SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Analiza spletnega mesta za prodajo slovenskih izdelkov
Marko Kolar, 2016, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je, ustvariti dobro spletno mesto, ki vzbudi v slehernem obiskovalcu željo po povpraševanju ali nakupu, analizirati spletno mesto Slovenika.eu in podati predloge, s katerimi lahko povečamo spletno prodajo. Diplomsko delo predstavi teorijo spletnih mest, izdelavo in zgradbo ter značilnosti dobrih spletnih mest. Predstavljene so tudi spletna trgovina, razvoj, prednosti in slabosti le-te ter predlogi za povečanje spletne prodaje. Pridobljeno teoretično znanje nam pomaga pri izboljšanju spletne strani Slovenika.eu in predstavi predloge za povečanje podaje. Preučili smo prednosti in slabosti spletne prodaje, na katere morajo biti podjetja pozorna, da bo njihovo spletno mesto uspešno. Na osnovi študije literature smo spoznali, da je potrebno vzdrževanje, sprotno nadgrajevanje in izboljševanje spletnega mesta glede na potrebe uporabnika, zgodba pa se ne zaključi z objavo spletne strani.
Ključne besede: Spletna mesta, značilnosti dobrih spletnih mest, spletne trgovine, modeli e-poslovanja, slovenika.eu, povečanje prodaje.
Objavljeno: 06.09.2016; Ogledov: 298; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici