| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 583
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni bonton in pravila oblačenja v poslovnem svetu
Maruša Rebernik, 2021, diplomsko delo

Opis: Upoštevanje poslovnega bontona je pomembno za uspešnost v karieri. Živimo v zelo površinskem svetu, zato sta močno pomembna zunanji videz in urejenost. Namen diplomskega dela je bil raziskati povezanost med zunanjim videzom nadrejenega in splošnim vzdušjem oddelka, ki ga vodi, in povezanost med njegovim zunanjim videzom in ostalimi elementi urejenosti. Namen je bil ugotoviti tudi povezanost med upoštevanjem poslovnega bontona nadrejenega, ugledom ter splošnim vzdušjem znotraj oddelka, ki ga vodi. Raziskovalni del diplomskega dela je bil izveden s pomočjo anketnega vprašalnika. Rezultati ankete so bili analizirani in interpretirani ter oblikovani v ugotovitve. Raziskava je pokazala, da upoštevanje poslovnega bontona močno vpliva na ugled nadrejenega in na splošno vzdušje znotraj oddelka, ki ga vodi. Ugotovili smo tudi, da obstaja povezanost med zunanjim videzom in ostalimi elementi urejenosti. Diplomsko delo nam je dalo vpogled v pomembnost upoštevanja poslovnega bontona in kodeksov poslovnega oblačenja pri nadrejenih, ki delujejo v različnih podjetjih. V teoretičnem delu so bili proučevani elementi poslovnega bontona in pravila poslovnega oblačenja.
Ključne besede: Poslovni bonton, poslovno oblačenje, ugled nadrejenega, poslovno komuniciranje.
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 63; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

2.
Vpliv izobrazbe in delovnega mesta na zadovoljstvo pri delu
Hana Vučko, 2021, diplomsko delo

Opis: Izobražujemo se z namenom širjenja svojega znanja in spretnosti, s katerimi lahko pozneje zadovoljujemo svoje potrebe in potrebe organizacije oz. delovnega mesta, na katerem smo zaposleni. Da smo za opravljanje tega dela kompetentni, da nam omogoča uporabo tistega, kar smo skozi leta pridobili in česar smo se naučili, sta le dve izmed stvari, ki nam dajeta osebno zadovoljstvo, če sta izpolnjeni. In ker na delovnem mestu preživimo velik del našega aktivnega delovnega življenja, je zaželeno, da zaznavamo delovno zadovoljstvo, saj je le-to kritično za zadovoljstvo z življenjem, kvaliteto posameznikovega delovnega življenja in vpliva na njegovo učinkovitost in pripadnost organizaciji. Da to res najdemo, pa ni v celoti odvisno le od nas samih. V ta proces vključujemo tudi pojme, kot so država, izobraževalni sistemi, ekonomija, gospodarstvo in malo bolj specificirano, tudi posamezna podjetja oz. organizacije. Ko se vse te stvari povežejo in sodelujejo, lahko omogočijo, da bo to stanje zadovoljstva doseglo veliko več ljudi. V diplomski nalogi v teoretičnem delu preučujemo pojme, ki so povezani s problematiko izobraževanja, vertikalnega in horizontalnega neujemanja in zadovoljstvom zaposlenih. V empiričnem delu analiziramo rezultate, pridobljene z anketnim vprašalnikom in odgovarjamo na vprašanja, ki smo si jih zastavili v povezavi s prej omenjenimi pojmi. Ugotovili smo, da so izobraževanje, vsebina dela in zadovoljstvo zaposlenih med seboj povezani, torej da imajo dejavniki enega vpliv na zaznavanje oz. dojemanje drugega.
Ključne besede: Zadovoljstvo pri delu, izobraževanje, delovno mesto, vertikalno neujemanje, horizontalno neujemanje
Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 67; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (931,57 KB)

3.
Izzivi kadrovskega managementa v XXI. stoletju
Marko Ferjan, Iztok Podbregar, Antonia Novak, Polona Šprajc, Eva Jereb, Vesna Novak, Marko Urh, 2021, znanstvena monografija

Opis: Marko Ferjan obravnava fenomene: zadovoljstva pri delu, organizacijske klima in zavzetosti. Koncept zadovoljstva pri delu izhaja iz paradigme organizacijskega vedenja. Konec 20. stoletja se je že zdelo, da v teoriji in praksi kadrovskega managementa koncept zadovoljstva ni več aktualen. Vendar v zadnjem obdobju merjenje zadovoljstva v povezavi z merjenjem zavzetosti spet postaja aktualno. Marsikatera današnja anketa zadovoljstva pa ne upošteva spoznanj znanosti, ni pa zanemarljivo, da je pri uporabi anket o zadovoljstvu vačsih prihajalo tudi do zlorab. Zato se je avtor odločil za ponovno obravnavo te teme. Iztok Podbregar, Antonia Novak in Polona Šprajc obravnavajo prepoznavanje, spodbujanje in vključevanje raznolikosti talentov. Eva Jereb v prispevku poda značilnosti trenutno najbolj zastopanih generacij na delovnih mestih v organizacijah. Vesna Novak obravnava razširjenost prekarnega dela. nameni posledicam prekarnosti. Eva Jereb in Marko Urh se ukvarjata s spremembami in tranzicijo v času krize ter vloga vodstva organizacij pri tem.
Ključne besede: kadrovski management, zavzetost, delo s talenti, pekarno delo, krizni management, medgeneracijsko sodelovanje pri delu
Objavljeno: 09.03.2021; Ogledov: 225; Prenosov: 33
URL Povezava na datoteko

4.
Vpliv identitete organizacije na prodajo poslovnih daril
Petra Mohar, 2020, diplomsko delo

Opis: Vsaka organizacija se pozicionira na trgu skozi tržno komunikacijo. Pri tem uporabljajo tudi vidne simbole, s katerimi želijo izraziti svojo identiteto. Del te identitete organizacije izkazujejo tudi s pomočjo promocijskih in poslovnih daril. Namen diplomskega dela je bil raziskati, kakšen vpliv ima identiteta organizacije na prodajo, za kakšen tip daril se kupci največ odločajo in ali so odločitve povezane s cenami ali z njihovo identiteto. Diplomsko delo je podalo vpogled v poslovno strategijo organizacije, ki se ukvarja s prodajo daril, kako lahko pomagajo kupcem izraziti identiteto. V teoretičnem delu so bili proučevani identiteta organizacije, njene dimenzije in dejavniki, ki vplivajo nanjo. Vidik poslovnega komuniciranja se je proučeval skozi poslovni komunikacijski proces s poudarkom na eksternem komuniciranju in vplivu oziroma moči komunikacije skozi poslovna darila. Raziskovalni del diplomskega dela je bil izveden v organizaciji, ki trži izdelke, namenjene poslovnemu obdarovanju. Analizirani so bili članki, ki se nanašajo na obdarovanje, predvsem protokolarno, in na prodajo obravnavane organizacije. Raziskava je pokazala, da v organizaciji prodajo največ izdelkov z logotipom. Majhen delež prodaje je z izdelki brez logotipa in z izdelki za individualno obdarovanje. Pri obdarovanju je treba pogledati na darilo širše, z več vidikov, kot so izvor darila, njegova vsebina, vrednost in kdo je prejemnik.
Ključne besede: organizacijska identiteta, poslovno komuniciranje, komunikacijski kanali.
Objavljeno: 14.12.2020; Ogledov: 219; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (530,35 KB)

5.
Krizna komunikacija v ukc ljubljana
Luka Lamovšek, 2020, diplomsko delo

Opis: Dandanes je podjetništvo velik »hit«, še posebej za mlade. Velika so tako gospodarska rast kot tudi pričakovanja podjetnikov. V zadnjem času je nastalo mnogo velikih in malih podjetij in s tem je evforija podjetništva pripeljala do velike konkurence na trgu. Rast podjetij je v današnjem svetu zelo zavedajoče, to je še bolj izrazito pri malih podjetjih, v velikih pa se rado zgodi, da padejo v nek ciklus procesa znotraj podjetja. Zato je vodstvo organizacij pozorno na to, kaj se dogaja v podjetju in tako prezrejo simptome krize in že nastale krize v podjetju, ki jih lahko pripelje do rdečih številk ali celo stečaja. Zato je zelo pomembno poznavanje kriznega komuniciranja v celotnem podjetju in seznanjenost vseh udeležencev podjetja z njihovim kriznim načrtom. Krizno komuniciranje omeji škodo ali celo prepreči, da bi do krize dejansko prišlo, saj jo v organizaciji pravočasno opazijo. In naše mnenje je, da je poznavanje kriznega komuniciranja v podjetju pomembno za obstoj in uspešno delovanje podjetja tako v krizi kot na vrhuncu. Krizno komuniciranje ima lahko pomembno vlogo pri tem, da se podjetje obdrži na trgu in, da je poslovno uspešno. V privatnem sektorju so podjetja bolj izpostavljena krizam, saj jim konkurira več podjetij, poleg tega so podjetja manj zavarovana kot pa v javnem sektorju. Kljub temu tudi v javnem sektorju kriza ne počiva, saj tudi prihaja do stečajev ali kriz, ki so veliko bolj odmevne kot katerekoli druge. Zato smo se z raziskavo obrnili na kadrovsko službo Univerzitetnega Kliničnega Centra Ljubljana (v nadaljevanju UKCL), ki pa je ena najbolj napadenih in izpostavljenih organizacij v Republiki Sloveniji. Namen diplomskega dela je primerjati in ugotavljati uporabo kriznega komuniciranja v času krize in ugotoviti dejavnike, ki spodbujajo krizo v organizaciji, ter ugotoviti vzroke za krizo. Raziskali smo tudi, kako lahko preprečimo in odreagiramo na določeno krizo v primeru, ko napade organizacijo in delovanje organizacije. Temeljni cilj je predstaviti, kako se UKCL pripravi na krizo v določeni situaciji, zbere informacije, določi tim. Glede na to, da je UKCL ena najbolj izpostavljenih organizacij pri naravnih nesrečah, ki »pripeljejo« paciente v ambulanto, smo se dotaknili njihovega poznavanja organizacije FEMA in njihovega načrta v primeru naravnih kriz. Raziskava je bila osredotočena na njihovo komuniciranje v času krize, kakšen imajo krizni načrt; ugotovili smo, ali se podjetje pravočasno zaveda krize in, ali je reakcija zaposlenih in vodstva odločilna za rešitev krize. Ugotovili smo, da se UKCL zaveda kriz, kot tudi, da je dobro pripravljen na krize s kriznimi načrti za vsak določen oddelek, in da so v zelo dobrem odnosu z mediji in splošno javnostjo.
Ključne besede: Krizna komunikacija, kriza, FEMA, krizni komunikacijski načrt, Univerzitetni klinični center Ljubljana
Objavljeno: 11.11.2020; Ogledov: 234; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

6.
Merjenje zadovoljstva študentov na študentskem delu v iskraemeco, d.d.
Ana Gregorc, 2020, magistrsko delo

Opis: Zanimalo nas je splošno zadovoljstvo študentov, kako zaznavajo organizacijsko klimo v podjetju in kateri elementi zadovoljstva pripomorejo k odločitvi študentov o redni zaposlitvi v Iskraemeco, d. d. Cilj raziskave je bil ugotoviti povezanost med splošnim zadovoljstvom študentov in njihovo željo po zaposlitvi v podjetju ter povezanost med zaznano klimo in željo po redni zaposlitvi. Za okolje raziskovalne naloge smo izbrali študente zaposlene v Iskraemeco, d. d. v septembru 2020. Iskraemeco je delniška družba, z glavno dejavnostjo razvoja, proizvodnjo in trženjem instrumentov za merjenje, upravljanje, vodenje in obračun porabe električne energije. Vse bolj pa se nagibajo k pametnim rešitvam za učinkovito upravljanje energije, katere upravljajo s stabilnim portfeljem pametnih števcev in omrežij. Podatke smo pridobili s pomočjo anketnega vprašalnika, jih statistično obdelati v programu SPSS in nato interpretirati. Ugotovili smo, da na splošno zadovoljstvo študentov v podjetju najbolj vplivajo odnosi s sodelavci in delovno okolje (v tehničnem smislu). Na željo po zaposlitvi v podjetju v veliki meri vpliva neposredno nadrejeni, varno delovno okolje ter delovno mesto brez bojev in prepirov. V povprečju študenti zaznavajo organizacijsko klimo v Iskraemeco kot pozitivno. Glede na ugotovitve raziskave smo predlagali, da zaposleni v Iskraemeco še naprej vzdržujejo obstoječo organizacijsko klimo, ki pozitivno vpliva na željo po redni zaposlitvi študentov. Ker je študentsko delo oblika prekarnega dela in ni dolgoročna, se populacija študentov v podjetju stalno spreminja. Zato je smiselno stalno raziskovati in slediti spremembam ter z ustreznim prilagajanjem elementov zadovoljstva študentov in zaposlenih izboljševati organizacijsko klimo, ki bo omogočala obstoj in razvoj podjetja.
Ključne besede: študentsko delo, zadovoljstvo, Iskraemeco, d. d.
Objavljeno: 09.11.2020; Ogledov: 244; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

7.
Ljudje v turizmu
Mitja Gorenak, 2020

Opis: Management človeških virov je kompleksen preplet dejavnosti, ki jih morajo izvajati managerji, da lahko optimizirajo delovanje celotne organizacije. V kolikor gre za organizacijo v storitvenem sektorju, kamor prištevamo turizem, so zadeve še nekoliko bolj zapletene, saj je uspešnost odvisna od direktnega zadovoljstva uporabnika storitve. V knjigi se prepletajo poglavja, vezana na področje managementa, kot tudi bolj sociološko in psihološko obarvane tematike. Tako knjigo pričenjamo s poglavjem o vrednotah posameznika, iz katerih kasneje sledijo vrednote organizacije. Obe tematiki sta neločljivo povezani s preostalimi, saj predstavljata temelj delovanja posameznika in sleherne organizacije. Sledita poglavji o organizacijski kulturi in družbeni odgovornosti, ki izkazujeta tako imenovani »modus operandi« organizacije. Sledijo poglavja o kompetencah, vodenju in ocenjevanju delovne uspešnosti, ki govorijo o odnosu med posameznikom in organizacijo. Knjigo zaključujejo tri poglavja, vezana predvsem na trenutne operativne zahteve v organizaciji, in sicer poglavja o pripadnosti, motivaciji in medgeneracijskem managementu v organizaciji.
Ključne besede: management, človeški viri, turizem, vodenje, kadri, organizacija
Objavljeno: 31.08.2020; Ogledov: 236; Prenosov: 26
URL Povezava na datoteko

8.
Poznavanje dela zdravstveno vzgojnega centra med zaposlenimi v Osnovnem zdravstvu Gorenjske
Nika Teran, 2020, magistrsko delo

Opis: Zaradi daljše življenjske dobe in modernega življenjskega sloga ljudi se je prevalenca kroničnih nenalezljivih bolezni (KNB) v svetu povečala. V Evropi so najpogostejši razlog (prezgodnje) smrti srčno-žilna obolenja. Z zdravstveno preventivo želimo (zdrave) ljudi opolnomočiti, naj prevzamejo skrb za svoje zdravje in se izognejo nastanku KNB oziroma njihov nastanek prestavijo na kasnejše življenjsko obdobje. V Sloveniji zato delujejo zdravstvenovzgojni centri (ZVC-ji), ki so organizirani na primarni ravni zdravstvenega varstva. Magistrsko nalogo sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo pregledali slovensko in tujo literaturo in opredelili promocijo zdravja in zdravstveno preventivo. Predstavili smo tudi organizacijo in delovanje ZVC-jev. V empiričnem delu smo prikazali rezultate raziskave poznavanja ZVC-jev med diplomiranimi medicinskimi sestrami v ambulanti družinske medicine (dipl. m. s. v ADM) in zdravniki, specialisti družinske oziroma splošne medicine (zdravniki, spec., druž. oz. spl. med.) v Osnovnem zdravstvu Gorenjske. Rezultate smo pridobili s pomočjo vprašalnika zaprtega tipa. V raziskavi je sodelovalo 58 anketirancev. Rezultati raziskave so pokazali, da imajo dipl. m. s. iz ADM pogostejše stike s timom ZVC kot zdravniki, spec., druž. oz. spl. med. Najpogosteje uporabljen komunikacijski kanal je osebni razgovor, najredkeje se pošiljajo poštna sporočila. Dipl. m. s. v ADM in zdravniki, spec., druž. oz. spl. med. v ZVC-je mesečno napotijo do pet pacientov, redko tudi več. Ugotavljamo, da je vzrok nizkega števila napotitev povezan s preobremenjenostjo zdravnikov, spec., druž. oz. spl. med., pri dipl. m. s. iz ADM pa je vzrok nezainteresiranost pacientov za vključitev. Ugotovili smo, da vloga ZVC-jev še ni povsem prepoznavna in uveljavljena. Za celostno obravnavo pacientov in opolnomočenje ljudi, da naj prevzamejo skrb za svoje zdravje, bo v prihodnosti potrebno še več aktivnega sodelovanja med vsemi zaposlenimi, zato svetujemo, da se organizirajo redni mesečni sestanki in zdravstvenovzgojne delavnice tudi za zaposlene posameznega zdravstvenega doma.
Ključne besede: zdravje, preventivna zdravstvena dejavnost, diplomirana medicinska sestra v ambulanti družinskega zdravnika, zdravnik, specialist družinske ali splošne medicine
Objavljeno: 27.08.2020; Ogledov: 278; Prenosov: 76
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

9.
Analiza podjetja Creaton See na podlagi temeljnih funkcij managementa
Martina Flere, 2020, diplomsko delo

Opis: Uspešnost podjetja je odvisna od več dejavnikov. Eden najpomembnejših je vsekakor vodilni manager in njegov način vodenja. Diplomsko delo prikazuje kako pomemben je način vodenja v podjetju in kakšna je njegova vloga predvsem v današnjih časih. Le-ti se hitro spreminjajo, skozi čas in gospodarski razvoj pa se spreminja tudi vloga managementa v podjetjih. Vloga vodje je v podjetju ključnega pomena saj s svojim znanjem, izkušnjami in prilagodljivostjo vpliva na uspešnost podjetja. Podjetje bi moral voditi tako, da zagotavlja razvoj in zadovoljne, motivirane zaposlene, ki bodo svoje delo z veseljem opravljali in bili ciljno usmerjeni. Novodobni managerji bi se morali zavedati, da se je miselnost zaposlenih zelo spremenila. Motivacija zaposlenih je ključnega pomena. Vsak vodilni manager bi se moral osredotočiti na to kaj motivira njegove zaposlene, da bodo postali lojalni in predani skupnim ciljem v organizaciji.
Ključne besede: planiranje, organiziranje, vodenje, kontrola, management
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 247; Prenosov: 0

10.
Uspešnost managementa nogometnih klubov
Žiga Sitar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskovali, kako uspešen je management v nogometnih klubih v Sloveniji in kako so nogometaši zadovoljni z razmerami v le-teh. Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opredelili različne teorije o managementu in managementu v športu, ki so jih napisali različni avtorji. Opredelili smo tudi, kakšna je vloga managerjev, kakšne so njihove naloge in kompetence, opisali pa smo tudi razvoj in organizacijo nogometnih klubov ter njihove načine financiranja. V raziskovalnem delu smo obravnavali nogometaše, ki igrajo v slovenskih nogometnih klubih oziroma so v njih igrali v preteklosti ter preverili, kako so zadovoljni z razmerami znotraj klubov. Ugotovili smo, da nogomet v Sloveniji ni na zadovoljivem nivoju, da plačila v slovenskem nogometu niso na primerljivi ravni kot v tujini, na osnovi tega pa smo predlagali nekatere izboljšave, ki bi utegnile omogočiti boljše delovanje nogometa in nogometnih klubov v Sloveniji.
Ključne besede: šport, management, manager, nogomet, klub
Objavljeno: 15.06.2020; Ogledov: 371; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (999,36 KB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici