SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
METODOLOGIJA IZRAČUNA NAPOVEDI PRIHODOV AVTOBUSOV NA POSTAJALIŠČA V REALNEM ČASU
Marko Čelan, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predlagana metodologija za izračun napovedi prihodov avtobusov na postajališče v realnem času. Metodologija v osnovi sestoji iz treh delov, in sicer na oblikovanju oz. modifikaciji avtobusnega omrežja, algoritmu za napoved prihodov avtobusov na postajališča in izračunu potovalnih časov avtobusov po segmentih avtobusnega omrežja. Osnova za izračun časa, ki ga bo avtobus porabil do izbranega avtobusnega postajališča, je trenutna lokacija avtobusa in predvideni potovalni časi avtobusov po segmentih omrežja, ki temeljijo na podatkih iz preteklosti. Avtobusno omrežje sestoji iz postajališč in cestnih odsekov oz. segmentov, ki povezujejo postajališča med seboj. V predlagani metodologiji je avtobusno omrežje razdeljeno na cestne in postajne segmente oz. na segmente brez in s pripadajočimi avtobusnimi postajališči. Glede na sestavo avtobusnega omrežja se avtobusi lahko nahajajo na različnih lokacijah, in sicer na cestnem segmentu omrežja, na postajnem segmentu omrežja ali pa na začetnem avtobusnem postajališču. Za vsako izmed navedenih opcij je podan algoritem za izračun prihoda avtobusov na postajališče. Najzahtevnejši del pri izračunu prihoda avtobusov na postajališče je določitev potovalnih časov, ki jih avtobusi porabijo za prevoz po posameznem segmentu avtobusnega omrežja. V predlagani metodologiji so podane tri opcije izračuna potovalnih časov po segmentih avtobusnega omrežja: določitev potovalnih časov glede na časovno obdobje, v katero spada dotična napoved prihoda avtobusa na postajališče, glede na potovalne čase predhodnih avtobusov, ki so vozili po istem segmentu avtobusnega omrežja in kombinacija izračuna potovalnih časov posameznih segmentov omrežja glede na predhodne avtobuse in potovalne čase po časovnih obdobjih, določenih na podlagi podatkov iz preteklosti. Predlagana metodologija je preverjena na primeru mestnega avtobusnega prometa Maribor.
Ključne besede: algoritem izračuna prihoda avtobusov na postajališče, potovalni čas, segment avtobusnega omrežja, RTPI sistem, RT informacije, trenutna lokacija avtobusa
Objavljeno: 07.10.2013; Ogledov: 1326; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

3.
IZRAČUN EMISIJ ONESNAŽEVAL ZUNANJEGA ZRAKA IZ CESTNEGA PROMETA V MESTNI OBČINI MARIBOR PO METODOLOGIJI HBEFA
Nina Butolen, 2013, diplomsko delo

Opis: Cestni promet predstavlja pomemben delež onesnaženosti zunanjega zraka v urbanem okolju, vendar le-ta pogosto ni znan. Za območje MOM smo ocenili emisije onesnaževal zunanjega zraka iz cestnega prometa s pomočjo metodologije HBEFA 3.1, ki smo jo prilagodili prometnim razmeram, ki veljajo za mesto Maribor. Osredotočili smo se na najbolj kritična onesnaževala CO, NOX in delce PM. Rezultati kažejo, da največ emisij povzročajo osebna vozila, zato smo raziskovalno metodo uporabili tudi za študij učinka prometnih omilitvenih ukrepov osebnih, pa tudi težkih tovornih vozil in avtobusov, na zmanjšanje obravnavanih emisij. Proučili smo 7 ukrepov, ki bi bili izvedljivi kratkoročno, srednjeročno ali dolgoročno. S pomočjo kratkoročnih omilitvenih ukrepov bi se lahko v MOM emisije PM iz cestnega prometa zmanjšale za okoli 30 %, emisije NOX za okoli 20 %, emisije CO pa za okoli 50 %. Pri dolgoročnih ukrepih, kjer so učinki večji, bi se pričakovano morala zmanjšati raba osebnih vozil, kar je vezano na strategijo spremembe potovalnih navad ljudi.
Ključne besede: Maribor, kakovost zunanjega zraka, cestni promet, metodologija HBEFA
Objavljeno: 19.12.2013; Ogledov: 1110; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (7,85 MB)

4.
PREDLOGI SCCIC - EKONOMSKIH UKREPOV ZA VZPOSTAVITEV OKOLJSKE CONE V MESTNI OBČINI MARIBOR
Natalija Vindiš, 2014, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo proučili gospodarske in obrtniško-podjetniške dejavnosti na območju okoljske cone s pomočjo registriranih vozil v Mestni občini Maribor, da bi predstavili nabor ukrepov in pravnih podlag, s katerimi bi bilo mogoče zmanjšati socio-ekonomske vplive okoljske cone na te dejavnosti. Predstavili smo odstotek vozil, ki spadajo v prepovedan emisijski razred Euro, nato smo izpostavili kritične obrtniško-podjetniške dejavnosti in jih prostorsko omejili na kartah. Proučili smo ukrepe pomoči v evropskih mestih in naredili nabor možnih ukrepov pomoči za Maribor. Te ukrepe smo podprli z analizo pravnih podlag in bolj podrobno predstavili oblike subvencij in način uvajanja subvencij. Predlogi ukrepov so strokovna podlaga za lažjo prilagoditev dejavnosti ob vzpostavitvi okoljske cone v Mariboru in drugih slovenskih mest.
Ključne besede: omejevanje prometa, emisijski razred Euro, socio-ekonomski ukrepi, oblike subvencij, pravna podlaga
Objavljeno: 07.03.2014; Ogledov: 739; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

5.
6.
Bus-stop based real time passenger information system - case study Maribor
Marko Čelan, Mitja Klemenčič, Anamarija L. Mrgole, Marjan Lep, 2017, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci

Ključne besede: public transport, bus transport, passengers, information system
Objavljeno: 14.11.2017; Ogledov: 124; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (568,36 KB)

7.
MODELIRANJE POTOVALNEGA ČASA V MESTNEM JAVNEM POTNIŠKEM PROMETU
Jan Perša, 2016, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo opisuje in prikazuje izvedbo določanja in modeliranja potovalnega časa mestnega javnega avtobusnega prometa določene cone znotraj Mestne četrti Magdalena in cone iz Mestne četrti Tabor v vse ostale cone Mestne občine Maribor. Na podlagi časovne matrike je izdelan vizualni model ponudbe javnega avtobusnega potniškega prometa in vplivna območja avtobusnih postajališč.
Ključne besede: potovalni čas, javni potniški promet, Mestna občina Maribor, avtobusi, avtobusna postajališča
Objavljeno: 24.08.2016; Ogledov: 334; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (6,29 MB)

8.
MIRUJOČI PROMET V MARIBORSKI SOSESKI NOVA VAS 2
Melisa Mekiš, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo temelji na spremljanju mirujočega prometa v stanovanjskem delu soseske Nova vas 2 v Mariboru, kjer so javne površine čez leta postala divja parkirišča. Predpostavili smo, da uradne parkirne površine v soseski zadoščajo za urejanje mirujočega prometa, kar smo dokazali na podlagi terenskega kartiranja parkirnih površin ter prehodnosti in povezljivosti soseske, spremljanja zasedenosti parkirišč med delavnikom in vikendom ter analiz podatkov o številu prebivalcev, stanovanj in registriranih vozil. Rezultati so podali smernice za urejanje mirujočega prometa stanovanjske soseske po sonaravnih normativih.
Ključne besede: mirujoči promet, divja parkirišča, Maribor, soseska Nova vas 2, sonaravna ureditev
Objavljeno: 28.09.2016; Ogledov: 343; Prenosov: 40
.pdf Celotno besedilo (4,24 MB)

9.
ALI SO NA KOROŠKEM MOSTU V MARIBORU ZASTOJI?
Doroteja Jagarinec, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga vsebuje analizo prometnih obremenitev v jutranji in popoldanski konični uri na odseku vhodne smeri krožnega križišča na Koroškem mostu v Mariboru. Pridobljeni podatki so prikazani 6 dni zaporedoma. Ti so tudi grafično prikazani za lažje razumevanje ter ugotavljanje konične ure. Opisani so tudi osnovni podatki o vrsti križišča ter osnovni in tehnični podatki o Koroškem mostu.
Ključne besede: zastoj, prometne obremenitve, krožno križišče, konična ura, Koroški most
Objavljeno: 12.10.2016; Ogledov: 274; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

10.
ANALIZA MOBILNOSTI IN DOSTOPNOSTI ZA POSEBNE GENERATORJE PROMETA
Danijel Hojski, 2016, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljena prometna terenska raziskava pokopališč v Dvorjanah, na Dobravi ter na Pobrežju. V okviru raziskave so analizirani generacija, distribucija, modal split, struktura povpraševanja in dostopnost posameznega pokopališča ter potovalne navade obiskovalcev. Na podlagi rezultatov so bile ugotovljene zakonitosti in specifike povpraševanja na pokopališčih ter razviti ukrepi za izboljšanje mobilnosti obiskovalcev in dostopnosti obravnavanih pokopališč.
Ključne besede: prometno inženirstvo, pokopališče, terenska raziskava, generacija, dostopnost, povpraševanje, mobilnost, potovalne navade
Objavljeno: 22.12.2016; Ogledov: 357; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (3,47 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici