| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA NAPAK NA OSNOVI POVRATNIH INFORMACIJ IZ REKLAMACIJ
Martina Breznik, 2009, diplomsko delo

Opis: Kakovost je skupek značilnosti in značilnih vrednosti nekega izdelka ali storitve glede na njegovo primernost in izpolnjevanje točno določenih in predpostavljenih potreb. Zahteve postavlja seveda kupec oziroma tržišče. Pomemben kapital podjetja je zadovoljen kupec, prav tako pa zagotovilo za uspešno poslovanje v prihodnosti. Le od zadovoljnega kupca je mogoče pričakovati, da bo ostal lojalen podjetju in za naslednji nakup ne bo izbral enega od konkurentov. Problem, ki smo ga v tem diplomskem delu obravnavali so izboljšave procesa na osnovi analize reklamacij v podjetju Razgoršek d.o.o. Kakovost izdelka in storitve je v času vedno večje konkurence ter vedno večjih zahtev in potreb kupcev poleg cene in spoštovanja rokov dobave odločilni dejavnik uspešnosti podjetja. Namen diplomske naloge je prispevati k boljši uporabi informacij iz reklamacij, ki lahko služijo kot orodje za izboljšanje kakovosti izdelka in s tem vplivajo na uspešnost podjetja. V diplomskem delu smo želeli prikazati kako pomembno je prikazovanje kakovosti. Za obvladovanje kakovosti mora imeti podjetje organizirano ustrezno službo za zagotavljanje kakovosti, zato je eden najpomembnejših korakov nakupovalnega procesa pravilna in primerna izbira dobavitelja.
Ključne besede: kakovost, tekstilni materiali, reklamacija, napaka, dobavitelj
Objavljeno: 02.10.2009; Ogledov: 1998; Prenosov: 148
.pdf Celotno besedilo (14,37 MB)

2.
ŽIVLJENJSKI SLOG IN STRES PRI SLOVENSKIH MANAGERJIH
Martina Breznik, 2012, diplomsko delo

Opis: Vedno večje zahteve trga, ekonomski trendi, tehnologija in filozofija vodstva k povečanju storilnosti, hitrega tempa življenja so pokazatelji, da se stres pojavlja na vseh področjih življenja posameznika, tudi na delovnem mestu. Namen raziskave je bil ugotoviti stopnjo stresa, ki ga managerji doživljajo pri svojem delu, identificirati stresorje, ki delujejo na delovnem mestu managerja ter ugotoviti morebitne razlike med spolom in starostjo ter doživljanjem z delom povezanega stresa pri managerjih. Prav tako je bil namen preučiti življenjski slog managerjev in ugotoviti, kako pogosto se slovenski managerji ukvarjajo s športno dejavnostjo. V raziskavo smo zajeli 95 managerjev naključno izbranih slovenskih podjetij. Rezultati raziskave so pokazali, da managerji, sodelujoči v raziskavi, svoje delo v povprečju ocenjujejo kot zmerno stresno, da nanje v povprečju najbolj stresogeno delujejo stresorji, ki so vezani na odnose s sodelavci in drugimi managerji, da ženske v povprečju svoje delo doživljajo bolj stresno od moških in da mlajši managerji pri svojem delu ne doživljajo višje stopnje stresa. Zdravo se prehranjuje le dobra četrtina vprašanih, s športno dejavnostjo pa se jih redno ukvarja 58%. Najpogostejše aktivnosti, s katerimi se ukvarjajo, so hitra hoja, kolesarjenje in smučanje, količino rekreativnega gibanja v zadnjem letu pa je povečalo 35% anketirancev.
Ključne besede: stres, stres na delovnem mestu, managerji, življenjski slog, gibanje
Objavljeno: 13.12.2012; Ogledov: 1135; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

3.
Vpliv projektov in projektnega managementa na rast malih in srednje velikih podjetij
Martina Breznik, 2018, magistrsko delo

Opis: Hitro rastoča mala in srednje velika podjetja igrajo pomembno vlogo v gospodarstvu, kar zadeva zaposlovanje in njihov prispevek k nacionalnemu bogastvu. Mala in srednje velika podjetja so tako tudi gonilna sila prihodnje rasti v gospodarstvu, pri čemer imajo pomembno vlogo projekti in projektni management. Različne študije so pokazale, da je projektni management ključnega pomena za uspešno izvedbo projektov, katerih uspešnost vpliva na rast podjetij. Večina teh študij je bila izvedena na primeru velikih podjetij, učinek teh veščin pa v sektorju malih in srednje velikih podjetjih ni dobro znan. Namen te magistrske naloge je zato opredeliti vlogo projektnega managementa pri uspešnosti projektov ter ugotoviti vpliv projektnega managementa in uspešnosti projektov na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi tujih strokovnih študij je bil oblikovan vprašalnik, ki proučuje projekte, projektni management in stopnjo rasti v teh podjetjih v Sloveniji. V raziskavi je sodelovalo 176 podjetij. Rezultati kažejo, da ima projektna organiziranost značilen vpliv na uspešnost projektov, uspešno zaključeni projekti pa vplivajo na rast hitro rastočih malih in srednje velikih podjetij. Na podlagi omejitve glede velikosti podjetij se kaže potencial za nadaljevanje obravnavane študije v ugotavljanju razlik in podobnosti med MSP in velikimi podjetji na področju projektnega managementa v Sloveniji in tudi širše v svetu. Prav tako bi bilo smiselno proučevati razlike v rasti med malimi in srednje velikimi podjetji ter velikimi podjetji, saj številni raziskovalci ugotavljajo, da velika podjetja rastejo počasneje, zato se tudi dejavniki rasti med temi podjetji najverjetneje razlikujejo.
Ključne besede: mala in srednje velika podjetja, rast, projekti, projektni management, uspešnost projektov
Objavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 291; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,58 MB)

Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici