1.
PRIMERJALNA ANALIZA TRADICIONALNEGA IN SPLETNEGA MARKETINGAMatej Zlodej, 2015, magistrsko delo
Opis: Z vedno hitrejšim razvojem internetne tehnologije in njeno prisotnostjo v vsakdanjem življenju, je v zadnjih dvajsetih letih prišlo tudi do pojava novih oblik oglaševanja in prodaje. Spletni marketing v osnovi združuje in izboljšuje vse metode, ki jih pozna tradicionalni marketing, narava spletnih tehnologij pa mu omogoča, da že poznane metode razvija v popolnoma novo smer.
V magistrskem delu smo analizirali najpogosteje rabljene metode in principe tako tradicionalnih, kot tudi spletnih oblik marketinga. Za potrebe kasnejše primerjalne analize smo ugotavljali značnilnosti posameznih metod spletnega oz. tradicionalnega marketinga ter prednosti oz. slabosti, ki jih ugotovljene značilnosti za neko metodo predstavljajo. V zadnjem delu smo izvedli primerjalno analizo, skozi katero smo kritično primerjali obe področji marketinga.
Primerjalna analiza je nedvoumno nakazovala na velik potencial, ki ga ima spletni marketing napram tradicionalnemu. Ugotovili smo, da je v veliki večini ugotovljenih značilnosti, spletni marketing lahko veliko učinkovitejši in s tem zanimivejši za oglaševalce oz. prodajalce. Ne glede na vse pa lahko spletni marketing popolnoma nadomesti tradicionalni marketing šele, ko bodo tradicionalne medije iz naših življenj popolnoma izrinili digitalni mediji.
Ključne besede: spletne tehnologije, spletni marketing, tradicionalni marketing, digitalni mediji
Objavljeno v DKUM: 12.03.2015; Ogledov: 2618; Prenosov: 600
Celotno besedilo (1,29 MB)