| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
INFORMACIJSKO OPISMENJEVANJE STAREJŠIH OBČANOV
Maruša Fujs, 2012, diplomsko delo

Opis: V Sloveniji se z informacijsko nepismenostjo spopada predvsem starejša populacija, v glavnem upokojenci. Velika večina pri svojem delu ni uporabljala računalnika in novih tehnologij, kar pa močno vpliva na njihov interes. Raziskava iz leta 2010 kaže, da je kar 80 % starejših od 65 let, ki še nikoli ni uporabljalo računalnika, od tega 90 % še nikoli ni uporabljalo interneta. Tisti, ki se odločijo za izobraževanje v to smer se običajno vključijo v različne delavnice ali pa se učijo sami. V diplomskem seminarju smo želeli ugotoviti ali je v Sloveniji dovolj ponudbe za informacijsko opismenjevanje starejših občanov. Nekaj ponudbe smo v seminarju tudi predstavili in opisali projekt Simbioz@. Kot študentje Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor smo sodelovali v projektu Simbioz@ in se kot prostovoljci udeležili tri-dnevne delavnice v Ljutomeru. Udeležence delavnice smo povprašali zakaj so se odločili za udeležbo, kdaj so se prvič srečali z računalnikom, kakšno je bilo njihovo znanje pred delavnico, kaj menijo o medgeneracijskem sodelovanju itd. Odgovore in izkušnje smo tudi opisali v diskusijskem delu.
Ključne besede: informacijska pismenost, informacijsko opismenjevanje, računalništvo, računalnik, Microsoft Office, Simbioz@.
Objavljeno: 05.12.2012; Ogledov: 1432; Prenosov: 159
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

2.
UVAJANJE ODZIVNIH SPLETNIH MEST V PODJETJA
Maruša Fujs, 2015, magistrsko delo

Opis: Z odzivnim spletnim oblikovanjem se v Sloveniji ukvarjamo zadnjih nekaj let. Zaradi eksponentne rasti uporabe mobilnih in tabličnih naprav so načrtovalci spletnih strani videli priložnost in tudi nujo prilagoditi dimenzijam mobilnih in tabličnih naprav. Odzivno oblikovane pa niso samo spletne strani, ampak tudi aplikacije, predloge za elektronski poštni marketing (ang. Email Marketing) in drugo. V kolikor želijo podjetja biti konkurenčna tudi pri spletnih predstavitvah, morajo slediti trendom, ki prihajajo iz tujine. Poleg odzivnega oblikovanja pa se čedalje več pomena daje izražanju skozi vsebino, interaktivnosti, sledenju grafičnim smernicam in dobri uporabniški izkušnji. Spletna stran je del oglaševalske kampanje podjetja, ki želi digitalno oglaševati preko različnih kanalov, kot so družbena omrežja, zakupljeni oglasi, ključne besede, elektronski poštni marketing, produktne strani in drugo. Čeprav je oglaševalska kampanja lahko usmerjena tako, da spletna stran ni primarni cilj uporabnika, ampak zgolj sekundarni, kamor pride uporabnik po več informacij, moramo vseeno uporabnika pričakati tako, da doživi optimalno izkušnjo na spletni strani z vsebinskega in oblikovnega vidika. Pri oglaševalskih kampanjah je predvsem pomembno, da uporabnika vodimo do končnega cilja in ga na tej poti ne izgubimo. V kolikor bo naš uporabnik na to pot zašel preko mobilnih ali tabličnih naprav in ne bo pridobil optimalne uporabniške izkušnje, bo lahko spletno stran zapustil prej, kot če bi bila iskana vsebina prilagojena. Nekateri oblikovanje spletne strani povezujejo tudi s stanjem ponudbe samega podjetja. Če podjetje z oblikovanjem svoje spletne predstavitve ne stremi k smernicam, si hitro ustvarimo vtis, da se podjetje ne razvija, posledično bo za nas manj privlačna tudi njihova ponudba. V magistrskem delu smo obdelali različne koncepte spletnih mest, ki lahko vključujejo odzivno oblikovanje in s tem uporabniku nudijo optimalno izkušnjo. Nato smo raziskali trenutne trende grafičnega oblikovanja, interaktivnosti in optimizacijo. Definirali smo odzivno oblikovanje, raziskali statistike povečanja mobilnih in tabličnih naprav, prednosti odzivnega oblikovanja in naredili SWOT analizo odzivnega oblikovanja. Posebej smo se posvetili tudi uporabniški izkušnji ter samemu testiranju uporabnosti, ki se pogosto vključuje v razvoj produktov in storitev v vseh življenjskih fazah. Raziskavo smo podkrepili še s primerjavo statistik obiska in prodaje na spletni trgovini pred in po vključitvi odzivnega oblikovanja ter s predstavitvijo testiranja uporabniške izkušnje na konkretnem primeru. V magistrskem delu nismo posebej predstavljali tehnične podpore in izvedbe razvoja odzivnega oblikovanja, ampak ga raziskali zgolj iz uporabniškega vidika ter priložnosti za podjetja.
Ključne besede: Odzivno spletno oblikovanje, uporabniška izkušnja, grafično oblikovanje, Landing Page, Single Page, optimizacija.
Objavljeno: 28.08.2015; Ogledov: 915; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (3,27 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici