| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pridobivanje, izbor in socializacija novih sodelavcev v pogojih dinamičnega poslovnega okolja na primeru podjetja x
Martin Rmuš, 2021, magistrsko delo

Opis: V današnjem dinamičnem poslovnem okolju prihaja do hitrih sprememb na vseh področjih, tudi na trgu delovne sile. Pridobiti, izbrati in socializirati nove zaposlene ostaja eden izmed glavnih izzivov, s katerimi se organizacije spopadajo. Optimizacija oz. učinkovita izvedba teh treh procesov lahko prinese veliko koristi tako organizacijam kot tudi novim zaposlenim, ki se bodo pri delu dobro počutili. V magistrskem delu smo se lotili obravnave vseh treh procesov posamezno ter predstavili načine, s katerimi lahko organizacije izboljšajo vključevanje novih zaposlenih. V sklopu teoretičnega dela smo predstavili metode za pridobivanje in izbiro novih zaposlenih ter strategije in taktike za socializacijo le-teh. Učinkovit program socializacije novih zaposlenih lahko prispeva k večji uspešnosti, boljšemu počutju in preprečevanju odhodov oz. fluktuaciji iz organizacij. V empiričnem delu smo raziskali omenjene procese na primeru podjetja X ter z analizo dokumentov in intervjuvanjem vodje kadrovske službe pridobili informacije, na podlagi katerih smo si ustvarili jasno sliko o dejavnosti podjetja na teh področjih. Ob morebitnih pomanjkljivostih smo podali predloge za izboljšanje procesa socializacije novih zaposlenih v podjetju X.
Ključne besede: pridobivanje, izbira, socializacija, fluktuacija, novi zaposleni
Objavljeno v DKUM: 02.03.2022; Ogledov: 774; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

2.
ZMAGOVALCI IN PORAŽENCI GLOBALIZACIJE
Martin Rmuš, 2011, diplomsko delo

Opis: Globalizacija se je prvič pojavila v sedemdesetih letih in je ostala aktualna še do danes. Vedno večji vpliv ima na posameznika in družbo. Ima tako svetle kot temne plati in jo lahko definiramo tako politično in ekonomsko kot tudi sociološko in kulturno. Po ekonomski definiciji je mikroekonomski proces, ki ga poganjajo ekonomske sile, zbližujoč ekonomsko oddaljenost med narodi in ekonomsko suverenost prek pospešenih gibanj komercialnih dobrin zunaj državnih in regionalnih meja. Sociološko pa pomeni homogenizacijo kulture (enakost svetovnih standardov), proizvodov, načina življenja, skupnost idej, standardizacijo navad kot posledico tudi razpršitev družbenega nadzora pri upravljanju organizacij. Ali je globalizacija tista, ki vpliva na neenakomerno razdelitev dobrin in vedno večjo revščino je zelo zapleteno vprašanje. Verjetno je ena izmed glavnih akterjev, ni pa edina. Globalizacija vpliva na razslojevanje znotraj držav in med njimi. Temu še ni znan vzrok niti ali do tega res prihaja. Gospodarska recesija je najbolj prizadela zelo razvite države, ni pa prizanesla tudi razvijajočim se državam. Vendar pa bi bilo napačno iskati vzroke za recesijo v globalizaciji. V prihodnosti lahko pričakujemo naraščajočo globalizacijo in ne moremo pričakovati da bo prišlo do njene zaustavitve v bližnji prihodnosti, za časa naše generacije.
Ključne besede: globalizacija, neenakost, recesija, zmagovalci, poraženci
Objavljeno v DKUM: 13.12.2011; Ogledov: 3535; Prenosov: 215
.pdf Celotno besedilo (736,46 KB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici