1. Digitalna transformacija izbranega družinskega transportnega podjetjaMarko Maučec, 2021, diplomsko delo Opis: Če hočejo podjetja dandanes preživeti, morajo slediti novim trendom, ki jih prinaša sodobna digitalna tehnologija. V diplomskem delu smo proučevali naše družinsko transportno podjetje in digitalno transformacijo. Raziskovali smo, kaj je digitalna transformacija, kakšne prednosti in učinke prinaša podjetjem, kakšno je obstoječe poslovanje v izbranem družinskem transportnem podjetju, zakaj bi bila digitalna transformacija pomembna in nujna za nadaljnje poslovanje izbranega družinskega transportnega podjetja ter kot povzetek proučevanja predlagali osnutek procesa oblikovanja strategije digitalne transformacije za izbrano družinsko transportno podjetje. Ugotovili smo, da je digitalna transformacija izbranega družinskega transportnega podjetja nujna za rast podjetja, povečanje njegove produktivnosti in konkurenčnosti v sodobnem svetu ter da je realna, konkretna, izvedljiva opcija, ki jo je mogoče razumljivo predstaviti nosilcem družinskega transportnega podjetja. Ključne besede: digitalizacija, digitalna transformacija, transportno podjetje Objavljeno v DKUM: 10.11.2021; Ogledov: 1047; Prenosov: 129
Celotno besedilo (1,68 MB) |
2. SPREMEMBE INFORMATIVNEGA PROGRAMA TV SLOVENIJAMarko Maučec, 2015, magistrsko delo Opis: Magistrska naloga raziskuje in analizira časovni premik Slovenske kronike v programski shemi, ki ga je izvedla RTV Slovenija. S tem so nastale spremembe v vsebini, obliki in celotni produkciji oddaje. V teoretičnem delu naloge je definiran in predstavljen informativni program javne RTV Slovenija, analizirana njena programska televizijska shema in definirana gledanost, ki predstavlja pomemben dejavnik ob premiku Slovenske kronike. V pomembnejšem, empiričnem delu so raziskani vzroki za premestitev, spremembe, ki so s tem nastale in posledice premestitve oddaje. Primerjani in analizirani so: spremembe v oddaji in studiu, prispevki v oddajah ter gledanost pred premikom Slovenske kronike in po njem. Ključne besede: RTV Slovenija, programska shema, informativni program, regionalni prispevki. Objavljeno v DKUM: 22.05.2015; Ogledov: 1561; Prenosov: 226
Celotno besedilo (1,62 MB) |
3. PRIMERJAVA REGIONALNIH PRISPEVKOV V ODDAJAH 24 UR IN DNEVNIKMarko Maučec, 2013, diplomsko delo Opis: Javna TV Slovenija in komercialna Pop TV sta glavni televiziji v Sloveniji, ki imata tudi največji delež gledanosti. To velja tudi za njuni osrednji informativni oddaji – Dnevnik na javni televiziji in 24 ur na komercialni televiziji. Obe dajeta velik poudarek prav tema oddajama, saj imata tudi največji delež gledanosti. V diplomski nalogi smo opredelili pojme televizije, njene vloge v družbi, navedli razlike med javno in komercialno televizijo v Sloveniji in svetu. Javna in komercialna televizija imata že v osnovi drugačne cilje: na eni strani služenje javnosti in na drugi strani dobiček, kar posledično vpliva tudi na obe dnevnoinformativni oddaji ter na kriterije, po katerih uvrščata prispevke. Primerjali in analizirali smo regionalne prispevke iz Pomurja, predvajane v Dnevniku in 24 urah, ter ugotavljali, zakaj sta o nekaterih dogodkih poročali obe televiziji, o nekaterih pa le javna oziroma komercialna televizija. Ključne besede: Televizija, javna in komercialna televizija, informativni program, regionalni prispevki. Objavljeno v DKUM: 05.02.2014; Ogledov: 2344; Prenosov: 423
Celotno besedilo (6,74 MB) |