| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Možnosti doseganja konkurenčnih prednosti logističnega podjetja x na evropskem trgu
Mateja Knuplež, 2017, magistrsko delo

Opis: Logistična podjetja za svoj obstoj in konkurenčno prednost v času globalizacije trga in nenehnih sprememb na trgu, svoje delovanje usmerjajo na nivo, kjer kupcu glede na zahtevane storitve v najširšem možnem spektru ugodijo. Ideja za proučevanje problema izboljšanja možnih konkurenčnih prednosti na primeru logističnega podjetja X je bila izpeljanka iz osnovne predstavitve in delovanja logističnega podjetja. V današnjem času je katerakoli konkurenčna prednost logističnega podjetja nit celotnega delovanja, zato je tudi obravnavano področje in opredelitev osnovna »logistična pot«. Opredelitev osnovnih pojmov o logističnih storitvah nas skozi začetek naloge vodi, da tudi z vidika teorije, povzemanja po različnih avtorjih, spoznamo tiste osnove, ki so nam v pomoč pri poznavanju resničnega tržnega delovanja logističnega podjetja X. V vsakem logističnem podjetju management predstavlja svojo vlogo. V logističnih podjetjih je vloga managementa bistvenega pomena, zato je osnovno poznavanje pojmov in teoretična uporaba managementa v praksi logističnega podjetja X ključna osnova konkurenčne prednosti. Vse večja uporaba izvajanja zunanjih dejavnosti (outsourcing, crowdsourcing) za različna podjetja, predstavljajo logističnim podjetjem nove možnosti in izzive. Poznavanje teoretičnih osnov je tudi s tega področja zaželjeno, saj se logistično podjetje X nenehno srečuje z takšnimi izzivi, ki predstavljajo njihovo konkurenčno prednost. Predstavitev in delovanje logističnega podjetja X je opredeljeno v zadnjem praktičnem delu, kjer osnovno logistično pot predstavlja izbira močne konkurenčne prednosti v uporabi crowdsourcinga in delovanju vodenja podjetja v ženskih rokah.
Ključne besede: podjetje, logistika, evropski trg, konkurenčna prednost, zaposlovanje žensk na vodilnih delovnih mestih.
Objavljeno: 11.07.2017; Ogledov: 232; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici