| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ODLOČITVENI MODEL ZA VKLJUČEVANJE OSNOVNIH ŠOL V MEDNARODNE PROJEKTE ZA VSEŽIVLJENJSKO UČENJE
Maruška Spasovski, 2009, diplomsko delo

Opis: V devetletni osnovni šoli si čedalje več učiteljev prizadeva popestriti učne ure. Učence želijo spodbuditi k samostojnemu delu in učenju. Z vključevanjem v razne projekte tako učitelji kot učenci na zanimiv način pridobivajo nova znanja in spoznanja. Mednarodni projekti in sodelovanje v njih predstavljajo velik izziv za šolo. Sodelovanje v projektu in uspešna izvedba projekta sta zelo zapletena, zato je potrebno natančno preučiti, kateri projekt ustreza določenim zahtevam. V diplomski nalogi je predstavljen postopek vrednotenja mednarodnih projektov za osnovne šole. S pomočjo modela ocenjevanja je predstavljen nov, preprost in natančen način izbire najprimernejšega projekta, ki bo olajšal delo učitelju, ki se spopada s tovrstnimi problemi.
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, program Dexi, večkriterijsko odločanje, vrednotenje mednarodnih projektov
Objavljeno: 21.10.2009; Ogledov: 1739; Prenosov: 133
.pdf Celotno besedilo (518,97 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici