| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj modela organiziranja maloprodajne mreže podjetja
Maruša Štuhec, 2020, magistrsko delo

Opis: Maloprodaja je ena izmed ključnih poslovnih dejavnosti na trgu, saj skrbi za nemoten dostop končnih kupcev do izdelkov in storitev ter hkrati spada med najpomembnejše delodajalce v mnogih državah. Zanimal nas je obstoječi model organiziranja maloprodajne mreže izbranega podjetja, ki deluje na trgu zabavne elektronike, računalniških iger, igrač in podobno, naš cilj pa je bil predstaviti teorijo z obravnavanih področij in oblikovati predlog modela za optimizacijo organiziranja maloprodajne mreže izbranega tipskega podjetja. Z raziskavo smo ugotovili, da so največje pomanjkljivosti obstoječega organiziranja maloprodajne mreže v oglaševanju, zavzetosti zaposlenih, znanju zaposlenih na tehničnem področju in na področju urejenosti fizičnih prodajaln. Predlagali smo aktivnosti za izboljšanje teh področij, ki se nanašajo na sodelovanje z oglaševalsko agencijo, širitev oglaševanja z osredotočenostjo na ciljne skupine in atraktivnejše oglaševanje. Na področju zavzetosti zaposlenih smo predlagali nedenarno nagrajevanje zaposlenih na podlagi analiz uspeha, razvijanje timskega dela in pripadnosti podjetju ter redna izobraževanja. Podali smo tudi nekaj predlogov za optimizacijo obstoječih fizičnih prodajaln.
Ključne besede: organizacija, maloprodaja, modeli maloprodaje, mreženje, oskrbovalna veriga.
Objavljeno v DKUM: 27.10.2020; Ogledov: 675; Prenosov: 102
.pdf Celotno besedilo (377,63 KB)

2.
Motivacija zaposlenih v proizvodnem podjetju
Maruša Štuhec, 2017, diplomsko delo

Opis: Kot osnovni problem smo v pričujoči nalogi obravnavali motiviranost zaposlenih v proizvodnem podjetju. Ustrezno motivirani delavci so tisti, ki so pri delu uspešni, zadovoljni in ki zastavljene cilje podjetja istovetijo s svojimi cilji. Počutijo se kot pomemben del podjetja in zaradi tega čutijo tudi pripadnost podjetju. Da bi čim bolje raziskali področje motiviranja zaposlenih smo v nalogi smo obravnavali osnovne pojme s področja motivacije zaposlenih in analizirali teoretične vire. Osnovni namen naloge je bil ugotoviti pomen motivacije, ki je pomemben dejavnik za uspešno doseganje ciljev podjetja, na zadovoljstvo zaposlenih in za ustvarjanje pozitivne delovne klime. Skozi opravljeno anketo smo ugotovili, da uspešnost zaposlenih ni odvisna le od osebnostnih in fizičnih sposobnosti, temveč veliko vlogo pri tem ima tudi motivacija kot način ravnanja z ljudmi, s katerim lahko nadrejeni doseže boljše rezultate celotnega podjetja. V praksi smo teoretična spoznanja glede motiviranosti zaposlenih preverjali v enem od proizvodnih podjetij. Za časa opravljanja študentskega dela smo s pomočjo ankete pridobili relevantne odgovore in se prepričali, da je za zaposlene, čeprav jim je ponujeno več vrst in načinov motiviranja, denarna motivacija le ena od ključnih.
Ključne besede: zaposleni, motivacija, motivacijski dejavniki, delovno okolje, zadovoljstvo pri delu
Objavljeno v DKUM: 04.12.2017; Ogledov: 1463; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici