| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ravnovesje med delom in družino ter zavzetost zaposlenih pri delu v podjetju x
Marjeta Horvat, 2024, magistrsko delo

Opis: Sodobni način življenja prinaša številne izzive, med katerimi je usklajevanje delovnih in družinskih obveznosti eden najpomembnejših. Tudi delovno okolje je vse bolj zahtevno, kar lahko vpliva na ravnovesje med delom in družino ter na zavzetost zaposlenih pri delu. Magistrsko delo se osredotoča na raziskovanje različnih dejavnikov, ki vplivajo na ravnovesje med delom in družino ter na zavzetost zaposlenih pri delu. Razdeljeno je na teoretični, empirični in zaključni del. V okviru teoretičnega dela smo pregledali literaturo in obstoječe raziskave s področja ravnovesja med delom in družino ter zavzetosti zaposlenih. V izbranem podjetju smo izvedli raziskavo med zaposlenimi, s katero smo raziskali, kakšna je stopnja zavzetosti zaposlenih pri delu in kateri dejavniki vplivajo na zavzetost. Zanimalo nas je, na kakšen način podjetje podpira usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja ter kakšen vpliv ima stopnja zadovoljstva z ravnovesjem med poklicnim in zasebnim življenjem na zavzetost zaposlenih. Rezultati raziskave so pokazali, da ni povezave med stopnjo zadovoljstva z ravnovesjem med poklicnim in zasebnim življenjem in zavzetostjo zaposlenih. Večina zaposlenih v izbranem podjetju ima srednjo stopnjo delovne zavzetosti, čeprav podjetje skrbi za povečevanje zavzetosti zaposlenih pri delu. Rezultati raziskave kažejo, da so zaposleni zadovoljni z ukrepi, ki jih za zagotavljanje ravnovesja med delom in družino nudi podjetje x. Na podlagi rezultatov smo oblikovali priporočila za podjetje x, kako lahko še izboljša politiko in prakse, ki podpirajo ravnovesje med delom in družino ter zavzetost zaposlenih pri delu.
Ključne besede: zaposleni, usklajevanje, zavzetost, delo, družinsko življenje
Objavljeno v DKUM: 30.08.2024; Ogledov: 85; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
POMEN KOMUNIKACIJE MED MEDICINSKO SESTRO IN PACIENTOM S KONČNO ODPOVEDJO LEDVIC
Marjeta Horvat, 2016, magistrsko delo

Opis: Izhodišča: Komunikacija v zdravstveni negi je zelo velikega pomena, ki ji velikokrat posvečamo premalo pozornosti. Komunikacija tako v vsakdanjem življenju, kot tudi v zdravstveni negi predstavlja temelj za vzpostavitev ustreznega odnosa. Njen pomen v zdravstveni negi se odraža predvsem v pacientovem počutju, ki naj bi ga izvajalec zdravstvene nege s pomočjo ustrezne komunikacije poskušal izboljšati. Namen raziskave je bil ugotoviti zadovoljstvo pacientov s komunikacijo in odnosom medicinske sestre med dializnim zdravljenjem. Namen je bil tudi raziskati, kako se tega problema zavedajo v dveh Splošnih bolnišnicah v Sloveniji, kjer imajo redni terapevtski in negovalni stik s pacientom s končno odpovedjo ledvic. Metodologija: V teoretičnem delu magistrskega dela je bila uporabljena deskriptivna raziskovalna metoda, s katero smo poiskali teoretična izhodišča. Raziskava je temeljila na kvantitativnem pristopu raziskovanja. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili anketni vprašalnik, ki je vseboval osemnajst vprašanj zaprtega tipa. Raziskovalni vzorec je zajemal 100 anketiranih. Vprašalnik je zajemal vprašanja o odnosu in komunikaciji med medicinsko sestro in pacientom s končno odpovedjo ledvic. Pridobljene podatke smo računalniško obdelali s pomočjo programa Microsoft Excel, in jih prikazali s pomočjo programa Microsoft Word. Analize in rezultati raziskave so predstavljeni v tabelah in z razpravo, prikazani so tudi odgovori na zastavljena raziskovalna vprašanja. Rezultati: Ob dobrem razumevanju z medicinsko sestro se pacienti s končno odpovedjo ledvic med hemodializnim zdravljenjem boljše počutijo. Medicinske sestre paciente spodbujajo pri njihovem zdravljenju. Nekoliko manj zadovoljni so anketirani bili z razlago medicinske sestre, predvsem pa so za kritični dejavnik izpostavili pomanjkanje časa pri medicinskih sestrah. Sklep: Analiza rezultatov je pokazala, so pacienti zadovoljni z odnosom medicinskih sester. Ta podatek lahko potrdi dobro delo, saj sledeče pomeni sproščenost med dializnimi pacienti in zaposlenimi. Oboji preživijo skupaj veliko časa, zato je pozitivna klima izrednega pomena. Povečanje zadovoljstva pacientov bomo pridobili z izboljšano komunikacijo medicinskih sester, ker za svoje posebno delo in obravnavo pacientov s specifičnimi potrebami potrebujejo stalno izobraževanje, katerega dajejo v skupen izziv sebi in pacientom.
Ključne besede: končna odpoved ledvic, komunikacija, medicinska sestra, zadovoljstvo.
Objavljeno v DKUM: 23.05.2016; Ogledov: 2163; Prenosov: 551
.pdf Celotno besedilo (712,94 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici