| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razbremenilna logistika v podjetju Oblak Group, d.o.o.
Martina Husnjak, 2019, magistrsko delo

Opis: Logistika je proces upravljanja tokov materialov od vira nastajanja do končnega porabnika in zajema fizični tok materiala in informacij od dobavitelja, preko proizvajalca in trgovca do končnega potrošnika, vključuje pa tudi skladiščenje materialov, surovin, polizdelkov in končnih izdelkov. Sestavljena je iz več logističnih podsistemov s ciljem zagotavljanja dostave prave dobrine in storitve na pravem mestu, v pravi količini in kakovosti, ob pravem času ter z najnižjimi stroški in vplivi na okolje. Razbremenilna logistika skrbi za ostanke in odpadke, ki nastajajo v vseh poslovnih procesih znotraj podjetja, oziroma v nabavnem procesu, proizvodnji ter distribuciji izdelkov. Naloga razbremenilne logistike je predvsem upoštevanje ekonomskih in ekoloških ciljev, zbiranje, sortiranje in ločevanje odpadkov in ostankov, recikliranje, zbiranje in deponiranje ostankov in odpadkov ter ustrezno skladiščenje, manipuliranje in transport le teh. Pomen razbremenilne logistike z razvojem izdelkov in vse zahtevnejšo ekološko zakonodajo hitro narašča. Vpliv razbremenilne logistike na proizvodna podjetja in njen pomen pri poslovanju podjetij bomo pokazali na primeru podjetja Oblak Group, d. o. o., ki se ukvarja s proizvodnjo betonskih izdelkov.
Ključne besede: poprodajna logistika, razbremenilna logistika, embalaža, ravnanje z odpadki, ekološko vodenje podjetja
Objavljeno v DKUM: 05.12.2019; Ogledov: 1721; Prenosov: 448
.pdf Celotno besedilo (832,85 KB)

2.
Analiza poslovnega komuniciranja v nemški kulturi
Martina Husnjak, 2017, diplomsko delo

Opis: Poslovno komuniciranje je eden izmed glavnih dejavnikov uspešnega mednarodnega poslovanja. Pri mednarodnem poslovanju in poslovnem komuniciranju moramo biti pozorni na izbiro pravilne komunikacije, moramo spoznati kulturo sogovornika, saj lahko tako bistveno olajšamo doseganje ciljev organizacije. Številni avtorji poudarjajo pomen poznavanja medkulturnih razlik in kako le-te vplivajo na poslovno komuniciranje in mednarodno poslovanje na splošno. Vedno več podjetij in poslovnežev se zaveda medkulturnih razlik in jim zato namenjajo veliko pozornosti. S širjenjem na tuje trge pridemo v stik z drugačnimi kulturami, zato je zelo pomembno poznati kulturne razlike, saj drugače lahko pride do konfliktov in kulturnega šoka. Medkulturni pogajalec in poslovnež mora pridobiti potrebna znanja in veščine, s katerimi lažje in hitreje razvije uspešno mednarodno poslovno sodelovanje. Nemčija je ena izmed vodilnih držav in trgovinskih partneric v Evropski uniji. V diplomskem projektu smo podrobneje predstavili in analizirali nemško kulturo in poslovno komuniciranje ter ju umestili v izbrane modele medkulturnih razlik.
Ključne besede: poslovno komuniciranje, poslovna pogajanja, kultura, medkulturne razlike, Nemčija
Objavljeno v DKUM: 07.11.2017; Ogledov: 1910; Prenosov: 230
.pdf Celotno besedilo (706,37 KB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici