| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
TRŽNO KOMUNIKACIJSKI DEJAVNIKI PRI ŠPORTNEM PLESU
Martina Plohl, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo obravnavali trženje in sponzorstvo v športu, s poudarkom na športnem plesu (standardni in latinskoameriški plesi). Prav tako pa smo analizirali delovanje plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji, ter podrobno predstavili matični plesni klub in plesno šolo Urška. Ugotovili smo, da obstajajo razlike tako v organizaciji, kot tudi v delovanju plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji. Večina se jih financira iz članarin oziroma šolnin, vendar nekatere plesne šole in plesni klubi posegajo tudi po iskanju donatorjev in sponzorjev. Vloga in pomen plesnih klubov je najti čim več perspektivnih plesalcev, ter pridobiti čim več mlajših otrok, ki bi se začeli aktivno ukvarjati s športnim plesom (standardni in latinskoameriški plesi), tako da nam za prihodnost plesa ne bi bilo potrebno skrbeti. Po drugi strani, pa plesne šole želijo ponuditi možnost plesnega udejstvovanja tako otrokom kot tudi odraslim ljubiteljem plesa na visokem kakovostnem nivoju. Uspeh plesnih šol in plesnih klubov v Sloveniji se kaže predvsem v strokovnosti kadra, ki ga plesna šola in plesni klub zaposlujeta. Za visoko usposobljenost in znanje plesnih učiteljev, pa plesne šole in plesni klubi skrbijo z rednimi seminarji in izobraževanji tako doma kot tudi v tujini. K vsemu temu pa veliko pripomorejo tudi obiskovanja velikih tekmovanj po svetu in spremljanja najboljših plesalcev. Nekoliko bolj bi se plesni klubi in plesne šole morali zavedati kvalitete in uspeha svojih aktivnih tekmovalcev, ter jim nuditi poučevanje mlajših generacij v klubu ali šoli. S tem pa bi dobro pripravili mladi kader za kasnejše poučevanje in prevzem vlog trenerja in učitelja. Plesna šola in plesni klub Urška, ki smo jo podrobneje obravnavali, je ena redkih plesnih šol, ki je zelo načrtna in dobro organizirana, ter polna novih idej, s katerimi pritegne širšo množico ljudi in ljubiteljev plesa. Podjetje Urška d.o.o., premalo posega po virih financiranja kot so sponzorstva in donatorstva. Večino finančnega zalogaja krije iz svojih lastnih virov. Podjetje Urška d.o.o., je med bolj konkurenčnimi v Sloveniji. K temu, pa ji bo še posebej pripomoglo odprtje nove in edine Akademije za ples v Sloveniji, ki svoja vrata odpira v letu 2010. Prav tako pa je plesna šola in plesni klub Urška znan po izredno izobraženem in usposobljenem plesnem kadru učiteljev in trenerjev. Dolgoročno je za slovenski ples zelo pomembnega značaja dobro delo z najmlajšimi plesalci, kar je ključnega pomena za obstoj kluba na vrhunski ravni. Predvsem zaradi malo talentiranega kadra v majhni Sloveniji.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, tržno komunikacijski dejavniki, športni ples, standardni in latinskoameriški plesi, plesni klub, plesna šola, sponzorstvo, metode financiranja.
Objavljeno: 24.09.2010; Ogledov: 1645; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (616,72 KB)

2.
Kultura športnega plesalca
Martina Plohl, 2011, magistrsko delo

Opis: Pogajanja so po navadi začetek sklepanja novih plesnih partnerstev, zato je pomembno, da kadar se pogajamo z nekom iz druge kulture za sklenitev plesnega partnerstva, je potrebno da se pozanimamo o kulturi in njenih značilnostih, ter poiščemo vsa odstopanja med našo in tujo kulturo. Le tako bomo lahko v pogajanjih uspešni, prav tako pa se bomo že na začetku izognili težavam in nesoglasjem v prihodnosti. Vse to je potrebno vedeti že pred samimi pogajanji, saj je od tega odvisen kasnejši uspeh na novo sestavljenega plesnega para. Tudi moralna in etična plat osebnosti posameznika imata velik pomen pri značajskih lastnostih posameznega plesalca. Skozi to se kaže njegov odnos do samega sebe, do drugih, ter do dela in treninga. V športnem plesu se predpisana etična načela pričakujejo od plesalcev, vsekakor pa tudi od sodnikov, ki so zelo pomemben del vsakega plesnega tekmovanja. Sodniki bi morali vedno vzdrževati najvišje standarde etike ter vedenja in ravnanja, čemur pa vedno ni tako. Korupcija je močno vpletena v šport, pri čemer pa pošteno ogroža njegovo prihodnost. Obdarovanje v športnem plesu je lahko zelo lepa gesta, lahko pa kar hitro preide tudi v podkupnino. Zato je potrebno da smo pozorni na to, kaj podarjamo, ob kakšni priložnosti, ter komu. Kultura opravlja veliko vlog v vsakdanjem življenju, kakor tudi v športu. Saj je ravno kultura tista, ki oblikuje vedenje določene skupine športnikov. Tako se glede na kulturo posamezni športi (skupine športnikov), med seboj razlikujejo. V našem primeru gre za posebno kulturo in sicer za kulturo plesalcev. Kulture se športniki učijo postopno in počasi, saj že z odločitvijo, da se bodo ukvarjali z določenim športom s tem prevzamejo tudi odgovornosti glede kulture, ki jo zahteva določen šport. V športnem plesu gre za več skupin plesalcev, ki sestavljajo kulturo športnega plesa. Posamezni plesalci se med seboj razlikujejo, vendar jih veže skupna plesna kultura. Kultura je iz strani članov določenega športa splošno sprejeta in kasneje nezavedno uporabljena. Tako se v vsakem športu oblikujejo določeni prepoznavni znaki v kulturi športnikov, ki nas opominjajo na značilnosti določene športne discipline. Komuniciranje v kulturno mešanem plesnem paru, je zelo zahtevno, saj obstajajo številni dejavniki, ki predstavljajo komunikacijske ovire v mešanem plesnem partnerstvu. Razlike in ovire se kažejo v jeziku, navadah in običajih, sklepanju sporazumov, prostoru, času, religiji, spolu,...
Ključne besede: Ključne besede: pogajalski proces, pogajanja, etika, športni ples, standardni in latinskoameriški plesi, podkupovanje, korupcija, obdarovanje, kultura, motivacija, komunikacija, vedenje, kulturno mešana plesna partnerstva.
Objavljeno: 11.01.2012; Ogledov: 1557; Prenosov: 116
.pdf Celotno besedilo (669,53 KB)

Iskanje izvedeno v 0.04 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici