| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRIMERJALNA ANALIZA ELEKTRONSKIH PRODAJNIH POTI NA PRIMERU ABANKE VIPE D.D. TER NOVE LJUBLJANSKE BANKE D.D.
Matej Fridl, 2011, diplomsko delo

Opis: Iz prvega sklopa naloge izhaja, da je v zadnjem desetletju globalno gledano uporaba interneta dosegla zelo velik razmah, predvsem v manj razvitem svetu. Finančne institucije so v hipu zaznale veliko poslovno priložnost in tako začele masovno uvajati elektronske storitve, ki pa so jih ljudje začeli postopoma in previdno sprejemati, sedaj pa le te postajajo eno izmed glavnih orožij bank in predstavljajo njihovo konkurenčno prednost. Ključen dejavnik pri vsem skupaj je varnost, ki pa je tekom let dosegla zelo visoko stopnjo, le ta pa se bo tudi v prihodnje zagotovo krepila. Prav tako so komitenti bank vedno bolj zahtevni in od bank zahtevajo, da so vse bolj fleksibilne in cenovno ugodne. Pozitivna stran uvedbe in razvoja elektronskih prodajnih poti je zagotovo obojestransko zadovoljstvo. Torej banke na račun uvedbe teh sistemov znižujejo število zaposlenih in posledično stroške poslovanja, za komitente pa je tovrstno poslovanje bolj udobno in bistveno cenejše. V drugem sklopu smo teoretično opredelili pojem elektronskega bančništva ter primerjali določene opredelitve različnih avtorjev. Prav tako smo se dotaknili zgodovine razvoja elektronskega bančništva v Sloveniji ter v zadnjem delu tega poglavja opisali najpogostejše vrste elektronskih prodajnih poti ki jih ponujajo banke. V tretjem in četrtem sklopu smo predstavili elektronske storitve dveh različnih Slovenskih bank. V tretjem sklopu smo podrobno opisali storitve elektronskega poslovanja s prebivalstvom pri Abanki Vipi d.d., v četrtem sklopu pa smo se osredotočili na predstavitev storitev elektronskega poslovanja s prebivalstvom, ki jih nudi Nova Ljubljanska banka d.d.. V zadnjem sklopu smo opravili temeljito primerjalno analizo elektronskih storitev, ki jih ponujata obe banki in tako prišli do različnih ugotovitev. Zagotovo drži, da sta banki, ki smo ju primerjali na področju ponudbe elektronskih storitev zelo napredni. Obe izmed bank imata posamezne storitve ki izstopajo, zato je zelo nehvaležno trditi, da je določena izmed bank v celoti boljša. S tega vidika glede na potrebe raznih profilov komitentov to odločitev prepuščamo vsakemu bralcu posebej.
Ključne besede: Internet, elektronsko bančništvo, elektronske prodajne poti, Abanka Vipa d.d., Nova Ljubljanska banka d.d., mobilno bančništvo, spletno bančništvo, plačilne kartice, telefonsko bančništvo, varnost.
Objavljeno: 23.01.2012; Ogledov: 1349; Prenosov: 95
.pdf Celotno besedilo (2,57 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici