| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Manager in njegov vpliv na ustvarjalnost in inovativnost v podjetjih
Matej Fujs, 2020, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu sta predstavljena manager in njegov vpliv na ustvarjalnost in inovativnost v podjetju – slednjima in njuni tesni medsebojni povezanosti se tudi podrobneje posvetimo. Preučili smo tudi management in managerja. Pri prvem smo opredelili njegove definicijo, pomen in funkcije, v zvezi z managerji pa njihove vloge in naloge, vlogo pri inovativnosti in ustvarjalnosti zaposlenih ter lastnosti uspešnih managerjev in dokazali, da je za uspešno vodenje podjetja potrebno imeti uspešnega managerja. Glede njegovega vpliva na inovativnost in ustvarjalnost zaposlenih smo ugotovili, da ima velik vpliv s svojo komunikacijo, vzgledi, vrednotami in pozornostjo, ki jo namenja zaposlenim. S svojimi dejanji in odnosom vpliva na njihovo počutje in samozavest, da postanejo bolj odprti in začnejo razmišljati ustvarjalno in inovativno. Preučujemo tudi ustvarjalno vodenje in motivacijo, pri čemer ugotavljamo, da ustvarjalni managerji spodbujajo pozitivno miselnost, sposobni so gledati na stvari na nove načine in reševati težave, ko vidijo stvari, ki jih drugi ne, in znajo iz problema izluščiti tudi nekaj dobrega. Predstavili in opisali smo stile vodenja in pri tem ugotovili, da je transformacijsko vodenje tisto, ki je ustrezno za managerje, ki hočejo pri zaposlenih vzpodbuditi in povečati ustvarjalno in inovativno razmišljanje. Pri tem stilu vodenja je manager vizionar. Preučili smo še avtokratski, transakcijski in »laissez-faire« ali liberalni stil vodenja. V magistrskem delu obravnavamo tudi temo nagrajevanja zaposlenih kot motivacijski dejavnik za ustvarjalnost in inovativnost zaposlenih. Pri tem smo ugotovili, da so zelo pomembni predvsem nematerialni dejavniki, kot so priznanja in pohvale za odlično opravljeno delo, urejeno delovno okolje in dobri medsebojni odnosi s sodelavci, obveščanje zaposlenih, raznoliko in z izzivi napolnjeno delo, napredovanje in osebnostna rast, zanesljivost in stalnost zaposlitve, sodelovanje in načrtovanje ciljev podjetja. V praktičnem delu smo na primeru podjetja Donar, d. o. o., ki ima vpeljan šesturni delovnik, raziskovali vpliv managerja na ustvarjalnost in inovativnost zaposlenih. Tako smo podrobno preučili stil komuniciranja z zaposlenimi, trend plač, delovno okolje in organizacijsko klimo. Nadalje ugotavljamo, da je izobraževanje pomembno za razvoj novih idej, raziščemo, kako vodilni ocenjujejo uspešnost zaposlenih, kakšnih nagrad so ti deležni in kako šesturni delovnik vpliva na ustvarjalnost in inovativnost zaposlenih, pri čemer smo izvedeli, da je ta zelo dobro sprejet, saj so zaposleni zelo zadovoljni, ker imajo več časa za družino, zase in svoje konjičke. Pri delu so bolj motivirani in po oceni direktorja podjetja v šestih urah naredijo toliko kot bi v osmih.
Ključne besede: manager, zaposleni, ustvarjalnost, inovativnost, komunikacija, nagrade, motiviranje, uspešnost.
Objavljeno: 27.08.2020; Ogledov: 300; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

2.
MOTIVIRANJE PRODAJNEGA OSEBJA V ZAVAROVALNICI MARIBOR D. D.
Matej Fujs, 2016, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena motivacija in dejavniki motivacije, pa tudi najpomembnejši motivacijski faktorji v poslovnem okolju. Pri tem je bilo ugotovljeno, da finančne nagrade, brez da bi zaposleni natančno vedeli, zakaj so jih prejeli, ne nosijo učinka, ter da je kombinacija finančnih nagrad, za katere zaposleni točno vedo, zakaj so jih prejeli, in pohval ali priznanj prava kombinacija za nadaljnje dobro delo, zadovoljstvo in motiviranost zaposlenih. V diplomski nalogi obravnavamo tudi prodajno osebje: opišemo sodobnega prodajalca, njegovo usposabljanje, ocenjevanje, nagrajevanje in pomen le-tega. Pri tem smo ugotovili, da je prav prodajno osebje tisto, ki pridobiva in ohranja kupce ter je ključnega pomena za uspešnost organizacije. Prodajno osebje mora biti tako maksimalno motivirano, motivacijo pa izžarevati z nasmehom in dobro voljo, saj le na ta način pridobi zaupanje kupcev. V praktičnem delu bomo na osnovi intervjuja, izvedenega z zaposlenim v Zavarovalnici Maribor d.d., predstavili načine, kako motivirajo zaposlene. Izvedeli smo, da imajo uvedene sisteme motiviranja s stimulacijami; v primeru, ko prodajalec pridobi novo stranko, dobi dodatno stimulacijo v obliki bonov, vinjet, dopustov v eksotičnih deželah in podobno.
Ključne besede: motivacija, finančne nagrade, plače, nefinančne nagrade, pohvale, prodajalci, nagrajevanje
Objavljeno: 02.12.2016; Ogledov: 684; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (792,91 KB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici