| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 1264
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Krojenje usnja : diplomsko delo [visokošolskega strokovnega študijskega programa]
Mateja Kelc, 2006, diplomsko delo

Ključne besede: usnje, razrez usnja, kaširanje
Objavljeno: 26.07.2007; Ogledov: 2351; Prenosov: 0

4.
GOVORNI NASTOPI UČENCEV V OSNOVNI IN SREDNJI ŠOLI
Mateja Kelc, 2009, diplomsko delo

Opis: Govorništvo je v današnjem življenju zelo pomembna dejavnost, zato sem se odločila, da bom v svojem diplomskem delu obravnavala to temo. Pomembno je, da se nastopanja pred javnostjo naučimo že v otroštvu, saj se bomo na ta način najlažje privadili nastopanja in se znebili treme, ki se pojavi pri nekaterih ljudeh. V diplomskem delu sem preverila, kako so govorni nastopi obravnavani v tretjem triletju osnovne šole in v srednji strokovni šoli. Govorni nastop je skupek besedne in nebesedne komunikacije, zato se mora vsak govorec zavedati, da pri govornem nastopanju ni pomembno le, kaj in kako govori, temveč tudi, kako bo svoj nastop izvedel. Dober govorni nastop zahteva temeljito pripravo, zato je potrebno poznati posamezne faze priprave. Zelo pomembno je, da si govorec vzame dovolj časa, da lahko zbere gradivo, ki ga bo uporabil, izbere informacije, razvrsti gradivo in ga razčleni. Ko je besedilo zapisano, se ga mora tudi naučiti in razmisliti o sami izvedbi govornega nastopa. Učencem sem razdelila anketo in tako pridobila podatke o tem, ali radi govorno nastopajo, kako in koliko časa se na nastop pripravljajo, ali imajo tremo, ali med govorom uporabljajo nebesedno komunikacijo … Pridobljene podatke sem med seboj primerjala v empiričnem delu diplomske naloge in tako ugotovila, kakšne so podobnosti oz. razlike med govornimi nastopi v osnovni oz. srednji šoli.
Ključne besede: govorništvo, govorni nastop, komunikacija, osnovna šola, srednja šola.
Objavljeno: 10.09.2009; Ogledov: 4679; Prenosov: 402
.pdf Celotno besedilo (543,89 KB)

5.
6.
7.
8.
9.
10.
HIBRIDNI PRISTOP ZA ZAZNAVO ELEMENTOV SUBJEKTIVNOSTI V BESEDILNIH TOKOVIH
Mateja Verlič, 2009, doktorska disertacija

Opis: Analiza razpoloženja je dokaj nova veja besedilnega rudarjenja, ki je zadnji čas še posebej priljubljena zaradi ogromnega potenciala za raziskovanje javnega mnenja na najrazličnejših področjih. Za razliko od priklica informacij in računalniške lingvistike, na katerih je osnovana, se analiza razpoloženja ne osredotoča na teme v dokumentu ali na objektivne informacije (o lokaciji, času,osebah), ampak na subjektivno mnenje, ki ga pisec izraža v dokumentu. Še posebej zanimiva je za analizo besedilnih tokov, ki so besedila s posebnimi lastnostmi dostopna na spletu. Obstaja veliko možnosti uporabe, na primer spremljanje mnenj o določenem produktu ali storitvi, spremljanje javnega mnenja o političnih kandidatih med volitvami ali o družbeno-političnih dogajanjih in podobno. Pri analizi razpoloženja ne gre le za zaznavanje mnenja, ampak tudi za izločitev ustreznih značilk, na podlagi katerih se mnenje opredeli kot pozitivno (dobro) ali negativno (slabo). V doktorski disertaciji smo raziskali polavtomatsko in avtomatsko prepoznavanje elementov subjektivnosti, ki so nosilci mnenja oziroma razpoloženja, na osnovi katerih smo zgradili slovarje za nadaljnjo klasifikacijo. Predstavili smo nov hibridni pristop h klasifikaciji razpoloženja in orodje, ki ta pristop implementira. V disertaciji smo združili ideje s področja strojnega učenja, priklica informacij, računalniške lingvistike in tudi s področja psihologije.
Ključne besede: analiza razpoloženja, rudarjenje mnenja, rudarjenje po besedilih, klasifikacija, strojno učenje
Objavljeno: 11.12.2009; Ogledov: 2157; Prenosov: 295
.pdf Celotno besedilo (2,68 MB)

Iskanje izvedeno v 0.4 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici