako je opisan strukturni, procesni in rezultantni standard za sprejem pacienta v ambulanto Splošne medicine. Metodologija dela. Raziskava je temeljila na kvantitativni metodologiji z uporabo zaprtega tipa anketnega vprašalnika. Raziskovalni vzorec je vključeval 30 medicinskih sester in zdravstvenih tehnikov, ki so zaposleni v ambulantah Splošne medicine. Raziskava je potekala v zdravstvenem domu ter v javno- zasebnem zdravstvu. Rezultati raziskave. Z raziskavo smo dosegli zastavljene cilje, hkrati pa spoznali ovire za dobro in uspešno komunikacijo med medicinsko sestro in pacientom. Ugotovili smo, da anketiranci kot največjo oviro za uspešno komunikacijo med medicinsko sestro in pacientom pripisujejo pomanjkanju časa. Sledi obremenjenost z drugimi deli, pomanjkanje interesa, volje ter znanja. Raziskava je tudi pokazala, da je potrebno nuditi medicinskim sestram več izobraževanja oziroma strokovnega izpopolnjevanja iz področja komunikacije. Prav tako pa smo ugotovili, da se komunikacija s pacienti v ambulanti Splošne medicine na podeželju razlikuje od komunikacije v ambulanti Splošne medicine v mestu. Sklep. Komunikacija je proces oddajanja in sprejemanja sporočil med osebami. Je sredstvo, ki omogoča izmenjavo in posredovanje informacij. S pristopom, ki ga namenimo pacientu, lahko olajšamo oziroma odstranimo veliko ovir, ki bi motile obravnavo pacienta v ambulanti Splošne medicine.
Ključne besede: komunikacija, medicinska sestra, pacient, ambulanta Splošne medicine.
Objavljeno: 06.01.2012; Ogledov: 2118; Prenosov: 364
.pdf Celotno besedilo (677,91 KB)

2.
VLOGA MEDICINSKE SESTRE PRI ODZIVU PACIENTOV NA PROGRAM SVIT
Mateja Topolič, 2016, magistrsko delo

Opis: Bolezen kot je rak debelega črevesa in danke je ena izmed najpogostejših bolezni raka v Sloveniji kot tudi v Evropi. Z namenom, da bi zmanjšali porast te bolezni, so v letu 2008 uvedli preventivni državni Program SVIT. Program zajema žensko in moško populacijo ljudi, staro med 50 in 69 let. Z raziskavo želimo ugotoviti, kakšna je vloga medicinske sestre, da bi povečale odzivnost, zakaj ravnajo tako in kje one vidijo zapreke glede na odzivnost pacientov, ki jih zaznajo pri svojih intervencijah. Prav tako nas je zanimalo ali jih delodajalec podpira in kako poteka sodelovanje med sodelavci Programa SVIT in medicinskimi sestrami.
Ključne besede: Program SVIT, rak debelega črevesa in danke, zdravstvena vzgoja, medicinska sestra.
Objavljeno: 16.02.2016; Ogledov: 1144; Prenosov: 219
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici