| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza konkurentov družbe Gorenje na trgu hladilno-zamrzovalnih aparatov : diplomsko delo
Mateja Ramšak, 2005, diplomsko delo

Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1661; Prenosov: 352
.pdf Celotno besedilo (981,86 KB)

2.
Kartiranje opuščenih kmetij na območju južnega Pohorja ter dinamika obdelovalnih površin
Mateja Ramšak, 2012, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na območju južnega Pohorja kartirali opuščene kmetije, ki ležijo nad 800 m nadmorske višine. Na podlagi kvalitativnih intervjujev odprtega tipa z domačini in lastnega ogleda smo skušali opredeliti vzroke za opustitev kmetovanja. Ugotovili smo, da so na opuščanje kmetovanja vplivali okoljski in socioekonomski vzroki. Dejavnika, ki najbolj otežujeta kmetovanje in ki jih opredeljujemo kot glavna vzroka za zaraščanje, sta nadmorska višina in relief. Na podlagi primerjave razpoložljivif topografskih, katastrskih in kart rabe iz leta 1825 z ortofoto posnetki in karto rabe tal iz leta 2006, smo poskušali nakazati dinamiko obdelovalnih površin na teh kmetijah. Ugotovili smo, da je na območju južnega Pohorja 20 opuščenih kmetij. Večina kmetijskih zemljišč na opuščenih kmetijah se je že zarasla. Nekatere so še v fazi zaraščanja, predvsem zemljišča, ki mejijo na gozd in zemljišča na strmem reliefu. Zemljišča, ki so aktivna, so v najemu in jih obdelujejo drugi kmetje. Na nekaterih nekdanjih lokacijah kmetij so parcele razdeljene na več manjših parcel in na nekaterih od njih so postavljeni vikendi.
Ključne besede: kartiranje, opuščene kmetije, dinamika obdelovalnih površin na območju južnega Pohorja
Objavljeno: 26.07.2012; Ogledov: 2098; Prenosov: 211
.pdf Celotno besedilo (5,37 MB)

3.
KAKOVOST E-BANČNIH STORITEV IN ZADOVOLJSTVO UPORABNIKOV Z E-BANČNIMI STORITVAMI
Mateja Ramšak, 2014, magistrsko delo

Opis: Banke so bile od nekdaj pomemben vir financiranja posameznikov. S pomočjo informacijske tehnologije so kot številna druga uspešna podjetja bile prisiljene v svoje poslovanje vključiti tudi spletno bančništvo. Ker je konkurenca v bančnem sistemu danes na trgu zelo velika je za banke pomembno, da nenehno preverjajo kakovost svojih storitev, ki jih ponujajo, ter na podlagi tega izboljšujejo svoje poslovanje. Da bi lahko to zagotovili morajo ponudniki tovrstnih storitev raziskati želje strank, ter na podlagi njihovih pričakovanj oblikovati ustrezne ponudbe, da bi zadovoljile njihove potrebe. Čas gospodarske krize nam je prinesel, da so posamezniki še posebej pozorni na stroške, ki nastanejo pri bančnem poslovanju in hkrati tudi prinesel vedno zahtevnejše uporabnike tovrstnih storitev. V osrednjem delu smo se osredotočili na podrobnejšo predstavitev finančnega vidika vrednotenja e-bančnih storitev izbranih bank, ter ugotovili, da banke v večji meri ponujajo podobne storitve, kljub temu pa se stroški pri poslovanju nekoliko razlikujejo. Primerjali smo letne stroške poslovanja izbranih bank in ugotovili, da sta v Slovenskem bančnem sistemu najugodnejši med njimi Banka Koper in Abanka. Da bi banke zadovoljile svoje uporabnike, morajo ponuditi kakovostne storitve, tako smo v zadnjem delu naredili raziskavo o kakovosti e-bančnih storitev in zadovoljstvu njihovih uporabnikov. Ocene le-teh so pripomogle k vrednotenju realnih podatkov, s pomočjo katerih smo ugotovili, da banke komitentom večinoma nudijo kakovostne spletne storitve in da so ti v večji meri tudi zadovoljni z njimi. Največ anketirancev se strinja s trditvijo, da pri spletnem bančništvu prihranimo na času. Zadovoljstvo anketiranih uporabnikov pa se kaže predvsem pri zanesljivosti in točnosti izvedbe transakcij.
Ključne besede: Ključne besede: elektronsko bančništvo, spletno bančništvo, bančne storitve, stroški poslovanja, kakovost storitev, zadovoljstvo uporabnikov.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 892; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

4.
5.
6.
Optimiranje procesa ustreznosti barv za termoplastične polimerne materiale z uporabo metodologije šest sigma
Mateja Ramšak, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Magistrsko delo predstavlja implemetacijo metodologije šest sigma, s pomočjo katere smo preučili kakovostni problem določitev ustreznosti barvil za termoplastične polimerne materiale. S preučevanjem literature smo raziskali prednosti metodologije šest sigma in osnove ustreznosti barv ter ugotavljanja barvnega odstopanja. V magistrskem delu obravnavamo pristop za izboljšanje kakovosti in odpravljanje napak, ki nastanejo v procesih podjetij, ki predelujejo termoplastične polimerne materiale. Ta pristop imenujemo šest sigma, pri čemer je osrednja obravnavana metoda iz tega področja DMAIC. Raziskava je osredotočena na določitev zahtev barvil do dobavitelja in metod za ugotavljanje barvnega odstopanja, kadar predelovalci termoplastičnih polimernih materialov uporabljajo različne količine barvil oziroma »sarže«, ki jih proizvajalci barvil izdelajo v različnih proizvodnih delovnih nalogih. Pri proizvodih, ki so sestavljeni iz več polproizvodov, je barvno odstopanje zelo vidno, še posebno pri proizvodih izrazitih barv. Z implemetacijo metodologije šest sigma smo poiskali ustrezne metode za kakovostno določanje ustreznosti barv, ki prispevajo k boljši kakovosti različnih sarž barvil ter posledično zmanjšanju stroškov za (ne)kakovost, kot so stroški izmeta v proizvodnji ter reklamacije do dobaviteljev barvil. Vizualna ocena barve nam omogoča določiti pogojno enakost barvnih učinkov. S pomočjo svetlobne kabine osvetlimo proizvode s svetlobo različne barvne temperature. Opazovalec izvede kontrolo kakovosti z ugotavljanjem odstopanja barv, ki so podane v obliki ploščic barvil. Instrumentalna ocena barve omogoča objektivno identifikacijo odnosa med barvami in s tem kontrolo kakovosti ploščic barvil. Merjenje barv po standardu CIE temelji na merjenju refleksije ploščic barvil v vidnem spektru svetlobe.
Ključne besede: kakovost, šest sigma, DMAIC, kontrola kakovosti, barvila, termoplastični polimeri.
Objavljeno: 18.10.2016; Ogledov: 448; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (2,53 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici