| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PROCES UPRAVLJANJA NABAVNE FUNKCIJE V PODJETJU ROSENBAUER D.O.O.
Martina Hanžekovič, 2015, magistrsko delo

Opis: Vsa podjetja potrebujejo nabavo kot funkcijo, ki nabavlja izdelke/storitve potrebne za proizvodnjo oziroma za opravljanje dejavnosti. Nabava je tista, ki priskrbi podjetju nemoten poslovni proces . Tej funkciji se danes posveča vedno več pozornosti, in se jo predstavlja kot pomembno funkcijo podjetja. Saj lahko veliko prinese h konkurenčnosti, uspešnosti in učinkovitosti celotnega podjetja. V nadaljevanju magistrske naloge bomo predstavili podjetje Rosenbauer, d. o. o., ki je postalo del skupine Rosenbauer, ki spada med ene največjih proizvajalcev gasilskih vozil na svetu, in nabavni model, ki bi bil podjetju Rosenbauer, d. o. o., lahko v pomoč pri optimizaciji nabavnega procesa. Tak model lahko služi kot pomoč za doseganje uspešnosti podjetja in posledično konkurenčnosti. Ugotovili smo, da je za upravljanje nabavnega procesa potrebno sodelovanje z drugimi oddelki in tudi z drugimi podjetji. Nabava podjetja pomaga uresničevati temeljne cilje podjetja in tudi skupine Rosenbauer. Najboljšo uspešnost nabavnega modela bomo dosegli, če bomo raziskali in obvladali nabavni trg (ceno, konkurenco, kakovost, lastnosti materiala itd.). Vsako podjetje si oblikuje svoj model upravljanja nabave na podlagi svoje dejavnosti. Odvisen je od velikosti nabavnega oddelka in od tega, kakšen pomen ima nabava glede na odločanje. Model mora temeljiti na inovativnosti. Modeli, ki temeljijo na posnemanju konkurence (ang. Benchmarking), prinašajo koristi oziroma prinašajo dodano vrednost. Dobri nabavni modeli zmanjšujejo stroške, zato mora podjetje ocenjevati uspešnost nabave, to lahko preverjamo z analizo stroškov, tako da vključujemo dobavitelje v projekte že pri njihovem razvoju, da se odločamo po načelu »narediti ali kupiti?«, da izberemo med dobavitelji, ki so za nas koristni, in ki nam kakovostno ustrezajo
Ključne besede: nabava, model nabave, odnosi z dobavitelji, nabavni proces, proces Benchmarking
Objavljeno v DKUM: 23.10.2015; Ogledov: 1969; Prenosov: 272
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

2.
RAZVOJ ZELENEGA TURIZMA V POMURJU
Martina Hanžekovič, 2011, diplomsko delo

Opis: Govorili smo splošno zeleni turizem, ker menimo, da je veliko razvojnih možnosti za razvoj zelenega turizma v Pomurju. Pri zelenem turizmu gre za prepletanje več različnih vplivov in prinaša različne koristi. Cilj je skrb za naravno okolje in prispevati k ekonomskemu blagostanju kraja, regije, države. V Pomurju je veliko možnosti za razvoj. Predstavili smo pomen zelenega turizma in tudi opisali Pomursko regijo, kaj bi lahko vključili v zeleno turistično ponudbo in zakaj. V Pomurski regiji je že moč zaznati, da se vedno več turističnih ponudnikov odloča za zeleno turistično ponudbo in najpomembnejše smo tudi predstavili . Naredili smo tudi raziskavo na terenu, s katero smo skušali ugotoviti, kakšna je osveščenost potencialnih odjemalcev o zeleni turistični ponudbi v Pomurju. Analiza raziskave je pokazala, da veliko ljudi še vedno ni dovolj informirano o pomenu zelenega turizma in ne vedo, zakaj je nujno, da se le-ta razvije v določeni regiji. Mnenja smo, da še Pomurska regija ni izkoristila vseh svojih priložnosti in da ima potencial, zato smo nakazali tudi nekaj predlogov, ki bi jih bilo smiselno uporabiti. Pomurje je zelena regija in ima vse kar potrebujemo za trženje te zvrsti turizma. Prihodnost vidimo v razvoju zelenega turizma.
Ključne besede: zeleni turizem, zelena turistična ponudba v Pomurju, razvojna priložnost Pomurja, razvojni trend, vplivi zelenega turizma.
Objavljeno v DKUM: 14.12.2011; Ogledov: 3117; Prenosov: 396
.pdf Celotno besedilo (822,90 KB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici