| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Akademska uspešnost študentov pedagoških smeri med epidemijo covid-19: primerjava med izvajanjem študija na daljavo in študija v živo : primerjava med izvajanjem študija na daljavo in študija v živo
Martina Jazbec, 2023, magistrsko delo

Opis: Temeljni namen magistrskega dela je bil primerjati akademsko uspešnost študentov med študijem na daljavo v času epidemije COVID-19 in v obdobju po epidemiji, ko se je študijski proces izvajal v živo. V ospredju naše raziskave je bila pogostost uporabe različnih učnih metod ter oblik dela med izvajanjem študija na daljavo ter izvajanjem študija v živo v obdobju epidemije COVID-19. Zanimale so nas tudi prednosti in slabosti študija na daljavo po mnenju študentov ter za katere vplive so bili mnenja, da so v največji meri vplivali na njihov akademski uspeh med študijem na daljavo ter študijem v živo. Z empirično raziskavo na vzorcu 105 študentov treh največjih javnih univerz, Univerze v Ljubljani, Univerze v Mariboru ter Univerze na Primorskem smo ugotovili, da so imeli študentje statistično pomembno višji akademski uspeh v študijskem letu 2021/2022, kot v študijskem letu 2020/2021. Študentje so imeli višji akademski uspeh, kadar je večji del študijskega procesa potekal v živo. Preučili smo tudi pogostost uporabe učnih metod ter učnih oblik dela med izvajanjem študija na daljavo ter izvajanjem študija v živo. Statistično pomembnih razlik v uporabi različnih učnih metod ter učnih oblik dela nam ni uspelo ugotoviti. Na akademski uspeh posameznikov je po mnenju študentov v največji meri vplivala količina časa, ki so ga namenili študijskim obveznostim ter njihove kognitivne sposobnosti. Študentje so največje prednosti študija na daljavo videli v časovnih in finančnih prihrankih. Pri negativnih vidikih študija na daljavo pa je bila v ospredju omejitev stikov.
Ključne besede: študentje, študij, COVID-19, učne oblike dela, učne metode dela
Objavljeno v DKUM: 06.06.2023; Ogledov: 330; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti
Martina Jazbec, 2019, diplomsko delo

Opis: Delo diplomskega projekta temelji na naslovu Analiza prepoznavnosti slovenskih oglaševalskih agencij med študenti. Razdeljeno je na dva dela, teoretičnega in praktičnega. V teoretičnem delu smo predstavili oglaševanje, njegove cilje, podrobneje predstavili vrste in medije oglaševanja. Pomemben del diplomskega projekta pa so same oglaševalske agencije, zato najdemo v tem delu njihov podrobnejši opis, predvsem pa predstavitve določenih oglaševalskih agencij, ki delujejo na slovenskem trgu. Ker pa se na vsakem trgu veliko stvari vrti okrog tekmovanja in konkurence, smo predstavili še najpomembnejše nagrade za oglaševalske agencije. V praktičnem delu smo se osredotočili na analizo prepoznavnosti. Anketa je bila razdeljena med 17 študentov marketinga in 17 študentov drugih usmeritev v času od 21. 5. 2018 do 25. 6. 2018. Predstavljena je z barvnimi grafi in razumljivimi opisi.
Ključne besede: oglaševanje, oglaševalske agencije, prepoznavnost, študenti
Objavljeno v DKUM: 19.09.2019; Ogledov: 702; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (615,13 KB)

Iskanje izvedeno v 5.97 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici