1. Učinkovitost izvajanja denarne politike v okolju »ničelne spodnje meje« obrestnih mer centralne bankeMateja Pavlič, 2016, magistrsko delo Opis: Svetovne centralne banke so po finančni krizi v 2007 znižale ključne obrestne mere, ki so do leta 2015 dosegle ravni blizu nič. Nominalna obrestna mera je omejena z ničelno spodnjo mejo, pri kateri je nadaljnje ukrepanje centralne banke z zniževanjem obrestne mere omejeno. Centralna banka ima sicer še vedno na voljo druge ukrepe ekspanzivne denarne politike, s katerimi lahko spodbudi rast gospodarstva in inflacije ob njuni odsotnosti, vendar mora biti za uspešnost teh ukrepov zagotovljena odzivnost obrestnih mer na tovrstne ukrepe. Potencialno odzivnost obrestnih mer oziroma tržnih donosnosti državnih obveznic Nemčije, Italije in Španije na objave makroekonomskih podatkov smo merili s pomočjo regresijske enačbe, s čimer smo želeli prikazati potencial za uspešnost ekspanzivne denarne politike v Evrosistemu, kljub znižanju ključne obrestne mere Evropske centralne banke blizu ničelne spodnje meje po letu 2012. Ugotovili smo, da je odzivnost tržnih donosnosti Nemčije v obdobju ničelne spodnje meje obrestne mere zmanjšana, medtem ko so tržne donosnosti Italije in Španije, kakor tudi nemške tržne donosnosti na daljšem delu krivulje, kljub ničelni spodnji meji obrestne mere še vedno odzivne na objave gospodarskih podatkov. Ključne besede: denarna politika, ničelna spodnja meja, obrestnih mer, ključna obrestna mera, tržne donosnosti državnih obveznic, Nemčija, Italija, Španija Objavljeno v DKUM: 05.07.2016; Ogledov: 1822; Prenosov: 195
Celotno besedilo (1,47 MB) |
2. POSPEŠEVANJE PRODAJE IZDELKOV V PODJETJU POŠTA SLOVENIJE D.O.O.Mateja Pavlič, 2015, diplomsko delo/naloga Opis: Pospeševanje prodaje je orodje promocijskega spleta, ki je v zadnjem času precej v razmahu. Podjetja pogosto uporabljajo tehnike pospeševanja prodaje, saj z njimi dosegajo takojšnje učinke na povečanje prodaje in merljive rezultate, kar je z drugimi orodji težje dosegljivo. Zaradi velikega razmaha tega orodja, pa je tržišče že zelo zasičeno, zato morajo biti tržniki vedno bolj agresivni, da dosežejo želene učinke. Pospeševanje prodaje kot orodje učinkuje na potrošnike na mestu prodaje, kjer se potrošniki odločajo za nakup določenega izdelka. Kljub temu pa ne more biti nadomestilo za druga orodja promocijskega spleta.
Tudi Pošta Slovenije se srečuje s konkurenco, tako na področju prodaje izdelkov kot na področju izvajanja storitev. Potrebno je neprestano iskanje novih idej za pridobitev novih strank, hkrati pa poskrbeti, da obdržijo obstoječe. Prodaja kot sestavni del trženja pomeni pot do kupcev. Uspešnost prodaje temelji na delovanju vrste prodajnih procesov, ki se medsebojno razlikujejo glede na cilje, ki jih v prodaji želimo doseči.
V diplomskem delu smo analizirali prodajo izdelkov na poštah v obdobju pred obiskom pospeševalca prodaje na pošti, v dneh obiska pospeševalca prodaje na pošti in po obisku pospeševalca prodaje na pošti. Analizirali smo prodajo celotnega trgovskega in komisijskega blaga, ki je bilo v planu prodaje po posameznih poštah za leto 2014. Nadalje smo analizirali prodajo blaga, za katerega se je potrebno potruditi, da je prodano in na koncu še prodajo blaga, za katerega so se zaposleni na pošti s pospeševalcem prodaje dogovorili, da ga bodo aktivno tržili v času njegovega obiska.
Izdelali smo tudi anketni vprašalnik, s katerim smo dobili ključne odgovore na zastavljena vprašanja glede namena obiska pošte, zadovoljstva in opažanja uporabnikov poštnih storitev. Na koncu smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja ter podali ugotovitve, ki smo jih razbrali iz raziskave. Ključne besede: Marketing, Marketinški splet, Promocijski splet, Pospeševanje prodaje, Pošta Slovenije d. o. o. Objavljeno v DKUM: 19.02.2015; Ogledov: 2448; Prenosov: 240
Celotno besedilo (2,80 MB) |
3. RAZVOJ KADROV V BANKI XMateja Pavlič, 2013, magistrsko delo Opis: V magistrskem delu prikazujemo razvoj kadrov v obravnavani banki. V banki imajo vzpostavljen sistem razvoja kadrov in se zavedajo njegovega pomena. Pri tem se postavlja vprašanje, v kolikšni meri so zaposleni zadovoljni z obstoječim sistemom razvoja kadrov in kakšne so njihove želje ter pričakovanja. V ta namen smo v eni od poslovnih enot banke izvedli raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih s sistemom razvoja kadrov.
V prvem delu magistrskega dela predstavljamo teoretične osnove s področja planiranja, pridobivanja, izbiranja in uvajanja kadrov. Posebej smo se osredotočili na razvoj kadrov in njegove elemente. V tem poglavju opredeljujemo izobraževanje in usposabljanje kadrov, spremljanje delovne uspešnosti, napredovanje in razvoj kariere, redne letne razgovore ter kadrovsko informacijski sistem kot podporo sistemu razvoja kadrov.
V drugem delu predstavljamo obravnavano banko, njeno organiziranost, obstoječo kadrovsko dejavnost in obstoječi sistem razvoja kadrov. Izvedli smo raziskavo in analizirali določene elemente sistema razvoja kadrov s področja izobraževanja, ocenjevanja delovne uspešnosti, napredovanja, motiviranosti zaposlenih in rednih letnih razgovorov. Na osnovi analize rezultatov smo podali ugotovitve in predloge za izboljšanje izvajanja sistema razvoja kadrov v banki. Ključne besede: sistem razvoja kadrov, izobraževanje, delovna uspešnost, motivacija, redni letni razgovori Objavljeno v DKUM: 07.11.2013; Ogledov: 2007; Prenosov: 170
Celotno besedilo (922,97 KB) |
4. Primerjalna analiza učinkovitosti in uspešnosti slovenskih bank : diplomsko deloMateja Pavlič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: poslovne banke, banke, delovanje, bančništvo, bančno poslovanje, učinkovitost, meritve, metode, boniteta, uspešnost poslovanja, kazalniki, metodologija, indikatorji, likvidnost, aktivnosti, kreditiranje, modeli, tveganje, finančna analiza, kreditna sposobnost, bančni sistemi, merila, ocenjevanje, evalvacija, finančno poslovanje, Slovenija Objavljeno v DKUM: 28.05.2012; Ogledov: 2114; Prenosov: 155
Celotno besedilo (556,15 KB) |
5. SISTEM RAZVOJA KADROV V PODJETJU HRIBLES ŽAGA D.O.O.Mateja Pavlič, 2010, diplomsko delo Opis: Eden od dejavnikov, ki vplivajo na konkurenčnost podjetja, so zaposleni oziroma kadri. Pri tem se postavlja vprašanje, kako pridobiti ustrezne kadre, jih motivirati in ustrezno usposabljati ter izobraževati glede na potrebe trga. V ta namen smo izdelali model sistema razvoja kadrov, ki je podjetju lahko v pomoč pri sistematičnem izvajanju in spremljanju posameznikovega razvoja.
V prvem delu diplomske naloge so predstavljene teoretične osnove, ki so pomembne za kasnejšo izdelavo modela sistema razvoja kadrov za konkretno podjetje. Teoretično so predstavljeni posamezni procesi od planiranja, pridobivanja in selekcije kadrov do uvajanja, nagrajevanja in razvoja kadrov vse do prenehanja delovnega razmerja.
V drugem delu je predstavljeno podjetje Hribles žaga d.o.o., njegova organiziranost, obstoječa kadrovska dejavnost in izvedena raziskava. Rezultati ankete so pokazatelji dejanskega stanja razvoja kadrov v obravnavanem podjetju, katerega bomo poskušali izboljšati.
V tretjem delu je zgrajen model sistema razvoja kadrov za podjetje Hribles žaga d.o.o., ki bi ga bilo smiselno vpeljati v podjetje, spremljati njegovo delovanje ter ga kasneje še nadgrajevati.
V zadnjem delu so podane še ugotovitve in predlogi v zvezi z obstoječim stanjem ter izboljšavo oziroma prenovo le-tega v obravnavanem podjetju. Ključne besede: izobraževanje in usposabljanje kadrov, sistem razvoja kadrov, motivacija, ocenjevanje delovne uspešnosti in nagrajevanje, napredovanje. Objavljeno v DKUM: 20.12.2010; Ogledov: 2935; Prenosov: 385
Celotno besedilo (4,14 MB) |
6. Reguliranje konkurence na področju telekomunikacij : diplomsko deloMateja Pavlič, 2006, diplomsko delo Ključne besede: telekomunikacije, trg, pravna ureditev, storitve, liberalizacija, zakonodaja, konkurenca, konkurenčnost, nelojalna konkurenca, varstvo konkurence, distribucija, prevzemi podjetij, podjetje, združitve podjetij, razvoj, odločanje, mreže, spremembe, Slovenija, telefon, operatorji, poslovno okolje, dejavnost Objavljeno v DKUM: 28.09.2007; Ogledov: 2982; Prenosov: 261
Celotno besedilo (382,09 KB) |