SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Marketing luksuznih blagovnih znamk
Martina Venta, 2015, diplomsko delo

Opis: Predmet analize v predloženem diplomskem projektu je marketing luksuznih blagovnih znamk. Koncept luksuznih blagovnih znamk smo najprej opredelili na teoretični ravni ter predstavili kompleksnost in posebnosti njihovega marketinškega spleta. V nadaljevanju smo predstavili luksuzno blagovno znamko – storitve hotela Kempinski Palace Portorož in luksuzno blagovno znamko – izdelke podjetja Sembikiya. Z analizo obeh primerov smo ugotovili, da ustrezata vsem kriterijem, ki jih mora izpolnjevati neka blagovna znamka, da se sme imenovati luksuzna. Prav tako smo identificirali tipe obeh predstavljenih luksuznih blagovnih znamk glede na stopnjo luksuznosti, zavedanje o blagovni znamki med odjemalci, medtem ko tipologije glede na obseg poslovanja nismo mogli identificirati. Analiza predstavljenega marketinškega spleta obeh izbranih luksuznih blagovnih znamk nam je pokazala podobnosti v kakovosti storitev pri Kempinskem hotelu in izdelkov pri Sembikiyi. Najbolj se je marketinški splet obravnavanih luksuznih blagovnih znamk razlikoval v izbiri marketinških poti in marketinškega komuniciranja.
Ključne besede: luksuzne blagovne znamke, marketinški splet, Kempinski Palace Portorož, Sembikiya, marketing
Objavljeno: 22.03.2016; Ogledov: 737; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

2.
Značilnosti poslovnih pogajanj pri procesu prodaje na primeru podjetja talum d.d.
Martina Venta, 2017, magistrsko delo

Opis: Predmet analize v magistrskem delu je opredelitev značilnosti poslovnih pogajanj pri procesu prodaje na primeru podjetja Talum d. d. Koncept poslovnih pogajanj smo najprej opredelili na teoretični ravni, kjer smo podrobneje opredelili tudi mednarodna poslovna pogajanja in prodajna pogajanja. V nadaljevanju smo opredelili tudi značilnosti poslovne kulture in poslovnih pogajanj italijanskih in nemških pogajalcev. Do ključnih ugotovitev smo prišli skozi analizo petih strukturiranih intervjujev, ki smo jih opravili s prodajalci petih izbranih izdelkov v podjetju Talum d. d. Ugotovili smo, da prodajalci dobro poznajo dejavnike, ki tvorijo poslovno kulturo italijanskih in nemških poslovnih partnerjev, prav tako pa dobro poznajo tudi stil pogajanj obeh poslovnih partnerjev. Poznavanju poslovne kulture in stila pogajanja tujih poslovnih partnerjev ter v kolikšni meri jim to pomaga pri sklepanju posla ne pripisujejo velikega pomena, kar pa izhaja iz razloga, da z njimi že dolgo sodelujejo in dobro poznajo tako nemško kot tudi italijansko poslovno kulturo in stil pogajanja. V zaključnem delu magistrskega dela smo navedli še ugotovljene podobnosti oziroma razlike, ki se pojavljajo pri procesu pogajanj naših intervjuvancev. Pri tem smo predlagali, da bi morali prodajalci svoj pogajalski proces tudi evalvirati.
Ključne besede: Poslovna pogajanja, Talum, prodajna pogajanja, poslovna kultura, pogajalski stili.
Objavljeno: 12.12.2017; Ogledov: 215; Prenosov: 53
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici