| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
DELOVANJE REVIZIJSKIH ODBOROV V SLOVENSKIH PODJETJIH
Mateja Dajčman, 2011, diplomsko delo

Opis: V diplomskem seminarju sem predstavila delovanje revizijskih odborov v slovenskih družbah. Zato smo predstavili osem slovenskih družb, ki kotirajo v prvi kotaciji na Ljubljanski borzi in 3 slovenske banke. S pomočjo različnih člankov in letnih poročil za leto 2010 sem skušala ugotoviti ali te družbe imajo revizijski odbor, kdo so njihovi člani, kakšno izobrazbo imajo in kako revizijski odbori v družbi delujejo. Ugotovila sem, da imajo vse družbe, ki kotirajo v prvi kotaciji ustanovljen revizijski odbor. Moje mnenje je, da je to za družbo dobro, saj lahko le tako pomagajo nadzornim svetom in morebiti tudi poslovodstvu v podjetju pri poslovanju družbe. Iz letnih poročil za leto 2010 je razvidno katera družba ima revizijski odbor, kdo so člani, nekatere družbe pa v letnem poročilu teh podatkov niso objavile.V Sloveniji je od lete 2008 ustanavljanje revizijskih odborov obvezno v skladu z zakonom o gospodarskih družbah. Ugotovila sem, da se v Sloveniji vse več družb odloča za ustanovitev le teh, saj lahko le tako družba zagotavlja boljši nadzor nad poslovanjem družbe. Iz diplomskega seminarja lahko ugotovimo, da je organizacija revizijskih odborov ključnega pomena za njihovo ustanovitev. Pri organizaciji revizijskih odborov moramo biti pozorni na ustavno listino, ki je smernica za delovanje revizijskih odborov.
Ključne besede: revizijski odbor, delovanje revizijskih odborov, nadzorni svet, družbe
Objavljeno v DKUM: 13.01.2012; Ogledov: 1561; Prenosov: 139
.pdf Celotno besedilo (284,54 KB)

2.
VREDNOTE ORGANIZACIJE IN POSAMEZNIKA
Mateja Dajčman, 2011, diplomsko delo

Opis: Glede na to, da si danes mladi kot novopečeni diplomanti težko najdemo prvo zaposlitev, je tisto dodatno znanje, ki si ga imamo možnost pridobiti tekom študija, še toliko bolj pomembno pri vsakem posamezniku. Organizacija AIESEC Slovenija, ki je del AIESEC–a, največje organizacije za mlade na svetu, spodbuja razvijanje potenciala v vsakem njenem članu in nudi resnično neprecenljive priložnosti. Kljub temu pa velja dejstvo, da je število njenih članov le 80 v celi Sloveniji, kar mi je zbudilo zanimanje, zakaj je tako. Vrednote so del organizacijske kulture in usmerjajo naše vedenje in aktivnosti, lahko bi rekli, da so vrednote človekov »notranji kompas«, ki usmerja človekovo delovanje. Tako smo naredili raziskavo, v kateri smo skušali ugotoviti, ali in v kolikšni meri se ujemajo vrednote študentov članov AIESEC Slovenija in študentov Fakultete za organizacijske vede Kranj, Univerze v Mariboru, ki niso njeni člani. Tako smo prišli do pomembnih zaključkov v zvezi s tem vprašanjem. Vprašane smo spraševali o njihovih vrednotah v štirih kategorijah: vrednote odnosa do sveta ter poklicne, študijske in materialne vrednote, kjer se je pokazalo, da so si vrednote v treh kategorijah statistično enake, le pri vrednotah odnosa do sveta smo opazili razlike med obema skupinama vprašanih. Rezultati raziskave so tudi pokazali, da se tako moški kot ženske enako ravnajo po vrednotah AIESEC–a ter da so le – te enake med člani omenjene organizacije in med študenti, ki niso njeni člani. Pri rangiranju vrednot iz seznama sta obe skupini vprašanih v povprečju postavili na prvo mesto svetovljanstvo in na zadnje udobno življenje, kjer se spet kaže podobnost vrednot med vprašanimi. Torej, študenti, člani organizacije AIESEC Slovenija in študenti, ki niso njeni člani, so si zelo podobni v vrednotah, le vrednote odnosa do sveta so različne; moški in ženske znotraj obravnavane organizacije se enako ravnajo po vrednotah AIESEC–a; obe skupini vprašanih sta si enaki v vrednotah AIESEC–a. Diplomska naloga je sestavljena iz dveh delov; iz teoretičnega in raziskovalnega dela. V prvem, teoretičnem delu, je prikazana organizacijska kultura in njeni elementi s poudarkom na vrednotah, v drugem, raziskovalnem delu, pa raziskava o vrednotah obeh anketiranih skupin.
Ključne besede: Organizacijska kultura, elementi organizacijske kulture, vrednote.
Objavljeno v DKUM: 02.09.2011; Ogledov: 3292; Prenosov: 584
.pdf Celotno besedilo (621,04 KB)

3.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA ZA BLAGOVNO ZNAMKO KRUH PECIVO
Mateja Dajčman, 2010, diplomsko delo

Opis: Komuniciranje je proces, ki se vzpostavlja med ljudmi za zadovoljitev njihovih želja in potreb. Podjetja se poslužujejo komunikacijskih aktivnosti za obveščanje kupcev in prepričevanje v nakup. Na ta način si olajšujejo menjavo dobrin. Temu pravimo marketinško komuniciranje, ki je vodstveni proces, saj podjetja skozi njega vstopijo v dialog z različnimi ciljnimi javnostmi. Z dobro marketinško strategijo lahko podjetja oblikujejo kvaliteten marketinško oglaševalski načrt podjetja. Tako bodo lahko odgovorili na vprašanja, katere so prave stvari, ki jih podjetje mora početi, da bo dosegala želeni cilj. Za dobro oblikovano marketinško strategijo je potrebno dobro poznati kupca in z njim njegove želje ter potrebe. Za tem pa stoji širok spekter teoretičnih znanj in informacij, ki so jim skupne uspešno izpeljane oblikovane strategije marketinškega komuniciranja, kot je prikazano tudi v naši diplomski nalogi za blagovno znamko Kruh pecivo.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, sestavine marketing- mixa, ciljno občinstvo, cilji komunikacije, oblikovanje sporočila, komunikacijski kanali, proračun za promocijo, promocijski splet, oglaševanje, neposredne oblike komuniciranja, osebna prodaja, stiki z javnostmi, pospeševanje prodaje, interno komuniciranje, motivacija zaposlenih.
Objavljeno v DKUM: 21.02.2011; Ogledov: 3421; Prenosov: 452
.pdf Celotno besedilo (6,83 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici