| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
MOBILNA APLIKACIJA ZA VZPODBUDO FIZIČNE AKTIVNOSTI PRI OTROCIH
Martin Fras, 2016, diplomsko delo

Opis: V okviru diplomske naloge smo pripravili aplikacijo, ki služi kot pomoč in vzpodbuda pri opravljanju športnih ter fizičnih aktivnosti. Zaradi zaskrbljujočih podatkov o preveliki telesni teži otrok v Sloveniji, je namen aplikacije vzpodbuditi otroke k večji fizični aktivnosti. Oblikovana je tako, da pri uporabniku razvija navado lastne aktivnosti, tako, da bi otroci ostali fizično aktivni tudi, ko aplikacije ne bodo več uporabljali. To bi v splošnem izboljšalo njihovo zdravje in počutje, hkrati pa se zmanjša število otrok s preveliko telesno težo. Treningi, ki jih ponuja aplikacija, so z vidika varnosti, efektivnosti in primernosti prilagojeni otrokom.
Ključne besede: Motivacija otrok, fizična aktivnost, otroška debelost
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 274; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

2.
Uporaba okolja tynker v zgodnjem poučevanju programiranja
Martin Fras, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu bomo obravnavali uporabo okolja Tynker kot pripomoček v zgodnjem poučevanju programiranja. Delo v izbranem okolju bomo podkrepili s koncepti konstrukcionizma, ki lahko doprinesejo k boljšemu razumevanju konceptov programiranja. Delovanje okolja bomo preizkusili na delavnicah za otroke, katerih cilj je poučevanje programiranja. Cilj naloge je ugotoviti, ali je s pomočjo okolja Tynker in uvajanjem konceptov konstrukcionizma, mogoče izboljšati kakovost dela in znanja učencev. Naša opazovanja bomo analizirali in ovrednotili predvsem z vidika kakovosti znanja učencev ter njihovega odnosa do dela.
Ključne besede: Konstrukcionizem, programsko okolje, Tynker, zgodnje poučevanje programiranja
Objavljeno: 26.11.2019; Ogledov: 103; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (4,44 MB)

3.
Igra Križci in krožci
Martin Fras, 2019, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu predstavljamo osnovne pojme kombinatoričnih iger na treh variacijah igre Križci in krožci: simetrične igre, igre tipa Izdelovalec-Lomilec in igre tipa berač. Obravnavamo igre Križci in krožci zrazličnimi dimenzijami igralnega polja in predstavimo različne strategije igralcev ter opazujemo odnose med spremembo dimenzije igralnega polja ter rezultatom igre. Ugotavimo, da v simetrični igri na polju velikosti $n^d$ z uporabo ustrezne strategije zmaga Prvi igralec, če je z uporabo iste strategije zmagal na polju $n^k,\ kKljučne besede: Pozicijska igra, Križci in krožci, strategija, šibka zmaga, močan remi
Objavljeno: 26.11.2019; Ogledov: 110; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici