| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
VSTOP DRUŽBE EXPO BIRO D.O.O. NA AVSTRIJSKI TRG
Maruša Vračko, 2011, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V prvem delu diplomskega seminarja smo opisali mariborsko podjetje Expo biro d.o.o., ki je kot marsikatero drugo slovensko podjetje ugotovilo slabosti majhnosti slovenskega trga, zato se je odločilo za širitev svojih storitev preko slovenskih meja. Družba je že osvojila trg bivše Jugoslavije ter nekatere evropske države, sedaj pa se je odločilo, da bo še razširilo poslovanje. Za najprimernejši trg smo predlagali Avstrijo zaradi njene geografske bližine, kulturne podobnosti, gospodarske razvitosti in primernosti za storitveno dejavnost, katero družba ponuja. V drugem delu diplomskega seminarja smo pripravili načrt vstopa družbe na tuj trg, ki zajema ekonomske in pravne značilnosti Avstrije, opisali smo konkurente in oblikovali trženjski splet ter zasnovali finančne vidike. Za strategijo vstopa na avstrijski trg smo predlagali neposreden izvoz s posredniki in zastopniki, saj menimo, da je ta za začetno fazo najprimernejši. V zadnjem delu smo predstavili projekt, ki ga je podjetje realiziralo v Kranjski gori in opisali razlike, ki se bodo pojavile pri organiziranju projektov na avstrijskem trgu. Sedaj mora vodstvo podjetja opraviti natančno analizo avstrijskega trga, poiskati primernega zastopnika, se povezati z agencijami, ki organizirajo velike dogodke in se sprva osredotočiti na ciljno tržišče, ki je blizu slovenske meje, s poudarkom na Koroški in Štajerski.
Ključne besede: Internacionalizacija, investicije v tujini, trženjski splet, družba Expo biro d.o.o.
Objavljeno: 18.11.2011; Ogledov: 2000; Prenosov: 156
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

2.
ORGANIZACIJA PRIREDITVE KOT INSTRUMENT MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA
Maruša Vračko, 2014, magistrsko delo

Opis: Vsako podjetje išče v današnjem okolju različne možnosti marketinškega komuniciranja z okoljem, ki bi pripomoglo k večji prepoznavnosti podjetja. Skozi magistrsko nalogo opisujemo organizacijo prireditve kot instrument marketinškega komuniciranja. Cilj magistrskega dela je ugotoviti, ali lahko organizacija prireditve v podjetju, kateremu to ni primarna dejavnost, pozitivno vpliva na prepoznavnost in ugled ter s tem omogoča lažje doseganje primarnih ciljev. V teoretičnem delu opisujemo marketinški in menedžmentski vidik organizacije prireditve in ugotavljamo, da je organizacija prireditve kot tudi sponzoriranje različnih prireditev znano orodje marketinškega komuniciranja. V empiričnem delu opisujemo mariborsko podjetje Expo biro, d. o. o., katerega osnovna dejavnost je izvajanje storitev na področju izposoje montažnih dvoran in šotorov z opremo za različne prireditve. Družba v zadnjem času opaža rast dela na tujih trgih, v Sloveniji pa upad. Zato se je vodstvo odločilo za razširitev dejavnosti, in sicer za samostojno organizacijo prireditev. S to dejavnostjo bi lahko povečala prihodke, hkrati pa bi povečevala prepoznavnost podjetja, ki bi pozitivno vplivala na osnovno dejavnost. Skozi empirični del magistrske naloge opisujemo, kako podjetje Expo biro, d. o. o., organizira prireditev Oktanfest, in ugotavljamo, da le-ta že po prvi organizirani prireditvi pozitivno vpliva na prepoznavnost podjetja. S pomočjo ankete ugotavljamo, da je prepoznavnost eden ključnih dejavnikov za nakup izdelka ali storitve, kar dokazuje, da lahko podjetje z organizacijo prireditve poveča prepoznavnost in s tem dosega boljše poslovne rezultate v primarni dejavnosti.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, organizacija prireditve, marketing, event management, prepoznavnost podjetja;
Objavljeno: 09.10.2014; Ogledov: 905; Prenosov: 247
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici